BEFEJEZÉSpt3 (utolsó)

146 5 1
                                    

Nosi mikor megtudja mit tett szája tátva maradt , lélegzete elallt s talán szíve is kihagyott egy ütemet.. Nosi is szerette a furcsa dolgokat de nem az ilyesmiket. Neki ez a terep ismeretlen volt..

Segített barátjának eltemetni egy cipősdobozba a kis jószágot a ház mögötti kertbe..

Gálik csak zokogott és zokogott.. Képtelen volt barátja szemébe nézni.
Nosi azt tanácsolta hogy soha többé ne tegyen ilyesmit és senkinek egy szót se szóljon erről.. És legközelebb ha azt tanácsolja hogy ne tegyen valamit hallgasson rá és a józan eszére.. Már amennyi maradt.

Gálik az elkövetkezo 4 hónapba gyászolt.. Nem evett, nem ivott sokat.. Épp hogy ne kelljen panaszkodni miatta..
A videót minden nap megnezte és volt hogy szigonyat a videó nezese közbe lőtte el..

Érezte hogy baj van vele. Érezte hogy ez nem állapot. Ahogy a magányt felemésztette furcsa gondolatai lettek...
De mivan ha ő ilyen? Biztos van egy csomó másik ember is rajta kívül akik szeretik ezt..

Gálik végül nehezen túl tette magát rajta, de a madarak iránti fékezhetetlen vágyát sosem tudta teljesen csillapítani.. Mindig nézte őket az ablakbol és mindig ha látott egy madaras képet, vagy videót. Szigonya életrekelt...

Ez az ő büntetése..... 🐣

GáliKúrxKismadár [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now