♡︎5♡︎

93 23 8
                                    

Weekend hmang turin mi pa 7 te chu an kal a, Van lian zetah chuangin a then an zai a a then an muhil a....Namjoon chuan motor khalhin a bul chiahin Jin a thu a, an hnung chiahah Yoongi leh Jimin chuan a hnung berah Hobi Jungkook leh Tae.....

"Kan thleng ania Yoongi kha kaitho ru" Namjoon chuan a rawn ti a..motor atang chuan chhuk sap2 in an awmna lai velte chu an han enkual a...

Tae leh Jimin chu an kalhrang nghal a, pangpar tamtak leh hnim hring dup te, thli thaw heuh2 te leh a bul vel a hnahthel leng chum2 te chuan thaw a ti veng takzet...Hmun nuam tak zawng ava ni dawn emmm...

"Helaiah hian in Tent treuh tur kha sa ula, zanin bak kan riak dawn chuanglo awm vel mai mai ang u" Jin chuan an awmna hmun tihfai mawlh2 pah chuan a ti a...

"Hyung ni 2 tal kan awm theilo mi" Hobi chuan a rawn ti nang2 a...

"A theihloh, eitur pawn min daih seng lo"

"Hey tuiah khan la lut suuu, awiii" Yoongi chuan an kal hma atang daih tawhin sangha man a tum tawh a, a hmanrua pawh a keng ve em em tawh a, mahse Tae leh Jimin chu tuiah anlo lut hman...

"Ngati maw hyung" Jimin chuan a rawn ti let ha...

"Ngati mah"

"Sawi ve mai la"

"Sawi pawh ni ila enge awmzia awm chuang, kha in cheng tawh tho alawm" ti hlukin a kalsawn nghal nal2.....

"Jimin Tae rawn chhuak ula, eitur min lo siam pui ru, chuan Namjoon, Hobi Jungkook leh Yoongi kha kan thil eina tur lo va siampui rawh" Jin chuan a ti malh2 a....an tihtur treuh tiin an buai nghal sang2 a...

••••••••••••

"A hahdam thlak ngei mai" vanlam thlir pahin Hobi chuan a ti nui vur2 reng a...

Reife an ti2 hnu chuan an tent lam theuh panin mu tur chuan an kal ta a...

Jungkook leh Tae erawh an awmna hmun ah chuan vanlam hawi zawngin an mu a, Tae in Jungkook ban a kham a, ngawi rengin an thaw ri sa2 bawk....

"Tae i mut a chhuak tawh em"

"Chhuaklo ee"

An han ngawi dun leh vang2 a, arsi de chuai karah chuan Shooting star an tih ngei mai chu a rawn phe zuai a....

"Ehee, Kookie i hmu ve hman em"

"Immm hmu hman e"

"Duhthu i sam em"

"Sam chiang e, nang"

"Immm, ka hmuh apiang in ka hmaih ngailo hrim2"

"Enge i duhthusam chu min han hrilh teh"

"Sawi hmasa la"

"I phakar e mai Tae, ka zawt hmasa che lawm"

"Aih, sawi hmasa rawh"

"A tha e" Jungkook chuan a âw a thian kharh a..

"Ka kiang a i awm reng theih nan leh engtik lai pawh a i nui hmel ka hmuh theih nan" Tae chuan Jungkook chu a en nghal vat a...

"Mahse tinge chutiang chuan itih"

"A chhan chu ka hmangaih vang che in"

"Maww" Tae chuan Jungkook chu a mitmu pawng chhuaklo chauh chuan a en a...

"Immm, Tae ka hmangaih che" Jungkook in a rawn tih leh ngat phei chuan khawvel hi a ding ni berin a hre tawh....

"I uanglo tiraw, Koo keipawn ka hmangaih che" nui sen2 in Tae chuan a ti a, a hlim chiang alawm...

𝙏𝙍𝘼𝙂𝙀𝘿𝙔: 𝙆𝙤𝙤𝙠𝙑//COMPLETEWhere stories live. Discover now