Aşk bir şarkı sözü olsaydı ne olurdu?
Sen yeterli sev kulun olayım
Sürekli uykularım bölünüyor artık duyguların önemi yok
(Oooo hepsini yazamam)Aşk bir şiir olsaydı?
Seni bulmaktan önce,aramak isterim
Seni sevmekten önce,anlamak isterim
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de
Sana hep,hep yeniden başlamak isterimAşk bir matematik işlemi olsaydı?
÷+0×
(÷aşk ilk sizi böler)
(+sonra toplayıp umut verir)
(0× yok,yok vazgeçtim der 0 ile çarpıp yok eder(nokta))Evet aşk tanımında hepsini biraz kullanabiliriz ama bence doğal sayılara benziyor aşk sonsuz.
Ne kadar bilim insanları desede birbirini seven iki insanın aşkı en fazla 36 ay sürer,bence gerçek aşkta bu durum istisna.Peki gerçekten neydi bu aşk?
Tonlarca ağırlıkta ki harflerin her birini yüreğimizde taşıdığımız aşkın gerçekte ne olduğunu biliyor biliyormuyuz?Bir yerde duymuştum"aşk icin ölmeli aşk o'zaman aşk" hiç katılmadım,çünkü insan aşkın uğruna ölmesi değil tam tersi yaşaması gerekir.
Kime sorsam aşkı farklı betimliyecektir,saten onun için adına farklı, farklı şarkılar,türküler,şiirler yazılmış,hepsi farklı ama konusu aynı...
♧
Başlıyoruz...Üniversite 2.sınıf ve ilk dersimiz eski arkadaşlarım sadece 1-2 tanımadık kişi var Biri de o,Baran.
3-4 kişi bizim gurubumuz işte aynı evde kalıyoruz.
Yediğimiz,içtiğimiz ayrı değil.
Baran ile ilk konuşmamız rol icabı oldu,güzel sanatlar okuyoruz sonuçta.
İlk onla göz göze geldiğimde kalbim çok hızlı atıyordu o kadar ki kalp ritmimin dışarıdan duyulmasından korkuyordum.Nefesimi tuttum,kulağıma hafif bi sesle "nefesini tutmana gerek yok" dedi,nefesi saçlarımın arasında dolaşıyordu sanki Aman Allah'ım! Sanki deniz kenarında yürüyormuş gibi hissettim kendimi ya parfümü, Allah'ım ne oluyor bana.Araya girdiğimizde yanıma gelmemişti neden???
Ben mi gitseydim¿ saçmala İdil ne diyorsun.
Ayaklarım benden bağımsız çalışıyor sanki nasıl da gittim yanına belki o gün yanına gitmesem bu satırları yazmazdım off.Sandalye çektim yanına gözlerime baktı Aman Allah'ım ne güzel gözler,yosun yeşili.
Biriyle konuştuğunda göz teması kuruyor ve asla gözlerini ayırmıyor du.
Ama ben Gözlerinin içine bakamıyordum o bişey demeyince ben başladım konuşmaya.
-Merhaba
-Merhaba
-Ben İdil
-Ben de Baran
-Tanıştığıma memnun oldum
-...
-Nereden geldiniz bu okula acaba?
-Evden
-ooo iyiymiş:)
-iyi olan ne?
-Daha yeni espiri yaptınız ya onun için dedim.
-Espiri değil di
-Tamam
-TamamBaya saçmalamışım ya ve daha da kötüsü bizimkiler her şeyi dinlemiş yanlarına gitmemle kahkaha atmaları başlamıştı.Neymis çok çaresiz gözüküyor muşum,yavru kedi gibiymişim filan off hepsi gülüyor du sadece Anıl gülmesine rağmen yüzünde tuhaf bir ifade vardı,mimiklerini okumaya çalıştım ama yüzünde anlamadığım bir tepki vardı.Eğer arkadaşım olmasaydı kıskandığını zannederdim.
♧Eve gitmiştik hala o konuşmanın etkisindeyim,Tabi konuşma dersek.
Elime telefonumu aldım kafamı dağıtmak için ve instagramdan bir bildirim sesi.Bir takip isteği evet ondan gelmişti şaka mıydı,yoksa rüyamı o anki tebessümüm dışarıdan nasıl gözüktüğümü tahmin edebiliyordum.Hem şaşkınlık,hem sevinç,hem heyecan.Ama duygularıma yenik düşemezdim biraz bekledim ya yanlışlıkla istek attıysa¿,ya geri isteği çekerse¿ olmaz beklemeliyidim,dayanamadım ve yarım saat sonra isteği kabul ettim bi kaç fotoğrafına baktım da ne kadar da yakışıklıymış,neyse bu beni ilgilendirmez sonuçta.Kimi kandırıyorum ki yosun yeşilli esmer tenine düştüm en çok...
Kafamı yastığa kattığım an başladım düşünmeye neden bugün bana istek gönderdi? Neden çok soğuk konuştu benimle? Acaba hakkımda ne düşünüyor tam hayal kurarken uyuya kalmıştım ama rüyamda onu görmedim neden¿¿¿Sabah yine Atölyede buluştuk o da oradaydı ve onu görmemezlikten geldim,bakmadım yüzüne.Kafamı her ona çevirdiğimde bana bakıyordu ama ben ona baktığımda kafasını çeviriyordu off.
Bi an içimden keşke yanıma gelse dedim ve gerçekten yanıma gelip"Dün benle konuşmak için can atıyordun bugün ise bakışlarını saklıyorsun "dedi ben de " Ne Alaka"dedim biraz küstah bi ses tonuyla oda "nasıl ne alaka" dedi.
2-3 saniye baktım ona sonra da yosun yeşili gözler içinde kaybolarak"Asıl ben sana her baktığımda sen yüzünü çeviriyordun" dedim ya da ona benzer bişey di çünkü o an o kadar heycanlıydım ki...
"Yani sen de bana bakıyordun ki sana baktığımı farkettin" dedi.
Ya ne kadar da kendinden emin,Tabi bu tavırları ona daha da aşık olamamı sağladı.
Hiç bişey diyemedim 2-3 saniye bakıştık ama arkadaşları çağırdı, iyi ki de çağırmışlar diyordum,bi yandan da keşke çağırmasalar dı diyordum.
Biraz dışarı çıktım ve ortalama 45 dakika sonra döndüğümde bizimkiler le oturmuş konuşuyorlardı yanlarına gittim.Aslı dedi ki"ooo İdil hanım hosgeldiniz" dedi "hoşbulduk Aslı Hanım" bende bir sandalye çektim oturdum yanlarına onlar kahkahalışıyorlardı ben ise yosun gözlere dalmışım,sanki denizin derinliklerinde küçük bir gezintiye çıkmış gibi hissettim.Deniz derinliklerinden korkan biri de olsa o gözlere bakıp korkusunu yenerdi.
Galiba ben aşık oldum...Ve oda bana aşık oldu en azından ben öyle hissettim çünkü yaşayan her canlı sevildiğini anlar bende anladım çünkü ben de yaşayan bir canlıydım,şimdi ise yaşayan bir ölü..
Bana o kadar yakın dı ki,beni sinir ediyordu,kıskandırmaya çalışıyordu,imalı cümleler kuruyordu ama şimdi yüzüme Bile bakmıyorum söylediklerimi umursamıyor,acaba ona karşı bi hatamı yaptım ya da eskiden daha mı değerliydim???
Mit üyesi olmak istiyordum diye beden okumayı, dövüşmeyi öğrenmiştim biraz da paranoya olmuştum hareketleri çok şüpheliydi ya da ben çok şüpheciydim.Fazla takmamaya çalışıyordum hareketlerini ama o gün onu telefonla konuşurken duyduğumda;
-istemiyorum anlamıyormusun,daha tanımıyorum bile neden zorluyorsun,Tamam diyorum anlamıyor musun?YAKINDA...