Part 6

125 8 0
                                    

POV Liam

Ik had ontbijt voor Jasmine gemaakt en ook voor mezelf. Ik ga snel op de bank zitten en eet mijn eten op. Ik zie dat Niall en Louis al wakker zijn en van plan zijn om te gaan voetballen. Ik vind alles prima zolang ze maar niemand wakker maken. Ik loop naar de voordeur en pak mijn jas. Ik stap de auto in en zet de radio aan. Vanavond zijn Liam en Jasmine hier om een exclusie interview afteleggen bij CCB Radionetwork. Nu op de radio….. ik zet de radio uit en maak de auto deur open. Ik ben bij de supermarkt aangekomen. Ik doe mijn jas aan en zet een pet op zodat hopelijk niemand mij herkend. Als ik klaar ben met boodschappen doen loop ik naar mijn auto. Ik doe mijn jas uit en leg de boodschappen in de auto en stap snel in. Ik rij terug naar huis en hoor gelach vanuit de tuin. Ik laat de boodschappen nog even in de auto en loop naar de achtertuin. Mijn ogen gaan zoekend door de tuin en eindigen in de ogen van Jasmine. Ze rent naar me toe.

POV Jasmine

ik kijk Zayn aan terwijl hij naast mij komt zitten en mij in de ogen aan kijkt. Wat heeft hij mooie ogen! Ik blijf maar staren naar zijn ogen totdat ik onderbroken word door Zayn stem. “Jasmine, wat is er?” zegt hij ik schud nee en ga verder met eten. Als we allebei ons brood op hebben gaan we met zijn tweeën in de tuin zitten. “Zullen we gaan zwemmen, Zayn?” vraag ik. “Ja, hoor is goed doe jij je bikini aan dan doen we een wedstrijdje wie als eerst in het zwembad ligt. K ren naar boven trek mijn kleren uit en trek mijn bikini aan ren weer naar beneden en spring het water in. “Haha, Zayn je hebt verloren van een meisje!” roep ik maar krijg geen antwoord. Ik kijk om me heen en zie dan Zayn staan met een waterpistool. “Haha Payback girl!” roept hij. Ik begin te gillen en hij springt ook het water in. “Haha Zayn?” “Ja?” “Je weet dat dat waterpistool het niet doet hé?” “Owh echt?” Ik knik en begin te lachen. Zayn moet ook lachen en samen klimmen we het zwembad uit om een bommetje in het water te doen. Voordat ik dan ook heb afgeteld duwt Zayn mij al in het water. We beginnen allebei te lachen en ik zie dat Liam om het hoekje staat. Ik ren naar hem toe en probeer hem een knuffel te geven, maar hij rent weg omdat ik natuurlijk nat ben van het water.

POV Liam

Ik probeer weg te rennen omdat ze nat is van het water. Maar uiteindelijk kwam ze dichterbij en had ze mij te pakken we werd ik helemaal nat van het water. “Jasmine! Waarom?” roep ik terwijl Zayn en Jasmine aan het lachen zijn. Ze laat me los en loopt met mij mee naar de auto om de boodschappen uit te pakken.

----

Heei people, in het volgende hoofdstuk komen 4 speciale meiden voor. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden. Volgensmij is dit wel weer een wat groter hoofdstuk dan de vorige hoofdstuk maarja x 

Jasmine PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu