Capitolul 3: Eu si Luke Hemmings ?!

399 21 5
                                    

Kristy's POV.

"Luke , urca mai sus. Repede si in liniste."

"Ce? De ce?"

"Pentru ca puiul ala de urs este pe aici. Si daca e un pui , e si o mama. Taci si urca."

Am urcat inca vreo doi-trei metrii. Suntem foarte sus , iar pomul asta este foarte inalt.  Vorbeam cu Luke sa nu se mai planga ca este prea sus , dar am fost intrerupti de telefonul meu.

"Harry , unde Sfinte Pisici esti?!" intreb nervoasa.

"Suntem prin padure , va cautam. Unde sunteti?"

"Intr-un copac , suntem cam la .. 5-6 metrii de pamant."

"Care copac?" Doamne , ce logica are cretul asta.

"De langa celalalt. De unde vrei sa stiu care dintre un milion de copaci este?"

"Atunci o sa te strig."

"Nu , stai , jos sunt ursi. Ai grija." spun , apoi inchid.

"Hai sa mergem jos. Nu mai rezist aici." spune Luke.

"Bine , dar unde e Calum?"

"Nu stiu , a fugit mai repede ca mine. Cum cobor?"

"Cum ai urcat , nu e logic?" spun sarcastica

Cu greu am reusit sa-l fac sa coboare pana la ultima creanga. Mai ca plangea de frica. Pana la urma el e barbatul aici. Eu trebuia sa plang de frica, nu el. In fine..

"Mi-e frica sa sar. Sari tu prima." spune Luke.

"Doamne , hai odata."

Dupa cinci minute de contrazis , m-am saturat si l-am impins. A tipat mai ceva ca o fetita caruia i-a fost furata inghetata. Stiu asta pentru ca eu am tipat acum trei ani cand Harry mi-a luat inghetata. Am tipat asa de tare , incat au venit vecinii cu diferite lucruri ca sa de apere , gen tigai , maturi , bate , plici de muste , etc. Am sarit si eu , numai ca nu a fost asa de bine cum ma asteptam. Am picat peste saracul Luke.

Abia acum am observat ce ochi frumosi are. Stateam amandoi pe jos , eu peste el. Nimeni nu zicea nimic , nimeni nu se misca, pana am simtit o lovitura la sold. Era Calum care se impiedicase de mine. Genius.

"Ce naiba? Calum , uite-te pe unde mergi." spun nervoasa.

"Ce faceati voi pe jos?"

"Inumaram firele de iarba." spune Luke sarcastic.

"Bine ca suntem toti trei, haide-ti sa mergem dupa baieti. Ii gasim noi." spun mergand printre copaci.

"HARRY!" am tipat cat m-au tinut plamanii , facandu-i pe cei doi din  spatele meu sa se sperie.

*1-HOUR-LATER*

"Eu ma dau batuta. Nici macar nu stim pe unde suntem , cat mai avem pana la cabana si am trecut de 6 pri pe langa copacul asta." spun asezandu-ma langa un copac.

"De ce nu-l suni?"

"Nu am semnal. Crezi ca nu-l sunam?"

"Kristy! Luke! Calum!" am auzit cum cineva ne striga , am sarit ca arsa de langa copac si am inceput sa alerg inspre persoana ca ne-a strigat cat de repede am putut.

Fara sa ma uit cine era am sarit pe acea persoana , cazand amandoi la pamant. Nu credeam ca o sa ma bucur sa-l vad pe fratele meu atat de mult.

Kristy Styles. (1D-Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum