Her zaman ki gibi istemeye istemeye uyandım ve yastığımın altındaki telefonumu alıp saate baktım okula 1 saatim kalmıştı biraz daha yatakta oyalanıp kalktım ve hızlı bir şekilde duşa girip çıktım oyalana oyalana hazırlanmaya başladım sanırım bir tek duş alırken acele edebiliyordum gerçi hala 20 dakikam var biraz daha yatmaktan zarar gelmez sanırım iç sesimin kalk aptal şu her yere geç kalma olayını bir türlü aşamadın' demesine sinirlendim ve sonunda giyinip evden ilk defa erken çıktım aslında tam zamanında çıkmıştım ama bana göre erkendi işte anladınız siz sonunda okula vardığımda okulun giriş kapısının tam yanına yaslanmış olan ve 5 aydır bana saplantılı olan atlas'ı gördüm utangaç bir şekilde yüzündeki hafif tebessümle beni süzüyordu istisnasız bunu her sabah yapıyor ve ben artık göz devirmekten başka tepki veremiyorum göz devirdiğim gibi yüzü düştü ve sevgilisi arın'ın yanına gitti EVET YANLIŞ DUYMADINIZ sevgilisi var 1 senedir çıkıyorlar ve buna rağmen atlas bana takıntılı nasıl bi genişlik bu aq Arın bunu bilmesine rağmen ilişkileri mükemmel şekilde devam ediyor hatta arın sırf atlas için benimle samimi olmaya bile çalışmıştı fakat arın gerçekten atlası çok sevdiğini değer verdiğini belli eden biriydi onu kaybetmeyi göze almamak için bile benimle konuşmaya girme çabasını anlıyordum aslında. Atlasında arını çok sevdiği belliydi ikiside birbirlerini gerçekten seviyorlardı işte tam olarak karışık olan yer burası Atlas nasıl arına baktığı gibi banada aynı hisle bakabiliyordu tamam atlas çok iyi kalpli, saf bir çocuktu ama nasıl iki kişiyi sevebilirsin ki aq neyse bunları düşünüp günümü şimdiden berbat etmiyim zaten düşüne düşüne okula girmiştim.
Dersimin olduğu sınıfa girip ortalarda bir yerlere oturup hocayı beklemeye başladım yanımdaki haraketlilikle o tarafa döndüm atlası ve arını görmemle şaşırıp başımı direkt geri önüme çevirmiştim şuan cidden atlasın üzgün yüzünü görmek istemiyordum kafamı geri onlardan tarafa çevirip ne var dercesine kafamı salladım arının yanımı işaret ederek "oturabilir miyiz" demesiyle kafamı onaylarcasına salladım atlasa baktığımda işe gözlerindeki ani değişen mutluluğu gördüm ne yani bunda bu kadar sevinilecek ne vardı ki atlasa bakmayı sürdürdüm ve onları şaşırtıcak bir şey yapıp güldüm ve nabersiniz diye sordum ikiside ağzı açık bir şekilde 2 dakikadır bana bakıyorlardı arın sonunda konuşmaya karar vermiş olacak ki ağzını kapatıp bu sefer konuşmak için araladı ve "iyi senden" dedi aynı şekilde iyi olduğumu belirttim ve atlasa daha dikkatli bakmaya başladım elimi masanın üzerindeki elinin üstüne koyup hafifçe sıktım "atlas sen iyi misin" diyip göz kırptım atlas anında kekeleyerek "hiç olmadığım kadar" dedi yani demeye çalıştı çünkü heyecandan konuşmayı pek becerememişti anladım dercesine başımı salladım ve son kez elini sıkıp hem elimi çekip hemde göz temasımızı kesmiştim gerçekten atlasa üzülüyordum mutlu olmayı hakeden biriydi ama neden arınla yetinmiyordu ki umarım az önce yaptıklarımla atlasa umut vermiş olmamışımdır.
bütün ders boyunca atlasın gözlerini üzerimde hissederek dersin bitmesini beklemiştim ders biter bitmezde gitmek için ayağa kalktım ve sıradan çıkmak için atlas ve arının sıradan çıkmalarını bekledim fakat ikiside yerlerinden kıpırdamadılar başka türlü seçeneğim olmadığı için onlar otururken önlerinden geçmem lazımdı ve biraz oyundan bir şey olmaz diyerek atlasın kucağına popomu sürterek sıranın sonuna doğru ilerledim ve bir şey demeden sınıftan çıktım aslında atlasın bana olan sevgisi bağımlılık yapmıştı ne kadar vazgeç desemde imkansız olduğumuzu söylesemde sanırım vazgeçtiğinde koca bi boşluk hissedeceğim Evet tüm duygularımı yansıttığımı düşünüyorum size ama kendimden bahsetmedim ben barkın 20 yaşında bir üni öğrencisiyim tek yaşıyorum bu kadar kendimle ilgili anlatabileceğim önemli olan şeyler sadece bunlar bir an önce eve gidip dinlenmek istiyorum.
Merhaba arkadaşlar bu benim yazdığım ilk kitabım uzun süredir aklımdaydı böyle bir şey yazmak ama üşengeçliğim hep engel oluyordu yazım yanlışlarım olabilir kusura bakmayın pek dikkat edemedim umarım kurgum hoşunuza gitmiştir ve okumaya devam edersiniz ilk bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz çok mutlu olurum gözünüze çarpan saçma yerleride belirtebilirsiniz böylelikle kendimi daha iyi geliştirebilirim cümleyi nasıl bitirmem gerektiğini bilemedim ve bu şekilde bitirmeye karar verdim görüşürüzzz ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. Kişi
AléatoireATLAS: umarım bir gün bizi sevebilirsin BARKIN: ahahalslsö bizi ne lan tamam 3 lü severim ama bu sadece yatakta geçerli aşkta değil