Capitolul 5. Indragostita?

254 17 19
                                    

M-am trezit datorita razelor tampite de soare. Ridicandu-ma lenesa din pat am pornit spre baie pentru rutina de dimneata. Mi-am spalat dinti, apoi am intrat la dus, avand grija sa nu-mi ud parul. Am iesit dupa 5 minute din baie infasurata intr-un prosop urmand sa merg la dulap sa-mi aleg o pereche de blugi negrii cu multe taieturi, un maieu scurt alb, geaca de piele neagra si obisnuitele mele converse negre. Mi-am aplicat putin machiaj pe fata,mi-am prins parul intr-o coada de cal, buclele ciocolatii intinzandu-se pe tot spatele meu, urmand sa cobor jos la bucatarie.

Nu o sa mai alerg nicodata pe scari,datorita evenimentului neplacut de atunci. Gandul meu, bineinteles, era tot la el. Oare ce face acum? Se gandeste la mine? Ii e dor de mine, cum imi e mie de el? Sau..

"Hei baieti!" ii salut intrand pe usa din bucatarie.

"Hei, Kristy!" ma saluta ei inapoi.

M-am asezat la masa, incepandu-mi micul dejun, ce cuprinde cereale cu lapte.

Hmm..oare ce face Luke acum? Sper ca si el se gandeste la mine. Imi verific telefonul si vad ca aveam doua apeluri pierdute de la mama si un mesaj de la..el.

"Buna dimineata,sweetheart. (:"

Sweetheart. Este asa adorabil!

"Buna dimineata, love. :)" tastez repede si-l trimit. Inca zambeam spre telefon, deci ii inteleg pe baieti de ce se uitau ciudat.

"Ai planuri penteu diseara? :D" -Luke

"Uhm, nu cred, de ce?" il intreb eu.

"Ma gandeam sa iesim in oras, pe la..6? :>" -Luke

"De ce nu?" ii scriu, in timp ce zambeam.

"Okay, ne vedem in fata casei la tine. xx" -Luke

Am lasat telefonul pe masa inca zambind. Poate fii mai frumoasa ziua asta? Mi-am mutat priirea de pe telefon catre ceilalti baieti, care se uitau ciudat.

"Ce?" ii intreb iritata.

"Nimic." raspund ei.

"Cu cine vorbeai?" intreaba bagaretul meu de frate

"Ce te intereseaza?" i-o tai rautacioasa.

"Sunt fratele tau, trebuie sa stiu." spune enervat.

"Ei bine, eu sunt mai mare." zambesc victorios spre el. "Si mai matura." spun serioasa.

"Da,dar-ah, las-o balta!" se da cretul batut.

Mi-am terminat linistita mancare, apoi m-am ridicat de la masa, directia mea fiind usa. Vreau sa-mi iau ceva dragut pentru astazi, chiar tin la Luke si sper ca si el ma apreciaza la fel de mult cum o fac eu.

"Hei,hei, unde crezi ca mergi?" striga fratele meu enervant.

"Nu cred ca e treaba ta." ii raspund repede si ies pe usa, fara sa-i dau sansa de a mai spune ceva.

Am mers putin pana in statie,dupa care am luat un Taxi care sa ma duca pana in fata mall-ului. I-am dat o suma frumusica de bani, fara sa-i cer restul si am iesit grabita,indreptandu-ma spre marea cladire din fata mea.

Orele de cumparaturi au trecut foarte repede, poate pentru ca mi-am imaginat tot felul de intamplari posimile la intalnirea care va avea loc peste o ora si jumatate. Mi-am gasit tinuta perfecta, iar acum doar trebuie sa merg acasa sa ma pregatesc. Am plecat cu un Taxi din parcare, grabindu-ma spre usa casei. Pe canapea se afla un cret nervos care ma sageta din priviri.

"Pot sa stiu si eu unde ai fost?!" striga, iar eu urc repede pe scari aruncandu-i cateva vorbe inainte sa intru in camera.

"La mall, calmeaza-te sa nu-ti explodeze vena aia" spun ultima parte mai mult in soapta. Sunt mai mare ca el, nu am nevoie sa dau explicatii.

Am deschis repede laptop-ul, conectandu-l la boxe la maxim. Cred ca se auzea pana pe partea cealalta a strazii,dar asa imi place mie sa ascult muzica in timp ce ma pregatesc. Mi-am scos din punga cea mare o rochita alba in sus din dantela si neagra si simpla in partea de jos.

Nu m-am machiat foarte mult, doar putin tus,rimel si luciu de buze. Parul l-am desfacut si l-am ondulat sa arate cat mai bine. M-am incaltat cu o pereche ghete cu tocuri nu foarte inalte si mi-am luat geanta unde mi-am pus toate lucrurile necesare.

In mintea mea totul era 'Luke, oare ce face Luke, oare Luke e gata, cu cine e Luke, oare Luke se gandeste la mine, oare m-am indragostit de Luke, el s-a indragostit de mine, Luke,Luke.'

Oare m-am indragostit de el?

VREAU CA TOTI SA CITITI MAI JOS!!
Hei ,lumee! Care-i treaba? Scuze daca acest capitol este plictisitor si scurt,dar chiar aveam nevoie sa va intreb dupa tor ce s-a intamplat zilele astea! Il mai vreti pe Zayn in carte? Zayn si Kristy? Luke si Kristy? Sau..Louis si Kristy? Am nevoie de pareri urgente, asa ca voi cititorilor-fantoma care nu votati si nu lasati comentarii,am nevoie de opiniile voastre!!

Deeeci, perioada tezelor urgh :( maine am la romana si peste doua saptamani la mate,deci nu stiu cand o sa pot posta! Btw merita sa mai scriu la carte? Pentru ca am multe multe idei pe care nu am timp suficient sa le scriu acum..so imi pare rau daca sunt greseli, capitolul nu este verificat deci..sper ca ati citit ce am scris eu aici, Ly'all ❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Kristy Styles. (1D-Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum