POV Liam
“Jongens ik ben zo zenuwachtig” zeg ik door de telefoon. “Dat hoeft helemaal niet Liam. Wedden dat als je straks binnen bent alle zenuwen weg zijn en al die meiden die daar zitten zijn net zo zenuwachtig als jij bent.” Hoor ik Niall zeggen. “wij zijn allemaal thuis als jij thuis komt met je meisje” hoor ik Louis zeggen. “Ja!” zeggen Harry en Zayn tegelijk. “Dankjewel jongens, ik moet nu ophangen want ik ben er. Ik zie jullie thuis wel.” Zeg ik en ik hang de telefoon op en rij de oprit op van het pleeghuis. Het ziet er gezellig uit met al die kleurtjes. Ik stap de auto uit en loop naar de voordeur en zie daar Mevrouw Johnson staan waarmee ik al had gesproken. “Hallo Liam, de meisjes komen zo naar beneden en dan mag je even met ze praten, oké?” zegt Mevrouw Johnson. Ik knik en loop door. “Meisjes, hij is er kom snel naar beneden!” hoor ik haar zeggen. Ik luister goed en hoor een paar meiden gillen en rennen de trap af. Ze gaan allemaal in een rijtje staan. Eén meisje valt op want die gilt niet.
POV Jasmine
Brook begint te gillen en stormt de trap af. Ik loop achter haar aan en zie dat het een jongen is van ongeveer 21 jaar. Ik herken hem en zie Brook naar mij kijken. Ze fluistert: “Dat is Liam, Liam Payne van One Direction” Ik ga naast Brook staan in de rij en zie dat Liam mij aankijkt en lacht. Ik lach terug en zie hem naar mij toe lopen. Brook valt bijna flauw omdat Liam zo dichtbij is. “Hallo schoonheid, wat is jou naam?” vraagt Liam. “Mijn naam ik Jasmine en ik ben 14 jaar. Ik hou van zingen en speel gitaar. Ik hou ook van voetbal.” “Jasmine wat een mooie naam!” “Dankjewel” Liam kijk Mevrouw Johnson aan en zegt: “Ik neem haar” en wijst naar mij. Ik kijk Brook aan en ze begint zachtjes te lachen. Ik kijk naar Liam en hij zegt: “Ga je spullen maar halen want je mag vandaag nog met mij mee!” ik ren naar boven en Brook rent achter mij aan. “OMG, Jasmine je wordt geadopteerd door Liam Payne!” Gilt ze door de kamer. Ik lach en zeg: “Ik ga je wel missen hoor” en loop naar haar toe en geef haar een knuffel. “Ik jou ook hoor” zegt Brook. Ik haal mijn koffer onder mijn bed vandaan en pak mijn kleren en stop ze in de koffer. De rest van mijn spullen stop ik er ook in en dan doe ik de koffer dicht. Ik loop naar beneden en zie hoe alle meiden op de foto gaan met Liam. Brook ook. Als alle meiden van Liam vandaan zijn loop ik naar hem toe. “Ik zeg nog even gedag” zeg ik tegen Liam. Liam knikt en ik loop naar Mevrouw Johnson toe en neem afscheid. Daarna ren ik naar Brook en zeg dat ze niet bang hoeft te zijn want ze word vast en zeker geadopteerd. Brook knikt en we wisselen nummers uit. Ik loop naar Liam en zeg dat we kunnen gaan.
---
hai hai,
dit is een langer stukje omdat ik dat leuk vind haha. ik hoop dat jullie hem nog steeds leuk vinden!
vote?
comment?
follow?
JE LEEST
Jasmine Payne
FanfictionJasmine is een meisje van 14 jaar en is door haar ouders toen ze nog niet eens 1 was naar een pleeghuis gebracht. Ze heeft daar 1 goede vriendin gekregen Brook. Jasmine is geen fan van One Direction maar Brook wel. Ze wachten allebei al zo lang totd...