04\ AC GÖZLERİNİ

448 35 9
                                    

Aşklarımaaa bakııınnn🌺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşklarımaaa bakııınnn🌺

Herkese selamlar, bölümler çok geç kalıyor farkındayım. Lakin çok yoğunum hafta sonu bile kursa gidiyorum bu yüzden bölüm yazamıyorum. En kısa zamanda telafi etmeye çalışacağım. Hepinizi çok seviyorum iyi okumalar diliyorum 🧡

En son gördüğum en güzel şeydi o YEŞİL gözler🥺

🥺💔
Aybike'den:
Son soluğu hastanede almıştık, herkes bitmiş haldeydi, böyle filmlerdeki gibi Asiye'nin son sözü doruka seni seviyorum olmuş. Kardeşim güçlüdür, o atlatır biliyorum ben daha çok erken bizim daha bir sürü hayallerimiz var o bizi bırakıp gitmez. Ya atlatamazsa diye de düşünmeden edemiyorum. Saatler birbirini kovalıyor, doktorlar ameliyattan çıkınca kritik diyor başka bişey demiyor.

"Laan bizde biliyoruz kritik olduğunu başka bişey yap elinden geleni yap yaşat kardesim-" diyecekti Doruk ama susmuştu. Asiye onun bu kelimeyi ağzından çıktığını duysa biterdi mahvolurdu. Ayşe usul adımlarla Ömerin yanına yaklaştı, Ömer bitmiş bir haldeydi, Ayşe yanına ilerledi oturdu ve parmakları ile gözyaşlarını sildi. Ömer Ayşenin elini tuttu.
" Atlatır demi Ayşe?" sesi küçük bir çocuk gibi çaresiz çıkmıştı Ömerin. "Herşey geçecek Ömer, merak etme herşey eskisi gibi olacak." Berk beni göğsüne bastırdı aglamamam için saçlarıma usul öpücükler konduruyordu. Ama ben ağlamadan duramıyordum.

Doruk'tan:
Uyan be güzelim, uyan yine kız bana bağır çağır ama yinede uyan. Ne demek beni seviyordu, o benim kardeşimdi ama farkındaydim Asiye'nin ona sarılıncaki kalp atışlarının değişen ritminden anlamalıydım. İçimde asiyeye dair bir şey var mı? Onuda bilmiyorum, keske olsa kirmasam incitmesem onu.
"Ömer ben biraz hava almaya çıkıyorum."
"Dur bende gelcem."
Birlikte aşağıya inip bir banka oturduk. Ömer anlatmaya başladı.
"Hatırlıyor musun? Daha çok küçüktük, siz Asiye ile resim yapıyordunuz yanlışlıkla elin suya çarpmıştı Asiye sana ne kadar kızmıştı, sonra Suratsiz deyip gitmişti."
"Hatırlamaz olur muyum? Sende en sevdiği elbisesini çöpe attın diye seni mahallenin sonuna kadar kovalamıştı."
Hem ağlıyor hem gülüyorduk.
"Çok özledim be Doruk, ben kardeşimi çok özledim."
Sondaki kelimeye gelince sesi cılızlaştı, ağzından bir hıçkırık feryadı çıktı.
" Bende be Ömer, bende çok özlüyorum onu"
"Ömer sen biliyor muydun?"
"Neyi?"
"Asiye'nin beni sevdiğini."
"E-evet."
Doruk tam bişey söyleyecekken yukarıdan Aybike bağırdı.
"Asiye uyandı kosunnn!"

Ömer'den:
Biliyordum be işte biliyordum, benim kardeşimin beni bırakmayacağını biliyordum. Odaya geldiğimizde kontroller yapılıyordu ardından doktor çıktı ve "Asiye Eren'in en yakın ebeveyni ile görüşebilir miyim?" "B-benim doktor hanım." "Neyi oluyorsunuz?" "Abisi" "Anne yada babası yok mu?" "Annemizi ve babamızı kaza sonucu kaybettik." "Anladım, söyle odaya doğru geçin ben geliyorum." "Şey, Aceba biz hastayı görebilir miyiz?" "Tabi aama sadece 1 kisi."

Çocukluğun Yıpranmış Bağları ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin