♡︎1♡︎

207 28 9
                                    

"Khawvel dangah ka lo nghak ang che"

____________________________

"Koo, engkim vangin ka lawm lutuk e"

____________________________

"Nangchu ka taksa nen a inzawm tlat ang i ni"

____________________________

"Engmahin min then hrang ngailo ang, nanghi ka ta i ni a, i ni reng bawk ang"

____________________________

"Ka hmangaih che Koo"

____________________________

"Hmangaih dang nei leh turin i thinlung kha khar suh"

____________________________

"Koo,,Kookie"

___________________________

"Koo, harh rawh, ka kalsan lo ang che itih kha"

___________________________

"Tun atang chuan mangramah kan inhmu zel tawh dawnnia"

____________________________

Jeon Taehyung

^^^^^^^^^^^^^^

Kum 3 tehmeuh a liam tawh, mahse Jeon Taehyung chu tu emaw thinlungah chuan chung kum liam tawhte chuan a liam pui ve thei silo, nitinin hriatchhuah a ni a, hawina lam2 ah sulhnu bak a hnutchhiah sak silo...

A neihchhun a thinlung chu a pe ve teh meuh mai, a hmangaih nung dam a a awm na turin ama nunna ngei pawn a tuar, mahse chu pawh chu a tawk zolo emni...

A kiang a a awm ve lai kha chuan hmangaihna an inpe tawn a, an indawnsak tawn bawk thin....Khawi atang nge pawh hriatlohin alo kal a, mi awmherh, nunphung hrelo leh mi hmai zahna chhete mah nei ngailo nun chu thlak danglamin hlimna nasa tak a pe a, 'Ka hmangaih' ti ve eng ang mahse a thinlung tun thleng a hliam saktu chu amah chauh kha a ni si...A tidam theitu pawh amah,,,amah chauh kha...






Zanah next deuh reuh tur ka rawn up ang🌚🖤

...........

He story hi exam hall a ka ngaihtuah chhuah nia🌚

A hunlai kha chuan a tangkai tehchiam lo a mahse ziah chhunzawm ka chak deuh tlat a mahse a sei dawnlo nia....

Heibak chu ka reh tak tak tawh ang😪

𝙏𝙍𝘼𝙂𝙀𝘿𝙔: 𝙆𝙤𝙤𝙠𝙑//COMPLETEWhere stories live. Discover now