Giriş Bölümü

818 50 15
                                    

"ÜÇ YILLIK İLİŞKİ BİTTİ!

Yakışıklı oyuncu Onur Dikmen ve güzel oyuncu Derin Soylu'nun üç yıllık ilişkisi sona erdi. Derin Soylu Onur Dikmen ile olan fotoğraflarını silmezken Onur Dikmen'in Derin Soylu ile olan fotoraflarını hesabından kaldırması dikkat çekti. Çiftin ayrılık sebebi hala bilinmiyor."

Okuduğu satırlarla yüzünde alaylı bir ifade oluşurken güldü Yazgı. Öğrenmişti, Derin'in onu aldattığını öğrenmişti. Yoksa, Derin onu bırakacak biri değildi. Haberin devamını okurken, "Yazgı Hanım son iki dakika." diyen sesi duyunca gülümseyerek Yonca'ya döndü ve, "Tamam." dedi kısaca. Yonca giderken elindeki telefonu yavaşça koydu masaya. Son kez aynada kendine baktı ve sahneye doğru yürüdü.

Sahneye çıktığında alan da olan kalabalığın sesi gülümsemesine sebep olurken mikrofunu eline aldı. Çalan müzik Yazgı'nın kalbini titretirken, "He left no time to regret." diye şarkıyı söylemeye başladı.

Amy Winehouse- Back to Black

Şarkıyı söyleyip bitirdikten sonra kalabalıktan gelen alkış sesi daha da heyecanlanmasına sebep olurken, "Hoşgeldiniz." dedi. "Konsere bu sefer benim kalbime dokunan bir şarkıyla başlamak istedim. Sözleri sanki söylemek istediğim sözcüklerin toplamı. Bu sefer biraz üzülelim diyorum, siz ne dersiniz?"

Tekrar alkış sesleri yükseldiğinde, "O zaman şarkı gelsin ve bu seferki seyahatimize başlayalım. O zaman, gelsin 'Hayal Masalı'mız." dedi sesindeki heyecan her zamanki gibi belli olurken.

"Sen ve ben,

Uçuyoruz gökyüzünde."

Sesindeki tını bile insanın ruhunu iyileştirmeye yeterken konser bitti, Yazgı durdu. "Bu seferki seyahatimizde bitti. Bana bu seyahat da eşlik eden herkese teşekkür ederim. Gökyüzündeki yıldızınızın hep sizinle beraber parlaması dileği ile. Bir sonraki macera da görüşmek üzere."

***

Umarım, yapabilirim.

Çok farklı bir maceraya çıkıyorum ve bu macera da hayal kırıklığına uğratacağım diye korkuyorum.

O zaman başlayalım ;)

Back To BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin