Arzând

0 0 0
                                    

Eram singură în casă, iar pofta de mâncare nu îmi venea. Blocată pe scaunul din bucătărie retrăiam momentele de aseară cu el. Fiecare atingere subtilă pe care am creat-o o resimțeam. Îi vedeam râsul care-mi gâdila simțurile, nu puteam să îi uit șarmul... Vibrația telefonului m-a trezit din visat. Am tresărit și m-am năpustit asupra lui, speram să fie el.
- Bună dimineața!
Mi-a scris, eram în extaz. Eram nerăbdătoare să-l văd, dar nu trebuia să se observe asta deoarece indiferența pe care le-o oferi băieților e ca o pătură moale pentru orgoliul lor.
- Bună dimineața și ție!
- Ce ai visat aseară?
Ce aș putea să îi răspund la această întrebare? Cum pot să îi spun că doar cu el? Trebuia să îi ofer satisfacție, dar sub formă de glumă pentru a părea neatrasă suficient. Astfel, el o să-și dea mai mult interesul pentru a mă cuceri.
- Poate cu tine :))
- Eu am visat cu tine ;))
Răspunsul meu l-a adus chiar unde am vrut. Vânează prada care pare ușor de cucerit, dar care totuși îți scapă printre degete.
- Vreau să te mai văd. Ce spui de azi?
- Azi? Hmm...
- Ce spui de un film?
Părea interesant, iar eu tânjeam după acțiunea care se continua în timpul sau la sfârșitul filmului. Știam că tata avea să ajungă acasă spre seară.
- Ce spui să ne uităm la mine. Sunt singură...
Am vrut să îi dau de înțeles ce doream, dar să nu pară nici evident, ca și cum ar fi fost ideea lui. Așa încercam eu să-i hrănesc orgoliul.
A acceptat. Totul decurgea bine. A ales un film horror, dar mai mult grețos decât înfricoșător, "Saw". Nu mă speriam ușor, și pot să spun ca în spatele acelor corpuri masacrate, ideea era bună. După alegerea filmului, planul nu a mers conform așteptărilor. El s-a așezat în fotoliu, iar eu am fost nevoită să mă pun pe canapea. Pe tot parcursul filmului s-a lăsat liniștea, doar uneori mă întreba el că ce părere am sau ce cred că o să se întâmple și mi-a mai spus că l-a mai văzut odată.
Am rămas calmă, nu doream să fac eu primul pas. Am așteptat în zgomotul țipetelor create de acele personaje sfâșiate. Uneori mă uitam la el, dar observam atracția pe care o avea asupra scenelor și modul în care părea că îl satisfăceau acele secvențe. Am rămas rece la aceste remarci. Nu le ofeream atenție creându-mi un scut de protecție contra părții lui întunecate de care mă avertizase pentru ai vedea doar latura care-mi convine.
La apariția ecranului negru, speram să continuăm ceea ce așteptam cu desăvârșire, dar ceva ce nu mi-a fost oferit. S-a ridicat, mi-a mulțumit pentru film și a plecat.
Înainte de a ieși pe ușa s-a întors, credeam că dorea să pară dramatic și să se întoarcă în ultima clipă, dar nu a fost așa.
- Mâine hai la mine să vedem continuarea.
- Ok.
Nu înțeleg de ce se comporta așa. Inițial credeam că nu mă consideră atrăgătoare, pe urmă mi-am spus că dacă e așa atunci nu mai dorea o a doua întâlnire.
Toată ziua am dezbătut comportamentul lui, era ca o enigmă pentru mine. Încet, cu cât mă gândeam mai mult, cu atât doream să îl cunosc mai cu ardoare. Însă, îmi lipsea sexul. Cu toate ca nu a durat doar câteva luni de când nu am făcut-o ultima dată și am avut doar doi pretendenți înainte, într-un timp relativ scurt. Hormonii mă nimiceau, și dorința pe care mi-o creau era nimicitoare.

Trădarea destinuluiWhere stories live. Discover now