sakusa boyfriend headcanons

232 14 1
                                    

⟿ sakusa bildiğiniz üzere titiz birisi ve partnerinin de buna saygı göstermesini ister.

⟿ belirli duş aralıkları ver ve o aralıklarda zorla da olsa seni duşa sokar.

⟿ ilk başlarda seninle birlikte olma konusunda özgüvensizdi çünkü onun aşırıya kaçan titizliğiyle uğraşmayacağını, ondan sıkılacağını düşündü.

⟿ sakusa kesinlikle görebileceğin en doğal insan. evet, özgüvensizdi ancak sırf onu sevmen için kendi özelliklerinden vazgeçmedi ve onu olduğu gibi kabullenmeni bekledi.

⟿ okuldayken -ya da dışarıda- maskesini asla çıkarmaz ama bazen maskesini yanağına değdirir.

⟿ el tutuşma biçiminiz serçe parmaklarınızın iç içe geçmesidir.

⟿ senden büyük gözükmeyi seviyor.

⟿ sakusa bir temas bağımlısı değil hatta temastan olabildiğince uzak durmaya çalışır ancak sen bir istisnasın.

⟿ genelde avuç içine gıdıklayan öpücükler bırakmayı seviyor.

⟿ veya sen uzanırken karnına yatmayı da seviyor.

⟿ sakusa evde seninle yalnızken aslında farklı birisi gibi.

⟿ daha çok gülüyor ve titizliğini biraz da olsa kısıtlıyor.

⟿ favori aktivitesi büyük ihtimalle seninle duşa girmek.

⟿ saçlarının ve vücudunun onun şampuanı ve losyonu gibi kokması hoşuna gidiyor.

⟿ sakusa, saçlarını yıkamayı seviyor. yeni gelen temizlik hissi ve saçlarının yumuşak dokusu onun için paha biçilmez.

⟿ bunun dışında sen evde yokken evi baştan aşağı her detayıyla temizleme gibi bir alışkanlığı da var. aslında bunu seni yormamak ve sevindirmek için yapıyor.

⟿ eğer temizlik yaparken ona katılmaya karar verirsen içten içe mutlu olur ve bir şarkı eşliğinde her yeri temizlersiniz.

⟿ sakusa aşırı kıskanç birisi değil ancak sınırlarını zorlayacak bir durumla karşılaşırsa o kişiyi bakışlarıyla öldürebilir.

⟿ ama o kişi sana asılmaktan vazgeçmiyorsa sakusa maskesini indirir ve dudaklarına öpücük bırakır.

⟿ sakusa saçlarını şekillendirmekte zorluk yaşıyor ve aslında kıvırcık saçlarını sevmiyor ama sen her sabah saçını düzeltmesinde yardımcı oluyorsun.

⟿ sakusa biraz aksi olsa da yaptığın her hareketi, her düşünceni içtenlikle destekliyor. sakusa senin bir numaralı hayranın.

⟿ eğer bir sporla uğraşıyorsan ve maçın varsa sakusa ilk sıradan sana destek olur. dedim ya, o senin bir numaralı hayranın.

⟿ onun maçlarına gelmeni seviyor. oynarken arada bir sana bakıp göz kırpması muhtemel.

⟿ sakusa bazen depresif bir moda giriyor çünkü senin için yeterince iyi olmadığını düşünüyor.

⟿ hâlâ kendisi gibi temizlik manyağı birisiyle nasıl birlikte olduğuna inanamıyor.

⟿ sakusa, modern şarkılardan çok eski şarkıları dinleyen birisi hatta bazen bu eski şarkılar eşliğinde seninle dans etmeyi bile düşünüyor...

⟿ sakusa'nın dans eğitimi var ve daha önce piyano da çalıyordu ancak bunları sana söylemez çünkü utanç verici olduğunu düşünüyor.

⟿ onun giysilerini giydiğinde homurdansa da inanılmaz sevimli olduğunu düşünüyor.

⟿ itiraf etmek gerekirse kıyafet alışverişine çıktığında fazladan alıyor ki sen de giyebilesin diye.

⟿ sana karşı aşk hitapları falan kullanmayacak. aksine mikrop, virüslü gibi şeyler söyleyecektir.

'mikroplarını tişörtlerime bulaştırıyorsun'

' tanrım, bir virüs gibisin. gel şuraya duşa giriyoruz.'

⟿ sakusa, erken uyuyan bir tip bu yüzden senin de erken uyumanı isteyecektir.

⟿ yatarken başını genelde göğüsüne yatırır ve koluyla bedenini sarar.

⟿ ah bir de, sakusa geceleri tişörtsüz dolaşmayı tercih ediyor... neden bilmiyorum ancak sanırım senin gözlerinin bayram etmesini istiyor olabilir.

⟿ uzun lafın kısası; sakusa ile birlikte olmak biraz zor olsa da mükemmel bir şey. sonuçta gülü seven dikenine katlanır, değil mi?

hq oneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin