votelerr atıldıysa başlıyoruzzz..
TNT...
Bir anda silah sesleri patlamaya başladı. Çağan üzerime atlattı. Üstümdeydi ve silah sesleri hala geliyordu. Nolduğunu anlamıyordum. Silah sesleri kesilmişti. Çağan hala üzerimdeydi herkesin çığlıkları duyuluyordu ve biz yolun ortasında uzanmışız. çocuk yerini sevmiş belki nazz.. Hemen onu ittirip kalktım. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
" kesin senin altından çıktı dimi" diye çağana sordum. Durmuş sabır ver diye bana bakıyordu.
" Aynen kızım sırf seni sinir etmek için ateş açtırdım onca insanın hayatını mahvettim. " olabilir yapar bu
" sen onu da yaparsın " diye çemkirdim. Bana mal mısın? diye bakıyordu bu Araba durdu yanımda babam içinden çıktı canım babam Bir dakika nasıl öğrendi silahlı olayı
" Kızım iyi misin? "
" iyiyim baba " Babam çağana baktı. Bu hayrı alamet değildi.
" sağol evlat " Baba !!!!!
" önemli değil amca " diyip çekip gitti. ben babama döndüm.
" Burası sana hiç yaramadı en iyisi biz gidelim" Babam bir şey saklıyordu.
" baba 2 3 velet bir şey olmadı sonuçta kalalım nolucak "Babam sıkıntıyla nefesini verdi. Arabaya binip çıktık oradan hala takılıyordum oraya.
^-^
Eve geldim kıyafetleri atıp üstüme rahat bir şey giydim. Tuhaf bir şey vardı. Bir anda babamın direkt oraya gelmesi buradan gitme fikri değişik gelmişti. Buraya kalıcı gelmiştik şimdi niye gidiyoruz bilmiyorum ama gitmeyeceğim öğreniceğim ne olursa olsun bundan sonra gitmek yok o naz yok artık aferin başın belada olucağın zaman değiş... yavv suss aaa değişmedim hem merak tabi tabi çağanında öyle söylüyordu. ÇAĞANINN SAL KIZIM BENİİ.
Öfff çok sıkıcı ev. Film izledim. Dışarı çıkıcam ya. Siyah kot şort ve borda kısa kol bol tshirt giyip saçlarımı açık bıraktım. Bir miktar para, telefon ve airpods alıp çıktım.
olmuyor böyle hata yapıyorum o ne yapsada benim onun yarasını değişmeye hakkım yok. Değişmekte istemiyorum ben iyiyim hayır naz sen o zaman saf vve salaktın şuan iyisin ben hala nazım hayır naz sen tuanasın dikleş kendine gel öncesinde sen o iyi niyetli kız değilsin gene ol ben bir şey demiyorum ama sakın naz sakın yaptıklarının hatasını çeksinler en ağır şekilde... tamam be ne kızıyon.
evet biraz hava almak iyi geldi. Annemle babam çok aradı ama açmadım taşların üzerinde otururken bir baktım ki Çağan elinde içki şişesi denize bakıp içiyor yanına gidip gitmemek arasındayım ve gittim oturdum saçlarım yüzüme geliyordu. Başta tanımadı. 10 15 dk yüzüme baktı. Hararetli hararetli nolduğunu anlamadım ama sıkılmaya başladım. Telefonum çaldı annem gildi. Kalktım ki Çağan kolumu tuttu bir anda sertçe çekti. Taşlı yere çarpınca çok acıdı.
" Neden gittin " whatttt
" ne diyon "
" neden gittin "
" nereye kardeşimm kafan mı iyi " bu da sorumu naz Allah aşkına
" Neden beni bırakıp gittin çok sevmiştim seni benim yüzümden değil mi bu kadar zorluklarla seni bulmuştum neden gittin " ne diyo buu yaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASABİM
Randomsaçma sapan intikamla başlayan ortak kaderler.. 21 haziran 2021 tarihinde yayımlandı. 2024ten devam ediyoruz