Poate exista dragoste între doi oameni cu vieți diferite?

23 0 0
                                    


           Dragostea reprezintă contactul intim și profund pe care un suflet îl are cu sufletul altei persoane. A iubi nu înseamnă neapărat „a spune că te iubesc". Dragostea arată toate acțiunile pe care le facem pentru acea persoană.

         Există situații în care dragostea pare inexistentă între două persoane, chiar dacă trăiesc din motive vagi: pentru a salva o persoană, de constrângere, sprijin financiar sau căsătorii aranjate. În viață nu există „nu pot" sau „nu pot iubi acel om". În esență, nu noi, ca motiv, alegem pe cine sau nu să iubim în această viață, ci propria noastră emoție și nevoie emoțională.

         Dragostea se poate naște din doi oameni, care se afișează cu armele răzbunării, mândriei sau aroganței pentru a-și proteja propriul suflet rănit, din cauza fricilor și traumelor acumulate până în momentul prezent. În acest moment, cele două persoane au un nivel ridicat de schimb emoțional deoarece orice început între doi oameni nu este întâmplător. Nu există sub nicio formă, doar un angajament „de a crește un copil", fiind doar scuze din logica noastră. Dacă doi oameni au modele comportamentale diferite, asta nu înseamnă că nu se pot  iubi.


Sunt studentă în anul I de Psihologie , din România , în Arad . Incă din liceu am fost pasionată de psihologie și am ajuns astăzi până aici , aproape de finalul primului an de facultate . Mi ar face mare plăcare să vă ofer servicii academice precum : meditații , ajutor în realizarea referatelor în stil APA . ( contra cost )

Aceste servicii sunt venite pentru toata lumea , în special pentru elevii din liceu , elevii care vor să dea admitere la psihologie !!! , dar și persoanele care vor să descopere tainele psihologiei .

Pentru mai multe informații contactează mă la numărul de telefon : 0770219612

facebook : Ana Maria Salantz

instagram : anamariasalantz

Relaţii   romanticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum