BEFEJEZÉSpt1

148 6 0
                                    

Felkapta a madarat és bement a fürdőbe.. Magával vitte mobilkeszülékét hátha kell még..

A madár pici teste csak úgy remegett..
Gálik szigonya pedig már meredezett.
Forró csók csatába kezdtek, a madár néha finoman megcsípte Gálik ajkait, ami nagyon tetszett a legénynek..
A forró csókok közepette Gálik szabad kezével simogatni kezdte a nadrágját hogy még élvezhetőbb legyen az este..

Elkezdte végig csókolni a madár testét, minden pontot végig kóstolt rajta.. Nyalta, falta..
Mikor már nem bírta tovább elővette álló szigonyát és rátette a madarat.
A madárka megcsípte néhányszor amit Gálik beteg elméje imádott..

Vissza emelte és újabb csókokba kezdtek.. Gálik szabad kezet vissza vezette szigonyára és folytatta a simogatást, mikor megunta elkezdte gyorsabban végig simítani a az elejétől a végéig, ezt párszor eljátszotta. Majd elgondolkozott milyen jó lenne ha a madár tudna köpni és ő nedvesítené be legkevesebb testrészét..

Szomorúan jött rá hogy saját magának kell ezt megennie így már-már rutin szeruen oldotta meg, mikor már kellően sikamlós és nedves volt elkezdte lassan huzogatni.
Majd gyorsabban és gyorsabban.

A madárka csőrétől egy pillanatig sem vált el. Jött egy ötlet, egy nagyon beteg ötlet.. Szerette volna megorokiteni ezt a pillanatot..
Szerette volna, ha többször is átélhetné a látványát..

Elővette mobiltelefonját és elindított egy videófelvételt...

GáliKúrxKismadár [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now