Canlarım selaamm 💁🏼♀️
Ben bu hikayeye başlarken dizide en sevdiğim arkadaşlığı düşünerek başladım. Ömer ve Doruk'un kanka olmasını çok istiyorum. Sürekli birbirleri ile karşı karşıya gelmemelerini istiyorum. Umarım finalde bu şekilde olur. Bu bölümde Doruk'un yanında olan kardesleri adına bir bölüm yazdım. Umarım beğenerek okur ve keyif alırsınız.İyi okumalar ❤️
A
siye:
Doruk'un yüzündeki acı dolu pişmanlığı anlayabiliyordum. Ama ona bu zor gününde sırtımı dönemezdim. O benim her zor zamanımda yanımda olmuştu. İlk tepkiyi Melisa vermişti :"Ne yani İlayda? Sen abimi aldattın mi? Gerizekalı seni bitireceğim buraya gel." Kadir abimin Melisa'yı belinden tutup kaldırması ile Melisa havada kalmıştı. Doruk hızlıca bulunduğu yeri terketti. Abim peşinden gidecekti ki ben abimi durdurdum. "Abi ben gideyim mi?" "Git abicim dikkat et." koşarak Doruk'u yakaladım. Sahil kenarında bir yere gelip oturduk. Saatlerce yukarıdaki ayı izledik. Denize baktık sonra derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. "Özür dilerim Asiye..." "Önemli değil Doruk. Ama ben sana söylemiştim. İlayda'yı sevmediğimi söylemiştim. Onun senin başına bela olacağını da söylemiştim." "Haklıydın..." "Neyse şuan bunları düşünme sırası değil ben üşüdüm gel eve gidelim." "Biraz daha kalsak" diyerek beni göğüsüne bastırdı. Onun kokusu çok güzeldi. Çok güzel kokuyordu. Kendimi çok huzurlu ve güvende hissediyordum. Ama o böyle yaptıkça ona olan hayranlığım daha da artıyordu. Artık gitmemiz gerekiyordu. Hemen kalktım. "Hadi Doruk kalk" "Sen git." "Beni yalnız gönderiyorsun yani peki gidiyorum." "Off bekle başımın belası bekle." "Tatlı ama değil mi?" "Yaa şeker gibi hshsh" Sağolsun eve kadar getirdi. "İyi geceler" "İyi geceler Kıvırcık" hemen kapıyı çaldım. Abim açınca Doruk'a başıyla selam verdi oda başı ile aynı şeyi yapınca bu bişeyim yok anlamına geliyordu. Bu ikiliyi çok seviyorum. Yarın Kadir abinin evini temizleyecektik. Bizim tayfa ile birlikte. Doruk ile her zaman yan yana geleceğim için mutluydum. Hemen gidip yattım. Bugün onun bana sarılması çok güzeldi. Hatta iki kere sarılmıştıkk. Ben bu güzel şeyleri düşünerek uykuya daldım. Sabah abimin sesi ile uyandım. Neee Doruk'ta buradaydı. İnanmıyorum! "Asiyee! Hadi abicimmm" "Geliyorum" bu pijamalar ile gidemem herhalde. Dolabımda baktım ve eşofman takımımı giydim.Asiye'nin giydiği 👆🏻
Aşağıya indiğimde Doruk ve Abim oturmuş çay içiyorlardı. "Abim hızlı ye Kadir abim bizi bekliyor." "Tamammm." diyerek hemen masaya oturdum. Birkaç salatalık 🥒 biraz domates 🍅 ve peynir 🧀 yedikten sonra kahvaltımı tamamladım. Abim ve Doruk bana hayretler içinde bakarken. Ben masayı kaldırmaya başlamıştım bile. "Ömer kanka. Bu kızın nasil incecik olduğunu buldum. Hızlı yiyor çok hareket ediyor." "Aynen shhahahn" yine ilk dalgalarını geçmişlerdi. Onlar içeriye geçtiklerinde bende bulaşıklari yıkayıp yanlarına gittim. Doruk bişey konuşuyordu ve çaktırnadan dinledim. "Oğlum bize bişey yapabilirler, Asiye'ye bişey yapabilirler sen bunları düşünemeyecek kadar kıt misin?" "Tamam kapat şu konuyu ya. Yapacağız bişeyler bulacağız."abimin moodunun düşük olduğunu anlayınca hemen olaya el attım m" Ee gençler gitmiyor muyuz? "" Gidiyoruz tabii ya. "diyerek kolunu boynuma atan bir Doruk ile karşılaştım. Sen böyle yap gelde aşık olma. Aaah aaah. Kadir abimin evine geldiğimizde direkt iş yapmaya başladık. Bana hep hafif şeyler veriyorlardı. Camları sildim, yerleri paspasladım. Sonra da koltukların altini kaldıracaktım kiii abimin bağırması ile sıçradım. "Doruk adamlar geldi Asiye'yi al Dorukk!" ne adamıydı ne oluyor hiç birsey anlamadım. Doruk'un elimi tutup çekiştirmesi ile sıçradım. "Doruk ne oluyor?" "Şimdi değil Asiye şimdi değil." hızlıca Kadir abimin evinin arkasındaki kümese girdik. Beni kümese bırakıp gidiyordu. "Doruk gitme, ya bulurlarsa." "Korkma geleceğim." "K-korkuyorum!!""Geleceğim? " Doruk gitmişti. Korkuyordum hemde çok. Etraftan silah sesleri geliyordu. Sonra Doruk'un bağırış sesini duydum. "Ömeeerr!"" Hayır hayır abime bişey olmadı beni bırakmaz ki abim." dışarı çıktım. Abime bişey olmamıştı. Yanıma gelen birkaç adamla korkup tekrar kümese girdim. Onlarda arkamdan gelince Doruk'a bağırdım."Doruuk? Burda birileri var yardım etttt!" Doruk sesimi duymuş olacakki hemen geldi. Kolumdan tutup çekmeye çalışan adamlardan birine güzel bir yumruk geçirdi. Adam yere düşünce ona tekme atmaya başladı. Ardından abim gelince oda diğer çocuğa Doruk'un yaptığı şeyleri yaptı. Adamlar yerde kıvranırken Doruk kolumu tuttuğu gibi dışarı çıkardı. Abim de aynı şekilde çıktı. "Seni burda bulamazlardı niye çıktın dışarıya ASİYE?" "Abimi merak ettim, sen Ömer diye bağırınc-" "YA SANA BİŞEY YAPSALARDI" "Sen çok düşünüyorsun sanki beni? İlayda yanındayken benim eziklenmeme izin veriyordun. Şimdi ne oldu da değişti Doruk? Sen demiyor musun kardeşim kardeşim diye. İnsan kardeşi için bu kadar korkmaz, endişelenmez." "Asiye sus abicim." "Niye susuyorum ya? Herkes istediği gibi konuşabiliyor ben konuşunca mi sus oluyor abi?" "Eve gidicem ikinizde görmek istemiyorum!!"resti çekip gitmiştim yanlarından. Konuştuklarımda sonuna kadar haklıydım. Neden böyle yapıyordu? Kızları eve çağırıp her şeyi anlattım."Oha! Sen söyledin bunları." "Evet Aybike. Ama haksiz miyim?" "Degilsin aşkım sonuna kadar haklısın. Birazda Doruk sürünsün ama öyle değil mi?" "Melisa? Sen bişey demeyecek misin?" "Şey ne diyordunuz ki?" "Ohooo! Ne oldu kiz sanaaa? Yoksa düşündüğüm şey mi? Sen Kadir abim." "Saçmalama Asiye?" "Eee Susi Kaan ile sizin ara nasıl?" "Amaaan, ne Kaan bir adım atıyor nede ben." "Kaanda abisi gibi odun işte." "Ay Asiye sen bugün topladığımız yere gelmesen mi aceba?" "Niye?" "Doruk seni birazcık merak etsin." "Bakalım aşık mi değil mii?" Cemile ve Harika'nin cümleyi birleştirmeleri ile gülümsedim. Tabiki de bugün gitmeyecektim. Biraz merak etse bişey olmaz. "Tamam ozaman." "Neyse biz artık gidelim zaten Ömer'de gelir birazdan." "Sen abimin geleceği saati nerden biliyorsun Ayşe, yoksa tahmin ettiğim şey miii?" "Asiye saçmalama o saatte geliyorlar ya hepsi." "Tabi canım anladık." Herkes gitmişti abimde gelmişti ama henüz odamdan çıkmamıştım. Tripliydim işte onlara. Pijamalarımı giyip yatağın üstüne oturdum. Sonuçta bugün biryere gitmeyecektim. Abim kapıyı tıklattı ve içeriye girdi. "Asiye hadi abicim hazır değil misin?" "Gelmiycem." "Anlamadim?""Gelmiycem "" Ciddi misin? "" Evet abi gayet ciddiyim. Bugün gelmek istemiyorum. "Abim odadan çıkınca direkt yattım zaten uykum da gelmişti en iyisi uyumak. Kızların anlattığına göre dün Doruk hiç mutlu değilmis. Melisa'da anlattı evde de ruh gibiymiş. Eee birazcık da erkek milleti sürünmeli değil mii?
Şu bölümü yazmak için 3 gün uğraştım. Ama emin olmayarak atıyorum. Zaten zamanım da yok yazmaya umarım beğenirsiniz.
Okuyup yorulan gözlerinize😆
Oy verip beğenen ellerinize sağlık 💞
Seviliyorsunuz 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğun Yıpranmış Bağları ✅
Novela JuvenilBirbirine bağlı 14 arkadaş, sevgi dolu günler. Özlemler hasretler ve hayaller dolu bir kurgu.