Poem

2 0 0
                                    

ᴘᴏᴇᴍ ᴀʙᴏᴜᴛ sᴇʟғ ʟᴏᴠᴇ

ɪ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ɢᴏᴛ ᴛᴏ sᴄʜᴏᴏʟ ɢᴇᴛ ʜᴏᴍᴇ ɢᴏ ᴛᴏ sʟᴇᴇᴘ ʙᴜᴛ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴍɪss ɪs sᴄʜᴏᴏʟ ᴀᴛ sᴄʜᴏᴏʟ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ɢᴇᴛ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ɴᴀᴍᴇs ᴀɴᴅ ɢᴇᴛ ᴛʀᴇᴀᴛᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ᴀɴ ᴏʙᴊᴇᴄᴛ. "ᴏʜ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ sʜᴏᴡɪɴɢ 𝟷/𝟺 ᴀɴ ɪɴᴄʜ ᴏғ ʏᴏᴜʀ sʜᴏᴜʟᴅᴇʀ ʏᴏᴜ ᴍᴜsᴛ ʙᴇ ᴀ sᴋᴀɴᴋ. " "ɢᴏ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴏғғɪᴄᴇ." ɪ ʜᴇᴀʀ ᴀ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ʏᴇʟʟ ᴀᴛ ᴛᴡᴏ ɢɪʀʟs ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟᴡᴀʏ sʜᴏᴡɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴛɪɴɪᴇsᴛ ʙɪᴛ ᴏғ ᴛʜᴇɪʀ sᴛᴏᴍᴀᴄʜ. ʏᴏᴜʀ ғᴀᴛ ɪ ʜᴇᴀʀ ɢᴜʏs ʏᴇʟʟ ᴀᴛ ᴀ ɢɪʀʟ ᴛᴡᴏ ʏᴇᴀʀs ʏᴏᴜɴɢᴇʀ ᴛʜᴇɴ ᴛʜᴇᴍ.  ʙᴏᴏʙs ᴏʀ ʙᴜᴛᴛ ɪ ʜᴇᴀʀ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ɢᴜʏ sᴀʏ ᴀs ɪ'ᴍ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴛᴀɴᴅs ᴏғ ᴀ ʙᴀsᴋᴇᴛʙᴀʟʟ ɢᴀᴍᴇ. ᴡᴇ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴡᴇ ʟᴏᴏᴋ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍɪʀʀᴏʀ ᴀs ʏᴏᴜɴɢ ᴡᴏᴍᴀɴ ᴡᴇ ʟᴏᴏᴋ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍɪʀʀᴏʀ ᴀɴᴅ ᴡᴇ ᴛʜɪɴᴋ ᴡʜᴀᴛ ᴡᴇ sᴇᴇ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴛ ᴜs ɪs ᴜɢʟʏ. ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴛʜ ɪs ᴛʜᴇ ʙᴇᴀᴜᴛʏ ɪɴᴅᴜsᴛʀʏ ɪs ғᴀᴋᴇ ɪᴛ's ᴀʀᴛɪғɪᴄɪᴀʟ. ɪ ᴛʀʏ ᴀɴᴅ ɪ ᴛʀʏ ᴛᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ ɪ sᴇᴇ ᴍʏ ʀᴇғʟᴇᴄᴛɪᴏɴ sᴛᴀʀɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴛ ᴍᴇ ʙᴜᴛ ᴀʟᴀs ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ғʟᴏᴀᴛ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴏᴄɪᴀʟ ɴᴏʀᴍs ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ʟᴏᴠᴇᴅ. ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ "ᴘʀᴇᴛᴛʏ". ᴇᴠᴇɴ ɪғ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴛᴀᴋᴇs ғᴏᴜɴᴅᴀᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ sᴛʀᴀɪɢʜᴛᴇɴɪɴɢ ᴍʏ ʜᴀɪʀ ᴛɪʟʟ ɪᴛ ғᴀʟʟs ᴏᴜᴛ. ᴡᴇ ᴀs ʏᴏᴜɴɢ ʟᴀᴅɪᴇs ʏᴏᴜɴɢ ᴡᴏᴍᴇɴ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴏᴜʀ ʙᴏᴅɪᴇs ᴀɴᴅ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ ʜᴀᴛᴇ ᴛʜᴇᴍ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴛʜᴇʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴏᴏᴋ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟs ᴏɴ ᴛᴠ. ᴡᴇ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ᴀɴ ʜᴏᴜʀ ᴇᴀʀʟʏ ғᴏʀ sᴄʜᴏᴏʟ ᴛᴏ ᴘᴜᴛ ᴏɴ ᴍᴀᴋᴇ ᴜᴘ sᴏ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ʙᴀʀᴇ ᴛᴏ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴏᴜʀ ʀᴇғʟᴇᴄᴛɪᴏɴs. ᴡᴇ ᴄᴜʀʟ ᴏᴜʀ ʜᴀɪʀ ɪɴᴛᴏ ᴅᴇʟɪᴄᴀᴛᴇʟʏ ᴘʟᴀᴄᴇᴅ ʀɪɴɢʟᴇᴛs ғʀᴀᴍɪɴɢ ᴏᴜʀ ғʀᴇsʜʟʏ ᴘᴀɪɴᴛᴇᴅ ғᴀᴄᴇs ᴡᴇ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴏᴜʀ ʀᴇғʟᴇᴄᴛɪᴏɴ ɴᴏᴡ ᴀɴᴅ sᴀʏ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ᴅᴏ. ᴛʜᴇɴ ᴛᴏ ғɪᴛ ɪɴ ғᴜʀᴛʜᴇʀ ᴡᴇ ɢᴇᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʙᴜs ᴀɴᴅ sɪᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴛʜᴀᴛ's ᴡᴇʀᴇ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴏʟ ᴋɪᴅs sɪᴛ. ᴡᴇ ᴍᴀᴋᴇ ғʀɪᴇɴᴅs ᴡɪᴛʜ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴀʀᴇ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʟɪᴋᴇ ᴜs. ᴡᴇ ᴇɴᴠʏ ᴏᴛʜᴇʀ ɢɪʀʟs. ᴡᴇ ᴇɴᴠʏ ᴛʜᴏsᴇ ᴍᴏᴅᴇʟs ᴡᴇ ᴇɴᴠʏ ᴄʜᴇᴇʀʟᴇᴀᴅᴇʀs ᴡᴇ ᴇɴᴠʏ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ. ᴡᴇ ᴀʀʀɪᴠᴇ ᴀᴛ ғɪʀsᴛ ᴘᴇʀɪᴏᴅ ᴅᴏɴ'ᴛ sɪᴛ ᴛᴏ ᴄʟᴏsᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀs ᴅᴇsᴋ sɪᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴏʟ ᴋɪᴅs. ᴏʜ ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ᴀ's ᴡᴇʟʟ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ᴋɪᴅs ᴀʀᴇ ғᴀɪʟɪɴɢ ᴛʀʏ-ʜᴀʀᴅ. ɴᴇʀᴅ ɢᴇᴇᴋ sǫᴜᴀʀᴇ ᴛʜᴇʏ sᴀʏ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴇʏ ᴡɪʟʟ ᴛᴜʀɴ ᴛʜᴀᴛ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴡʜᴇɴ ʀᴇᴘᴏʀᴛ ᴄᴀʀᴅs ᴀʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴜᴛ. ʜᴇʏ ʙᴇsᴛɪᴇ ᴄᴀɴ ʏᴏᴜ ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴛʜᴇ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ɢɪʀʟ ᴡɪʟʟ sᴀʏ ɢɪᴠɪɴɢ ʏᴏᴜ ʜᴇʀ ʙᴇsᴛ sᴇᴛ ᴏғ ᴘᴜᴘᴘʏ ᴅᴏɢ ᴇʏᴇs. ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ᴊᴜsᴛ ғᴏʀ sʜᴏᴡ sʜᴇ ᴡɪʟʟ ʀᴜɪɴ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴇʟᴘ ʜᴇʀ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ's sᴏ sʜᴇ ᴄᴀɴ sᴛᴀʏ ɪɴ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ sᴘᴏʀᴛs sʜᴇ ʟᴏᴠᴇs. ʏᴏᴜ ғɪɴᴀʟʟʏ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ sᴘᴇᴀᴋ ᴜᴘ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴜʟʟʏɪɴɢ. ʟɪᴇs ᴛʜɪs ɢɪʀʟ ᴡᴏᴜʟᴅ ɴᴇᴠᴇʀ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ , ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ sᴇᴇ ɪᴛ sᴏ ɪᴛ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴ. ʜɪs ᴍᴏᴍ ᴡᴏʀᴋs ғᴏʀ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ɪ ғɪɴᴅ ɪᴛ ʜᴀʀᴅ ᴛᴏ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ʜᴇ ᴅɪᴅ ᴛʜᴀᴛ. ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ᴀ ᴠᴀʀɪᴇᴛʏ ᴏғ ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛ ᴀɴsᴡᴇʀs ʙᴜᴛ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ɪs ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇɴ'ᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴅᴏɴᴇ ᴛʜᴇ ᴘʀᴏғᴇssɪᴏɴᴀʟ ᴡᴀʏ. sᴏ ʏᴏᴜ sᴛᴀʀᴛ ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ᴀᴄᴛɪᴏɴ ᴡʜᴇɴ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʙᴜʟʟʏ ᴀɴᴅ ɴᴇɢʟᴇᴄᴛ ʏᴏᴜ,ᴡᴇʟʟ ʏᴏᴜ ᴅᴏ ᴛʜᴇ ʀᴀᴛɪᴏɴᴀʟ ᴛʜɪɴɢ ʏᴏᴜ sᴛᴀɴᴅ ᴜᴘ ғᴏʀ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ. ʙᴜᴛ ᴀʟᴀs ᴛʜᴇʏ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀs ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴜʟᴛʏ ᴛʜᴇ ᴀᴅᴍɪɴɪsᴛʀᴀᴛᴏʀs ᴇᴠᴇɴ ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪs ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴅᴏɴᴇ. ʏᴏᴜʀ sᴛᴜᴄᴋ ɪɴ ᴀ ʀᴏᴏᴍ . ᴏɴᴇ ᴄʟᴀss ᴛɪʟʟ ʏᴏᴜ ɢᴏ ʜᴏᴍᴇ ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ ᴀs ᴛʜᴇ ᴄʟᴏᴄᴋ sᴇᴇᴍs ᴛᴏ ʙᴇ ᴍᴏᴠɪɴɢ ʙᴀᴄᴋᴡᴀʀᴅs.  ᴏʜ ᴏɴʟʏ ᴛᴡᴇɴᴛʏ ᴍɪɴᴜᴛᴇs ʟᴇғᴛ ɴᴏᴡ ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ. ɴᴏᴡ ʏᴏᴜʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴏғғɪᴄᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜɴsᴇʟᴏʀ ᴡʜᴏ ɴᴇᴠᴇʀ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴏᴏᴅ ʏᴏᴜ. ᴘᴏᴜʀɪɴɢ ᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ. ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ sʜᴇ ᴛᴀᴋᴇs ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴇʀsᴏɴ sɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴛɪᴍᴇ.  ᴛʜᴇ ʙᴇʟʟ ʀɪɴɢs ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴀᴛ ʀᴏᴏᴍ ᴀs ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴀs ᴘᴏssɪʙʟᴇ. ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʙᴜs ʜᴇᴀᴅ ʜᴏᴍᴇ ᴛᴀᴋᴇ ᴀ sʜᴏᴡᴇʀ ᴀɴᴅ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ғᴏʀ ʙᴇᴅ. ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍɪʀʀᴏʀ ᴀs ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴊᴜsᴛ ᴛᴀᴋᴇɴ ʏᴏᴜʀ ᴍᴀᴋᴇᴜᴘ ᴏғғ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ʜᴀɪʀ ɪsɴ'ᴛ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛʟʏ ғʀᴀᴍɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴄᴇ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ. ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ sᴛɪʟʟ ᴅᴏɴ'ᴛ sᴇᴇ ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴇ ʙᴇᴀᴜᴛʏ ᴛʜᴀᴛ ʟɪᴇs ᴡɪᴛʜɪɴ ʏᴏᴜ. ᴛʜᴇ ʙᴀᴛᴛʟᴇs ɴᴏᴛ ᴏᴠᴇʀ ɪᴛ's ᴏɴʟʏ ᴊᴜsᴛ ʙᴇɢᴜɴ.

-AJ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 04, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

90 second StoriesWhere stories live. Discover now