6. Rész

170 5 0
                                    

Gálik miután leult az ágyára rajott hogy a madarakra izgul.. Mondjuk ezt eddig is tudta de így hogy tudatosodott benne, megijedt egy másodpercre.. Tudta azt is hogy valahogy csillapítania kell a vágyat.
Szomorúan konstatálta hogy a szigonya merevebb mint valaha..
Tennie kellett valamit, de most a madár nélkül..

Romlottnak érezte magát, beteg elmének, mint akiből hiányzik egy olyan rész ami másokba teljesen megvan, mintha mindenkibe be lenne kódolva egy normális, természetes dolog, amit nála félre ütöttek..

Szigonya a szégyenerzettol sem akart lankadni... Igyhát úgy döntött tesz valamit ami végre kielégítheti vágyait anélkül hogy mások is sérülnének..

A nadrág már majdnem kiszakadt a kő kemény szigonytól..
A madár gondolatára elkezdte nadrágon keresztül simogatni az álló szigonyt..
Elővette, majd csak a madárra tudott gondolni..Ahogy csókolja, hogy a pici teste az ágyába van. Hogy eltöltenek egy forró szenvedélyes éjszakát együtt, sok éjszakát sokszor.. Akarta, de nem csak egyszer. Sokszor...
Megtette. A madár mindent hallott..

Miután Gálik végzett keservesen sírt. A sarokba kuporodott és csak sírt egész éjjel. Sirt amiatt hogy a madárka tudja, sírt amiatt hogy ez milyen hatással lesz a későbbiekben az életére, minden miatt sírt. Undorodott magától, de közbe nem tudta kiverni a fejéből a madarat..

GáliKúrxKismadár [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now