1.4

70 8 14
                                    

hadi devam edeliimmm

tnt

  Bi uyandığımda yatağımdaydım. Garip hissediyordum. Üstümü annem değiştirmiş olmalıydı. Dün geceden hatırladığım tek şey barda içtiğim sonrası yoktu eve nasıl geldim noldu bilmiyorum. Kalktım elimi yüzümü yıkadım basım çatlıyordu. o halle asagı indim.

" başım çıkıcak gibi anne " 

" az içseydin" kadın haklıydı abartmıştım.

"eve nasıl geldim anne en son bar dışında bir şey hatırlamıyorum." bende de ne kafa varmış.

" Dün kapıya gelen çocuk seni bıraktı." tahadan bahsediyor olmalı.

" neyse ben üstümü giyip çıkıyorum hava alayım."

" olmaz gidemezsin." garip annem asla öyle bir sey demezdi.

" sebep"

"kahvaltını yap öyle." tedirgin şekilde bakıyordu.

" öyle söylesene annisimm." inanmış gibi yapmak bizim işimiz.

   odama çıktım telefonumu elime aldım sosyal medyaya girdiğim zmaan herkesin normal balo fotoğraflar vardı. ben hiç çekememiştim Allah kahretsin ya.. o sırada telefonum çaldı. Arayan Tahaydı. 

"Alo"

" napıyon taha." hemen girelim konuya

" düzelmişsin bakıyorum." 

" eh biraz geç oldu ama olsun bu arada teşekkür ederim." 

" rica ederim ne demek her zman." niye sesinde farklı bir şey vardı.

" dün tam olarak noldu Taha farklı bir şeyler olduğunu hissediyorum." 

" bir şey olmadı tuana içmistin sarhostun seni aldım eve getirdim." yalan söylüyor.

" emin misin."

" evet tuana başka ne olabilir." 

" peki."

" ben seni sonra arıyım mı tuana" taha ben kapatmadan asla kapatmazdı.

" tamam baybay"

 Bir şeyler vardı. Çağanın yanına bi kız gitmişti ondan sonra böyle olmuştum. Acaba Çağana sorsamıydım. Hayır arıyamam onu .

Kahvaltı yaptıktan sonra üstüme siyah bol tshirt beyaz bir etek giyip çıktım. Babamı sabah görmemiştim. Okula girdiğimde herkes tuhaf bir şekilde bana bakıyordu. ne olmuştu ki çıldırıcam Taha yanıma gelmemişti arıyordum açmıyordu. Muratı gördüm ve yanına gittim. 

" Taha nerde." 

" okula gelmedi bugün haberin yok mu." neden dememişti ki bana.

" Murat herkes bana çok garip bakıyor dün ne oldu."

" normal balo tuana aşırı sarhoştun saçmaladın biraz dans ettin ondan bakıyorlardır." demek taha soğumuş mu benden.

" tahaya ulaşssana Murat." 

" gelir birazdan niye bu kadar dert ettin." taha benden bir şey saklıyordu hissedebiliyordum. 

"peki sağol."

Dün Ülküyü hiç görmemiştim baloda. Aradım ve kantinde olduğunu öğrendim onun yanına doğru giderken leya ile karşılaştım.

" tuana."

" efendim."

"özür dilerim." hiç hayrı alamet değildi.

" ne için."

ASABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin