01 Četvrtak

228 12 1
                                    

„Misliš da ću upecati nekoga u ovome?" Paula u desnoj ruci drži crvene tajice, a u lijevoj crnu tuniku s čipkastim rukavima; voli čipku.

Uzdišem. „Što god ti obukla, upecat' ćeš sve što hoda."

„I mislila sam si," zadovoljno se osmjehne dok baca odjeću pored mene na svoj krevet, a potom izlazi iz sobe samo kako bi se po peti put vratila do kupaone i počela udarati po vratima. „Kog vraga radiš unutra već petnaest minuta?!" viče na Dominika koji se tušira. „Briješ jaja?! Treba mi pegla!"

„Mogla si prije misliti na to!!" uzvraća joj jednako glasan odgovor.

„Kreten," Paula ga časti dok se vraća natrag u sobu. „Jednog dana ću ga ubiti u snu."

Mašem glavom lijevo, pa desno i ono malo osmijeha što mi se pojavilo na usnama, sada jenjava.

Paula to primjećuje, sužava oči i staje pred mene. „Saša je prekinuo s tobom?"

„Ne," odgovaram joj. „Ja sam prekinula s njim. Počeo se udaljavati i―" stišćem usne u tanku crtu dok duboko dišem na nos, ne dopuštajući suzama čak ni da se pokažu. „Samo bih nas mučila da nisam sve to prekinula."

Paula me ne grli jer zna koliko mi je suosjećanje odbojno, pogotovo nakon svih ovih godina borbe s leukemijom.

Borbe koju sam dobila.

Umjesto zagrljaja, Paula odlazi do ormara i vadi odjevne predmete u zlatnoj i crnoj boji. „Skidaj se," spušta mi svoju odjeću u krilo.

Već znam da nemam nikakve šanse za usprotiviti se, pa ju poslušam.

Pet minuta poslije gledam svoju beživotnu smeđu kosu s nijansom crvene kako se sjaji u ogledalu jer je Paula na nju stavila bar tri različita preparata, čineći moj dječački stil više ženstvenim.

U međuvremenu, dok mi je ona oživljavala kosu, nanijela sam malo olovke na oči i bezbojnog sjajila na usne. Te sitnice mi sada ulijevaju malu dozu samopouzdanja.

„Napokon!" Paula trči prema kupaoni kada čuje otključavanje vrata. Dominik bosonog prolazi pored njene sobe i zastaje.

Oko struka ima samo bijeli ručnik.

Drugim ručnikom prolazi kroz svoje mokre svjetlosmeđe kovrče. Nisu toliko kovrče koliko su blagi uvojci. Spušta ručnik oko vrata dok protresa kosu poput mokrog psa. Kovrče/uvojci mu plešu po čelu dok to radi.

Oduvijek ga smatram jednim od najzgodnijih muškaraca koje sam srela i ovog puta sam ga čak vidjela skoro golog.

Trenutno ga gutam pogledom.

„Hej, Lana," vedar osmijeh mu nikada ne silazi s lica. „Kako si?"

„Dobro. Ti?"

Vidim da me odmjerava svojim smeđim očima. Na sebi imam Pauline crne tajice duž kojih se s vanjske strane prostire čipka, zlatni top i štikle iste boje.

Dominikov pogled nije požudan; pun je dvojbe hoće li mi odobriti izlazak u ovome ili ne. „Bit će ti hladno."

Sliježem ramenima. „Alkohol će me ugrijati."

Dominik se glasno smije. „Da, baš! Ti ne piješ," križa ruke; pratim kako mu se mišići pomiču. „Saši je bolje da te dobro ugrije."

Ponovno stišćem usne u tanku crtu. „Izgleda da ću se ipak smrznuti."

Dominikov smijeh se gasi. Gleda me, ali me ni on ne sažalijeva. Vidi se na njemu da je razočaran u muški rod.

„Kreten", govori mi.

Samo kimam.

Dva tjedna za naduDonde viven las historias. Descúbrelo ahora