ASTRO-Ha ő lenne a színésztársad

147 9 2
                                    

Sziasztok! Itt egy újabb rész, egy új bandával aki nem más, mint az ASTRO! (és igen, tudom, hogy ott van a címben 😂)
Velük még úgysem volt rész, szóval remélem tetszeni fog nektek! 🤩

❗️Ha esetleg szeretnétek még velük vagy esetleg van valami kérésetek/javaslatotok, óhaj-sóhajotok akkor írjatok nyugodtan!
❤️💬

❗️Szeretnék köszönetet mondani, mindenkinek aki elolvasta a részeket amiket írtam, azoknak akik csillagokat adtak, akik kommenteltek és a követőimnek, mert nélkülük nem érhettük volna el az 5K-t! 🥹✨❤️

Annyira boldog vagyok, nagyon szépen köszönöm mindenkinek a támogatást, nélkületek tényleg nem jutottam volna el idáig! 😭❤️

Ui.: mivel elég rég nem jelentkeztem és az idő alatt nem is hoztam részeket, nem vettem észre, mikor elértük a 4K-t! 🤩❤️ Ezért is szeretnék elnézést kérni, hogy nem köszöntem meg hamarabb mivel már túlléptük ezt a számot! Ne haragudjatok és köszönöm szépen, iszonyat hálás vagyok nektek! ✨❤️

Jinjin:

Ez lesz az első drámád így nagy megtiszteltetésnek érzed, hogy az Astro-s Jinjin-nel is lehetőséged lesz majd forgatni. Őszintén bevallva már vártad a találkozást és remélted, hogy jó első benyomásod lesz. Nem csalódtál, hisz Jinjin a lehető legilledelmesebb ember akivel valaha találkoztál és nem is kívánhattál volna jobb partnert magad mellé.

Szia! Tudod, ha van kedved elmehetnénk valahova csak így kettesben, hisz mindjárt vége a drámának és a forgatásoknak. :) -írta Jinjin még az utolsó forgatás napja előtt. Majdnem kiugrottál a bőrödből mikor elolvastad a sorokat és villámgyorsan vissza is írtál neki.

Szívesen elmegyek veled. :) -ezzel a három szóval pedig a forgatások után egy csodás helyre vitt partnered ahol az egyik legemlékezetesebb estédet töltötted el.

Moonbin:

Az első nap mikor megérkeztél a forgatás helyszínére teljes zűrzavar volt. Színésztársad, másnéven Moonbin, csapattársával Sanha-val kergetőzött össze-vissza míg a menedzserük próbálta leállítani őket még mielőtt megsérülnének. Nevetni akartál, de elhatároztad, hogy inkább mész és köszönsz a rendezőnek és a stábnak. Balszerencsédre míg sétáltál elbotlottál egy vezetékben és pofára estél. Mi lehet ennél rosszabb, kérdezheted? Hát az, hogy miközben a fiúk futottak Moonbin nem nézett előre és mi történt? Elbotlott a te lábadban és rád esett. Persze ezután Sanha is rátok borult, de az már mellékes. A stáb jöttek segíteni, mire Moonbin észrevett téged és ezer bocsánatot mormolt miközben egyre pirosabb lett. Ezek után próbált valahogy kiengesztelni, így a megbeszélés és forgatás után hazavitt. Nem tudtad, hogy
meghálálni, így miután a lakásod ajtajához értetek egy gyors puszit adtál az orcájára azután pedig bemenekültél otthonodba.

Rocky:

Mikor először találkoztatok konkrétan csak köszöntetek egymásnak és semmi több. Bár kínos volt az első pár nap, idővel egyre jobban összekovácsolódtatok és a sorozat forgatás végénél már együtt bohóckodtatok. A fanok rengeteg aranyos kommentet hagytak a Színfalak Mögötti videóknál és imádtak minden pillanatot amikor együtt voltatok. Rocky röhejes tudott lenni, viszont amikor munkáról volt szó akkor mindent komolyan vett. Valószínűleg ez volt az egyik oka, hogy a drámátok egy hatalmas siker lett.

Az utolsó napon igazából nem volt forgatás, hanem csak egy kisebb megbeszélés azután pedig a berendezés leszedése maradt csak hátra, de sajnálatodra társad nem tudott eljönni a szoros menetrendje miatt. Miután végeztetek és mindekinek köszönetet mondtál, készültél hazamenni mikor a stáb egyik tagja a kezedbe adott egy gyönyörű szép csokor virágot és sietve hozzátette, hogy Rocky küldi majd el is tűnt egy pillanat alatt. A csokor gyönyörködése közben pedig észrevetted a kis kártyát amin ez állt:

"Sajnálom, hogy nem tudtam eljönni és elköszönni a világ legjobb színésznőjétől! De miután hazaérek rögtön felhívlak! ❤️"-kedvenc színészed, Rocky

MJ:

Rengeteg jó hírt hallottál már MJ-ről így örültél, hogy végül ő lett a társad. Már az első napon nagyon kedves volt veled, de a vicces oldala is előbukkant egy-kettőször. Őszintén megvallva nem szeretted volna, hogy vége legyen a forgatásoknak, hisz elég közel kerültél a fiúhoz. Imádtad a mosolyát és azt a néhány alkalmat amikor csak neked énekelt. De mindennek vége lesz egyszer nem igaz?

Hát MJ-nek más tervei voltak. Az egyik utolsó jelenetet forgattátok mikor MJ a forgatókönyv szövege helyett belekezdett az ő saját monológjába.

-T/N...mikor a legeslegelső nap először megpillantottalak, nem hazudok az állam a padlót súrolta. Lélegzetelállító voltál és tudtam, hogy magamnak szeretnélek. Bár elég makacs vagy én így is szeretlek!-mondta mire nem csak te, de a stáb is elkezdett nevetni. Ezek után pedig hivatalosan is egy pár lettetek.

Eunwoo:

Majdnem elájultál mikor elolvastad az e-mailt miszerint az Astro-s CHA EUNWOO-val fogsz együtt dolgozni. Bár az első 30 másodpercben konkrétan csak sikítottál és fangörcsöltél, miután lenyugodtál elhatároztad, hogy mindent bele adsz ebbe a szerepbe, hogy megmutasd milyen is egy jó színésznő vagy. Voltak napok amikor nem is aludtál, de teljesen megérte. A filmetek egy hatalmas siker lett és nagyon jó barátok lettetek Eunwoo-val.

A forgatás után pár nappal éppen egy interjún voltatok, mikor az egyik riporter egy elég érdekes kérdést tett fel társadnak.

-Eunwoo! Megtudná kérem mondani milyen volt T/N-vel/-val dolgozni?-érdeklődött, mire társad halványan elmosolyodott.

-Csodás élmény volt. Imádtam minden pillanatát és nagyon jó barátok lettünk. De a forgatás végére rájöttem, hogy nem akarok csak barát maradni T/N-vel/-val. Mit szólsz hozzá?-fordult hozzád teljes arcával ami csak pár centire volt a tiédtől. Másodpercek múlva elkezdett kuncogni és folytatta a kérdések válaszolását, mintha semmi sem történt volna míg te paradicsomként ültél mellette. Másnapra az internet pedig teljesen megbolondult és mindenféle cikk jelent meg rólatok.

Sanha:

Az első megbeszélésen egymás előtt ültetek és bármikor egymás szemébe néztetek csak egy másodpercre is olyanok lettetek, mint két paradicsom. Bármennyire is kínos volt a helyzet köztetek, a rendezőnek más ötletei voltak és a lehető legromantikusabb szituációkba rakott titeket. Néha pedig annyira félénkek voltatok egymással, hogy a jelenetek forgatása után mindketten a saját öltözőtökben bujkáltatok a másik elől. Szerencsére nem maradtatok nyuszik örökre és a forgatás végére elég közel kerültetek egymáshoz. A filmetek szerencsére nagyot aratott és elég sok díjátadóra kaptatok meghívást. Őszintén sajnáltad, hogy a forgatás, interjúk és fanokkal való találkozás, minden amit együtt csináltatok véget ér. Valószínűleg Sanha-nak is ezen járhatott az esze, mert az egyik díjátadón meglepő beszéddel állt elő.

"Először is szeretném megköszönni a stábnak, a rajongóknak, a nézőknek és színésztársaimnak, hogy velük együtt dolgozhattam ezen a csodás filmen. Rengeteg fantasztikus élményben volt részem és nagyon hálás vagyok mindenkinek. Nélkületek ez nem sikerült volna! Nem utolsó sorban pedig színésztársamnak, T/N-nek/-nak szeretnék külön köszönetet mondani! Egy élmény volt veled minden pillanat és jobb társat és nem is kívánhattam volna. Mondjuk, lehetnénk többek, mint színésztársak!"-kacsintott a kamerába mire a közönség elkezdett őrjöngeni. Az arohák teljesen elolvadtak a kommentekben és elkezdtek shippelni titeket.

KPOP BAND REACTIONSWhere stories live. Discover now