POV Jasmine
Ik liep mee met Liam naar de auto om de boodschappen uit te pakken. Er kwamen 4 meisje langs lopen en ze begroete mij. 'Heey' zeg ik terug en begin te praten met de meiden. Ze heten Alexia, Sawsan, Jenske en Marijn. Wat blijkt dus. Jenske is mijn buurmeisje. Echt waar! Ze woont naast mij. Alexia en Sawsan wonen iets verder in de straat en Marijn woont tegen over mij. Jenske wist, sinds nu dan, niet dat One Direction naast haar woonde. Ze dacht dat het een vrijstaand huis was. Marijn dacht hetzelfde en Alexia en Sawsan wisten er ook niets van. Ze zijn alle 4 grote fans van One Direction en kunnen niet geloven dat ze hier dan ook echt wonen. 'Jasmine! Kom je mij even verder helpen met de boodschappen?' roept Liam. 'Jaah hoor! Mogen deze meiden ook mee helpen?' roep ik terug. Ik hoorde een ja vanuit de verte en de meiden begonnen te gillen. 'Ik heb het nog nooit zo leuk gevonden om de boodschappen uit te pakken!' zegt Jenske. Ik begin te lachen en geef haar wat om naar de keuken te brengen. De rest van de meiden pakken ook wat en lopen achter mij aan. Ik loop de hoek om naar de tuin en zie hoe Harry en Louis op het bankje zitten. Ik loop naar de keuken en hoor een klein gegil. De boodschappen leg ik op het aanrecht en loop naar buiten. Ik zie hoe Alexia tegen Liam is aangebotst en ze ligt nu op de grond.
POV Liam
Ik zie Jasmine praten met 4 meiden die mij bekend voor komen. Ik heb ze wel vaker over straat zien lopen. Ik pak nog wat boodschappen en brengen ze naar de keuken. "Jasmine! Kom je mij even verder helpen met de boodschappen?' roep ik naar Jasmine. 'Jaah hoor! Mogen deze meiden ook mee helpen?' hoor ik Jasmine zeggen. Ik roep een kleine ja en loop dan even naar de schuur om een krat te pakken voor de pakken drinken. Ik loop terug naar de auto en bots dan tegen een van de meiden op. 'Aah' hoor ik het meisje roepen. Ze ligt op de grond en begint een beetje te lachen. Jasmine kijkt om het hoekje en begint ook te lachen. 'Ik ben Liam! Wie ben jij?' zeg ik voor de grap en geef haar mijn hand om haar te helpen met opstaan. 'A...a...Alexia! Ik heet Alexia' stotterde Alexia.
—-
oke oke sorrie dat ik zo lang geen nieuw hoofdstuk heb geupload. wat vinden jullie ervan dat Zayn uit de band is? ik hou zayn gewoon in dit boek! de 4 meiden die in dit hoofdstuk zitten zijn 4 meiden die ik heb leren kennen via instagram en wij gaan alle 4 naar het concert in België. wie gaan er nog meer naar One Direction toe?
JE LEEST
Jasmine Payne
FanfictionJasmine is een meisje van 14 jaar en is door haar ouders toen ze nog niet eens 1 was naar een pleeghuis gebracht. Ze heeft daar 1 goede vriendin gekregen Brook. Jasmine is geen fan van One Direction maar Brook wel. Ze wachten allebei al zo lang totd...