Ideea de echilibru face parte din momentul în care omul își înțelege și își acceptă propria viață, cu bine și cu rău, având dorința și punând în practică toate obiceiurile sănătoase cu sine și cu cei din jur.Când vine vorba de cuplu, există o singură persoană, dar sunt două, adică necesită mai mult efort. Pentru a reuni acest aspect este necesar:1. Nu controlezi deciziile, dorințele și pasiunile partenerului tău. Acceptați și înțelegeți că acesta este ceea ce vrea să facă în viață (cu excepția cazului în care vorbim despre modele comportamentale dăunătoare: alcool, pornografie etc.)2. Apreciază ceea ce oferi în relația ta. Fii recunoscător și fericit că este alături de tine în toate momentele grele, chiar dacă ți-a greșit cu niște lucruri mărunte, apreciază momentele pentru care s-a implicat în relație.3. Nu-l criticaAici mă refer să încerc să nu-l critic, să vorbesc lucruri necugetate despre fosta lui relație, și mai ales despre familia și cei dragi. Binecuvântează-l și mergi mai departe, de aceea te-ai căsătorit cu el, nu cu familia lui.4. Fii acolo pentru el, un umăr pe care să plângiÎncearcă să ai compasiune, grijă și blândețe pentru toate evenimentele neplăcute din viața ta și oferă ascultare, atenție și toleranță.5. Comunicați sincer și din inimăÎncearcă să spui lucrurile direct și obiectiv, astfel încât să nu existe loc pentru alte interpretări. Spune ce ai în minte, ce te supără sau te deranjează „Ma simt ....."; "Am observat ca ....."6. Oferă-i o iubire calmă și caldăPlecați în vacanță în locuri liniștite, unde doar voi doi sunteți pentru momente romantice. Un picnic, o plimbare în parc sau întrebări amuzante, un joc de rol imaginar.
CITEȘTI
Relaţii romantice
RastgeleIn aceasta carte , am sa va prezint detalii si filosofii cu privire la legaturi romantice , iubiri , povesti de iubire si multe altele la nivel emotional, energetic si psihologic .