1.2

769 39 27
                                    

 VOTELER ATILDIYSA BAŞLIYORUZZ...


TNT..

------ - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - -- - - - - -- - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - -- - - - --- - - - -- - - - - -- - - - -


       Çağan bana durmuş bakıyordu. Yüzünde pişmanlık vardı. Esat kazanmışlık ifadesi vardı. Ben aptal değildim bunu Esatta yapıyordu öyle bir oynuyacaktım ki berabere bitecekti her defasında böylece ikisi de kazanamayacaktı ikisi de hırsına düşecekti aslında Çağanın hakkı kaybetmek ama esatın niyetide öyle olmasaydı kesin kaybederdi. Şuan ki yüz ifadesi görmek için her şeyimi verirdim. Kızgın öfkeli kırgın ve pişman...

  

                                                                              ^-^


     Bir onlar  kazanıyordu bir biz daha doğrusu onlar önce kazanıyorlardı sonra biz esat sinir küpüne dönmüştü haklı naz adam anladı  umrumda değildi bane anlasın 1 saattir maç berabere dönüyordu en sonda sıkıldım ve söz istedim. 

" Hocam bakar mısınız yeter değil mi maç berabere bitiyor demek ki eşitiz " aslında eşit değildik aramızda hile ve hurdacılar vardı. 

" Bencede hocam eşitiz bitirelim maçı berabereee "  hepsini bana bakarak imalı söylemişti bende kafamı salladım ne var diye sabır dilenircesine kafası yukarı kaldırdı. çok tatlıydı  oo naz işler ilerlemiş. acaba bu iç sesi aldırabiliyor muyuz?

" herkes böyle düşünüyorsa beraberlik sayalım sonra 2 takımda bireysel anlamda yarışırlar en iyileri gider. "  hepimiz kafa salladık. Sonra müdür bir şeyler söyledi. Kupa ikiye bölünemediği için 2 kişi kaldıracaktı ve o da ben olucaktım. Esattan izin aldım önce mırın kırın etse de kabul etmek zorunda kaldı onda elimde koz olduğunu söyledim fakat yoktu. Sanırım alışıyorum bu bad girl iğe. Alışma ben eski nazı istiyorum malesef tatlım her istediğimiz olamaz. 

 Çağanla beraber kaldıracaktık aslında benim kaldırmam lazımdı ibnelik yapıp çeksemiydim yok yok bu sefer kerpetenle dişlerimi sökerdi. Bu ruh hastası yapardı her şeyi.  Beraber kupayı kaldırdık ve foto çekindik kesinlikle hepsini sileceğim bunu not edip salondan çıktım. Lavaboya girdiğimde elimi yüzümü yıkıyordum. Bu ben değildim siyah benim rengim değildi ben cıvıl cıvıldım beni o bu hale sokmuştu burdan gitmeliyim yoksa kimliğimi kaybedeceğim...  

                                                                          

                                                                                ^-^


  O yarışmanın ardından 1 ay geçmişti. Ülkü arasıra arıyordu ama esat çok izin vermiyordu annem gil gelmişti. Onlarla vakit geçirmeyi çok özlemişim. İstanbul'un her yerini öğreniyordum sürekli geziyordum. 1ay dır okula gitmiyordum sınavlarıma girip çıkmıştım zaten fotoğrafçılıktı. Ne Çağan nede tayfasıyla görüşmemiştim tiktok hesabımı kapatmıştım. Bir ara yağız gil gelmişti fakat aşağı inmemiştim. Bu dinlenme iyi olmuştu. Artık bebelerin pistten alma vakti değil mi  naz iyileştiğini düşünmüştüm ben mi? güliyim mi?


                                                                                ^-^

ASABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin