STRAY KIDS-Amikor azt akarod, hogy a hátukon vigyenek

775 26 0
                                    

Sziasztok!
Tudom, tudom azt mondtam, hogy majd hozok és töltök fel részeket, de akadtak kisebb bibik. Nem szeretnék mentegetőzni, hisz tényleg hozhattam volna részeket, de az utóbbi időben új módszert használok. Kijelölök egy adott hétvégét és az alatt a két nap alatt próbálok meg részeket megírni. Így a sok tanulás mellett is tudok majd részeket posztolni. 😉 Tényleg ne haragudjatok a kihagyás miatt, az elmúlt időben nem volt nagyon inspirációm se időm, de itt vagyok!

Írjatok nyugodtan ha akartok valamelyik bandával reakciót! Ha van szituáció ötlet is mellé akkor azt is nyugodtan! 😊
(kommentbe vagy privátba is írhattok)

Bang Chan:

Éppen a sarki kisboltból sétáltok haza, két-két zacskóval a kezetekben ami tele van étellel. Mivel otthon már tényleg nem volt semmi, gyorsan elugrottatok a boltba és felvásároltátok a fél készletet. Az út körülbelül 10 perc hazáig, de neked a lábad félúton feladta ezért nem volt más választás, mint megkérni barátodat, hogy vigyen a hátán.

-Chanieee...elbírsz még egy embert és két zacskó ételt?-kérdezted finoman utalva arra, hogy már nem bírsz sétálni.

-Mhhh...hadd gondolkodjak.-majd úgy csinált, mintha tényleg elgondolkodna, de rögtön lejjebb hajolt, hogy rá tudjál ugorni.

-Köszi Chan!-mondtad hálásan, majd megpusziltad az arcát köszönetképpen.

-Nincs mit, Baba! Bármikor elbírlak és ha kell egész nap viszlek a hátamon.-majd így folytattátok az utat hazafelé.

Lee Know:

Gondoltad meglátogatod Minho-t, hisz ma csak gyakorolni ment be. Nem volt hosszú az út és a bejutással sem volt gond. Csak a próbaterem megtalálásával volt egy picike, de kaptál segítséget. Benyitva pedig rögtön rá ugrottál.

-A fene egyen meg téged T/N! A szívbajt hoztad rám!-mondta morcosan, mintha tényleg haragudna rád, de igazából egyáltalán nem bánta.

-Ne haragudj. Csak azt szerettem volna ha a hátadon viszel...és persze meg akartalak lepni.-motyogtad az orrod alatt.

-Aha. Szóval ezt akartad.-állt meg egy pillanatra.-Na gyere! Óvatosan!-egyezett bele és lehajolva hagyta, hogy rámásszál.

Changbin:

Az egész csapattal mentetek várost nézni. Beültetek egy aranyos kávézóba, voltatok vásárolni és persze várost nézni. Szerencsére nem ütköztetek még fanokba sem akik lerohannák a fiúkat. Estefele kezdtetek haza indulni, mikor is megláttál egy lányt aki valószínűleg a barátja hátán volt és így sétáltak. Mindig is kiakartad próbálni Changbin-nal és most itt volt a lehetőség. Kicsit megütötted a vállát és mikor feléd fordította a fejét, megsúgtad neki mi a kívánságod. Erre egy aranyos mosollyal reagált és rögtön leereszkedett.

-Szállj fel törpe!-mondta, te pedig így is tettél. Egész végig így mentetek, Changbin pedig a többieknek dicsekedett, hogy lehet alacsony, de erős és hogy téged is simán elbír. Te ezeket hallva pedig csak nevettél.

Hyunjin:

Mint tudjuk Hyunjin és a TikTok két külön világ, viszont a fotózkodással nincs semmi baja. Ezért is szoktatok rengeteg selfiet vagy közös fotót készíteni amiből szerintem egy albumot lehetne már csinálni. Ma mindketten csak otthon voltatok és feküdtetek mikor is Hyunjin hirtelen fölpattanva rángat ki a nappaliba.

-Ezt meg miért kellett?-kérdezted, hiszen te tökéletesen megvoltál az ágyban.

-Látod ezt? Ilyen fotó nekünk is kell!-mutogatta a telefonján lévő képet.

-Ahaaaa...engem te aztán nem fogsz így felemelni!-utaltál a képen lévő menyasszony pózra.-Hacsak nem...viszel a hátadon egész nap!

-Most át kell gondolnom, hogy ez megéri-e vagy sem...biztos nem lehet valami mást?-kérdezte, de te csak a fejedet ráztad.-Jó legyen!
Bizony így is lett. Egész nap a hátán hordozott nagy örömödre, aminek láttán ő is csak mosolygott. Ja és a kép is meg lett!

Han:

A dormjukban hülyéskedtél Han-nal. Teljes katasztrófa volt a hely, hisz először csak sütni akartatok egy kis sütit amiből liszt dobálás lett, azután pedig áttértetek a párnacsatára aminek meg az lett az eredménye, hogy tiszta kosz volt a kanapé. Aztán valahonnan szereztetek vízi pisztolyokat amikkel a tagokat akartátok idegesíteni.

-Készen állsz?-kérdezte barátod.

-Igen. De légyszi viszel a hátadon? Ki vagyok fulladva és még fel se takarítottunk! Mi lesz ha Bang Chan visszajön?-pánikoltál be.

-Nem lesz gond! Na pattanj fel!-ment lejjebb, te pedig rámásztál és ebben a helyzetben mentetek a küldetésre...amiből később nagy takarítás lett. És a vízi pisztolyt is eltiltották tőletek.

Felix:

Egy egyszerű randinak indult, mikor is eltört a magassarkúdnak a sarka. Éppen sétáltatok, félreléptél és...eltört. Szóval az utca közepén állsz jelenleg fél lábon, míg Felix próbál valami megoldást keresni. Taxit hiába hív akkora  a dugó, hogy szerintem fél óra alatt sem tudna eljutni hozzátok.

-Mit csináljunk? Tudsz sétálni? Milyen hülye kérdés ez már, nyilván nem tudsz!-beszélt magában.

-Nekem van egy ötletem, de ahhoz össze kell szedned minden erődet.-kuncogtál mivel tudod, hogy nem fog hinni a fülének.-Mi lenne ha a hátadon vinnél ha már úgysincsen semmi programunk már mára és nem is tudunk taxival menni?-vetetted fel neki mire egy kis csend után, eléd ment majd hátat fordítva ereszkedett le, jelezve, hogy szállj fel.

-A villamosnak is pont az előbb kellett elmenni...-mormogta viszont te nagyon jól érezted magad.

Seungmin:

Kellemes kis délutánnak néztek elébe, Seungmin TV-zik, te pedig mellette feküdsz. Ez nálatok már heti program. Viszont te ezt gyorsan megunod és elkezded nyaggatni barátodat, hogy csináljatok már valamit.

-Seungmiiiin...unatkozom.-sóhajtottál remélve, hogy ez meghatja barátod.-Seungmiiiin...

-Jójó! Csak mondjad mit szeretnél csinálni?-kérdezte, hisz tudja ha nem válaszol neked még hússzor fogod szólítani.

-Úgyis egész nap nem sportoltunk!-kiáltottál fel, mert lett egy fenomenális ötleted. Már láttad kedvesed arcán a fáradságot pedig még el sem kezdtétek az "edzést".

-Mostantól mindenhova a hátadon fogsz vinni!

-És ebben mi a sport a te részed felől?-vonta fel a szemöldökét.

-Valakinek kapaszkodnia is kell, butus!-pöccintetted meg az orrát. Nagy csodálkozásodra belement a dologba és egészen estig így mentetek mindenhova a ház körül. Persze a mosdóban azért leszálltál róla.

I.N:

Vasárnap. Otthon. Semmittevés. Na meg a fenéket! Dehogy telt így a vasárnapotok! Tegnap egész este fent maradtatok és mindenféle idióta versenyt tartottatok. A fiúk dormjában aludtál a hétvégére és Jeongin-nal szószerint kikészítettétek a hyungjait. Először csak táncverseny volt, aztán ének verseny amit természetes éjjel tartottatok így nem csak fekete karikákkal a szemetek alatt hanem egy dühös szomszéd nénit is kaptatok jutalmul. Reggel reggeli készítő verseny volt és elhasználtátok az összes tojást ami volt a fiúknál. Aztán jött a takarító verseny...és ha jobban belegondolunk minden kis dologból versenyt tartottatok. Viszont jött az, hogy ki bírja el a másikat több ideig amiben nyilván Jeongin nyert, de a maradék időben a hátán hordozott mindenhova. Igazából ez csak a te kérésed volt csak átalakítottátok egy kis játékká.

KPOP BAND REACTIONSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora