Natalija, moja cimerica, zijeva nasuprot mene u menzi. Njena duga crna kosa sa zelenim pramenom na lijevoj strani je svezana u neuredan visoki rep, a podočnjake ispod zelenih očiju skriva sunčanim naočalama.
„Uglavnom, svi su bili idioti," zaključuje svoj izlazak. „Kak' je bilo tebi?"
„Oni koji me poznaju su me izbjegavali kao da imam neku zaraznu bolest, a oni koje sam prvi put srela su me htjeli povaliti," zvučala sam tužno iako uopće nisam bila tužna već umorna. „Uvijek isto."
„Paula ih je otpilila?"
„Naravno."
„Saša je idiot," kaže iznenada.
Smješkam se. „Je."
Natalija zadovoljno kima. Upoznale smo se na prvoj godini fakulteta kada smo dobile istu sobu u domu. Začudo, složile smo se isprve iako je ona pankerica, a ja volim romantiku. Sljedeće godine smo se preselile u stan blizu zgrade fakulteta i sada živimo skupa.
Ona i Paula su mi jedine prijateljice koje imam i ne mogu biti zahvalnija na tome nego što jesam. Iako je susret s Paulom bio malo... pa, moglo bi se reći čudan.
Prvog dana srednje škole je došla do mene, promotrila me, a onda sjela pored mene i pružila mi ruku: Ja sam Paula, a ti ne izgledaš kao da ćeš mi zabiti nož u leđa. Prijateljice?
Spočetka mi je bilo teško razumjeti ju, ali s vremenom sam se navikla na nju i ne bih ju mijenjala nizašto.
„Je li ono onaj komad koji živi s Paulom?" Natalija kima prema redu za hranu gdje vidim Dominika s nekima prijateljima.
Obučen je.
Zažmirim zbog te misli i duboko udahnem, a onda se okrenem prema Nataliji. „Da, to je Dominik."
„Hmm..." promatra ga. „Da ima kožne hlače, crnu majicu, puno desno uho pierceva i bar desetak tetovaža koje nisu pokrivene odjećom, mislim da bi ga uhodila."
Smijem se. „Nisam ni sumnjala."
Sliježe ramenima. „Samo sam iskrena," nastavlja jesti.
YOU ARE READING
Dva tjedna za nadu
RomanceTreća knjiga u serijalu kratkih ljubavnih priča. ~ Dominik i Lana ~ Prvo izdanje: 2015.