|4|

325 21 5
                                    

Yüzüne günlerdir yerleşen ve solmayan gülümsemesini fark eden Nazlı, bunun sebebini içten içe merak ediyordu. Yazgı, içindekileri herkese anlatan birisi değildi hiçbir zaman, her savaşını kendi içinde halletmeye çalışırdı. Nazlı ona bir kendisi hakkında soru sorduğunda sorusu, hep cevapsız kalırdı. Duygularını herkese göstermek istemezdi Yazgı, kalbini insanların görmesini istemezdi, yıkılacağını düşünürdü o zaman. Güvenini o kadar yitirmişti ki, her hareketine dikkat ediyordu, insanların yanında.

Nazlı, Yazgı'nın oturduğu koltuğa kendini atarken keyifli bir ses tonuyla "Yazgı, çok mutlusun bakıyorum. Neye borçluyuz bunu?" diye sorunca Yazgı gülümsemesinin biraz daha genişlediğini fark etmezken "Onur'la tekrar konuşmaya başladık, Nazlı." dediğinde Nazlı'nın yüzünde oluşan tebessüm o an soldu. Birkaç saniye duyduğu şeyi kavramaya çalışırken kendi geldiğinde "Yazgı, sen geçmişe geri mi dönmek istiyorsun?" diye sordu sesine endişesi ve öfkesi yansırken.

Yazgı kaşlarını çatarak ona bakınca Nazlı biraz daha sesini yükselterek "Seni bırakıp gittiğinde çektiğin acıları bu kadar kolay mı unuttun Yazgı? İlişkiniz ne kadar sorunlu olduğunu unuttun mu? İkinizde birbirinizi zehirliyordunuz, bunları nasıl unutursun Yazgı?" dedi hiddetle. Yazgı susarak onu dinlemeye devam ederken bir an önce Nazlı'nın susmasını istiyordu. "Sen bu yüzden o iğrenç şeye bağımlı oldun Yazgı! Yine aynı şeyleri yaşamak mı istiyorsun?"

"Nazlı, saçmalıyorsun. Geçmiş adı üstünde." diye ona sakin bir şekilde cevap veren Yazgı ile Nazlı biraz daha öfkelendiğini hissetti. Saçlarının arasına ellerini daldırırken derin bir nefes alıp tekrar Yazgı'ya döndü. "Yazgı, ilişkiniz çok iyi bir ilişki değildi. Hatırlasana, bir telefon çağrına cevap vermedi diye yaşadığın korkuyu. Birbirinize iyi gelmezken tekrar bir araya gelmeyi nasıl düşünürsünüz?"

Yazgı onun söylediklerini duymazdan gelirken "Ama aradan zaman geçti ve ikimizde değiştik. Gerçekten bunu bu kadar neden kafana takıyorsun?" diye ona cevap verdiğinde Nazlı "Ben seni düşünüyorum, Yazgı. Tekrar aynı şeyleri yaşa istemiyorum." dedi. Yazgı oturduğu koltuktan kalkarak merdivenlere doğru yürürken "Düşünme sen beni bu kadar. Olmayacak öyle şeyler." dedi ve merdivenleri çıkmaya başladı.

Nazlı kalbinin hızla atmaya başladığını hissederken "Umarım Yazgı." diye fısıldadı kendi kendine. "Umarım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Back To BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin