Capitolul 1: Nu vreau sa ma mut cu maimuta asta.
-Dar mama , nu vreau sa merg cu el! Nu pot venii cu tine in Spania?
-Imi pare rau , dar fratele tau e pe drum o sa vina acasa si vei merge cu el.
-Dar niciodata nu a sunat sa intrebe si de mine , mama. O tine asa timp de doi ani! Nici de sarbatori nu m-a sunat anul asta. Tu chiar nu intelegi. Incep sa cred ca el e super-starul lui mami si eu sunt fetita din umbra lui! spun eu aproape tipand.
-Nu inteleg de ce vorbesti asa despre el. Acum , te rog sa-ti faci bagajul. Diseara vei pleca. spune iesind din camera mea.
Presupun ca nu am de ales. Il urasc. De ce? Pentru ca pe mine m-a uitat. Ca si cum nu mai exist pentru el. Mereu cand il sun imi spune ca e ocupat sai cand mama ii spune sa mai vorbeasca si cu mine , spune ca nu are timp si POATE va mai suna.
Am incetat sa ma mai contrazic cu mama , pentru ca mereu iese ca ea. Chiar daca am 21 de ani , inca ma port ca un copil. Ultima data cand am ramas pentru o luna singura acasa ... ei bine , am ramas fara casa. Asta s-a intamplat anul trecut cand am incercat sa gatesc , am dat foc bucatariei , apoi a luat foc toata casa. Poate sunt eu 'adult' , dar inca ma comport ca un copil de 12 ani.
-Hei surioara. aud o voce groasa , apoi imi indrept privirea spre usa. Oh , super. Asta imi mai lipsea.
-Ai auzit tot , nu-i asa?
-Dap. Uite .. chiar nu a-..
-Scuteste-ma. Nu am chef de explicatiile tale. Iesi din camera mea. il intrerup eu.
-Nici nu inteleg de ce mai vii la mine daca nu-ti convine.
-Mama m-a obligat, stii si tu asta.. Acum , IESI! spun mai tare decat am intentionat.
-Nu inteleg de ce faci atatea fite. Ma enervezi . Poate esti tu mai mare , dar esti insuportabila , fitoasa si crezi ca totul ti se cuvine tie , toata lumea sa faca ca tine.
-HAROLD , nu ma enerva. Mie mi se cuvine totul? Pff... vorbea super-starul lui mami. Tu esti cel mai mic si inocent , saracutul de tine. Numai tu esti ala stresat. Stii ce? M-am saturat de tine si de mofturile tale de vedeta. Acum iesi naibii din camera mea pana nu te scot in suturi. de data asta m-a ascultat si nu a mai comentat nimic. A iesit trantind usa.
Eram pe cale de a plange , dar m-am abtinut. Nu mertita nimic. Are un EGO mai mare decat Statuia Libertatii.
*
Mi-a luat doua ore sa-mi i-au lucrurile de care aveam nevoie. Mai exact toate. Aveam doua geamantane mare si o geanta putin mai mica. Avand in vedere ca mama se va muta acolo pe o perioada de cel putin doi ani , mi-am luat toate lucrurile , dupa care am coborat. Mi-am pus geanta pe umar , desi era foarte grea si am luat cele doua geamantane in maini , trangandu-le pana la scari. Avantajul meu era ca aveau roti. Dar norocul nu a fost de partea mea. Dupa primele doua scari m-am impiedicat de un geamantan , astfel cazand pana jos , cu geamantanele peste mine , iar geanta era sub mine . Presimt ca nu poate fii mai rau.
Oh , ba da. Maimutele si mama erau jos , pe canapea vorbind. OMFG , sper ca nu a vazut nimeni , nimic.
-Doamne , mor de ras. Ce impiedicata. spune experimentul care se presupune ca e fratele meu , printre rasete.
-Kristy , esti bine? spune Zayn. Aparent , el este cel cu mare ma inteleg cel mai bine dintre toti. Si partenerul meu de farse , desi nu ne-am vazut de mai bine de un an , am tinut legatura mai mult decat cu Harold , care se presupune ca era fratele meu.
CITEȘTI
Kristy Styles. (1D-Fanfiction)
FanfictionKristy Styles [Miranda Cosgrove] este sora mai mare a celebrului cantaret din trupa One Direction , Harry Styles. Desi sunt certati , nu recunosc ca tin unul la celalalt. Chiar si asa , Harry va accepta ca ea sa aiba o relatie cu unul dintre prieten...