Achtung!
Piszę to na telefonie więc część może mieć lekki wylew
Tutaj skorzystam dnia, który nazywa się poniedziałek.
7:15
- Uaaaaaaaaahhh..
- Kolejny dzień mojego szarego życia, najs. Jak widać Lipton ajsti nie zabił mnie we śnie, dobra czas na łyczek orzeźwienia, ahhh ale to jest kurewsko dobre. Dobra trzeba wstać(Wstaje a raczej schodzę bo mam łóżko piętrowe, później idę do toalety)
- O kurwa, dobrze sobie przemyć buzię. Co mam do chuja zrobić, żeby mnie nie napierdalał łeb.
(Idę do kuchni)
- Ehh.. Co by tu dzisiaj zjeść, napewno jakąś kanapeczkę bym oszamał.
(Robię kanapkę, gdy nagle)
- Dobra może sprawdze co w lodówce, AŁA KURWA! Jakbym dostał supernovą po ryju.
(Gdy ją zrobię, klasycznie idę ją zjeść a później ide się umyć)
- Na na na na, na na na na, kurwa mać.
(Zawsze tak robię dosłownie jak się myję)(Idę nasmarować sobie twarz jakimś kremem, ciul wie jakiej firmy, ponieważ nikt mnie nie sponsoruje, a szkoda)
(Mówię głośnym głosem na całą łazienkę..)
- Najważniejsze to najlepsze samo poczucie z samego rana HAHAHAHa, zajebisty żart.
- Nie zmieniło się nic od początku roku szkolnego, dalej się czuje jak gej przed randką i raczej nic nie wygląda na to, żeby się to miało zmienić.
- Dobra wychodzę bo się te debile zaprują. Co ja mam dzisiaj Niemiecki, fizykę, Angielski i chuj wie co. Zamknąłem drzwi? Nie no jasny chuj, dobra zamknąłem. Napewno? Nie kurwa przecierz sprawdzałem, ehh... pocę się przez własne zapominalstwo, a gaz? Czy zakręciłeś gaz Szymonie, nie no kurw... nie wyjdę z domu nigdy
(Idę przez przejście dla pieszych)
- Zmień się, zmień się.
(Przechodzę)
- Trąbienie samochodu...
- Japierdole kolejny pajac co myśli, że klaksonem w kierownicy się chamuje.
(Jestem już przy szkole)
- No i kurwa jest, budynek, który wygląda jakby jakiś pocisk z czołgów niego trafił, budynek, w którym mam się niby czegoś nauczyć. Czy napewno zadanie, w którym mam obliczyć pole trapezu, pomoże mi zagotować wodę na herbatę.
- Ale ja mam chudy cień, kurwa.(Jestem już w szkole i whodze schodami)
- Jest, znowu idealnie, żeby nie musieć się z tymi pajacami użalać. - Pierwsza lekcjach niemiecki, jak ja ten przedmiot, kurwa uwielbiam nie ma śmieszniejszego języka od tego moim zdaniem.
( Nastała fizyka)
- Ueeehh... CO! jakąś praca w grupach, dobra zasnę, a z Mateuszem mam być w grupie, dobra on nic nie umie więc de facto nie może mi pomóc, zwalę wszystko na niego i będzie git.
W-F
- Kurwa jak ja tego przedmiotu nie cierpię chociaż i tak muszę na niego chodzić, ponieważ inaczej dostanę wyrok od SKW na 69 lat do zakładu karnego w Sztumie ale jakoś każdą minutę tego przedmiotu wytrzymuję.
- Proszę wybierz mnie, UwU.
- No i chuj, będę z tymi debilami z klasy integracyjnej w drużynie.- Kurwa mać jak można aż tak grać słabo, japierdole.
- Niech się to gówno już skończy.
(Mam do rzucenia piłkę i co mam zrobić)
- Trafić, czy nie?
- Dobra
- No i git dwa punkty
(Naszczęście W-F dobiega końca)
- Dobra szybko się przebiorę spierdalam nara.
(Jestem już w domu)
- To był dzień cudów.
- Nie odprowadzałem matiego do domu.
- I żaden żul nie chciał ode mnie hajsu
(Nastaje wieczór)
- Robić lekcje czy nie?
- Chuj nie bede robił, spisze od kogoś
- Albo napiszę do Pawła żeby mi wysłał- Dobra jeszcze nie ma 20 ale czas zacząć upijanie się Liptonem ajsti.
(Przeglądam memy)
- Widziałem, widziałem, widziałem, to z code geassa widziałem, o to jest dobre hi hi.
(Discord)
- No i kurwa znowu piszą czy z nimi gram, zaraz :trollface:
- A co gdybyśmy mieli klasowy serwer discord. Hmmm..
- Ale nie nic by z tego nie było, bruh..(Granie w jakieś gierki)
- Roblox, czy w co ja mam zagrać, dobra chyba do klasyka powrócę, battlefield 4, będę strzelał do rusków
- Większą radość mi sprawia zabicie chłopa, który jest po stronie rosyjskiej, niż znalezienie 10 zł na ulicy, przykre to ale co zrobić.
- Dobra osu! Będę nakurwiał w kółeczka.
( 44 minuty po północy)
- Dobra idę spać, zobaczymy co się jutro stanie, może dostanę jakąś ocenę, cholera wie.
CZYTASZ
Fokkin' Życie
HumorTutaj piszę dziwne sytuację z mojego życia, większość będzie ze szkoły. UWAGA! zawiera przekleństwa, ale naprawdę w nie których częściach naprawdę trzeba użyć takich słów 🥉 18.02.2022 #mojaklasa