Kookie, ka hmangaih tun ah chuan hospital atang pawhin i chhuak tawh ang tiraw, a hmasa in tunah chuan hmun nuam takah ka awm tih hre phawt la, hyung te chungah khan thinrim miah suh aw, keiman ti tur a ka tih vang ania, chuan ka hmu chak lutuk che, i damloh lai pawh khan i hmeltha lutuk ania, ilo haw laiin inah ka lo awm theilo a ka tih palh lutuk, baby hi i ngaidam tiraw,,Koo ka hmangaih lutuk che, engkim vangin ka lawm e, hming thar nun thar engkim min pe tu i ni a, nang awmlo la chuan he ka khawvel hi ka nei kherlo ang, Koo ka hmuh hmasak ber atang che khan nunna tluk zet a hlu ini tih ka hrethiam a, ka nunna ai ngat phei chuan i hlu lutuk mah mah, hmangaih dang nei leh turin i thinlung khar suh, ka ring che a, ka engkim i ni, ka khawvel awmze nei ngailo tur hi nanghian awmze neiin min siam sak a, chhungkua pawh neilo leh mal tak a hringnun hmang thin nunah hian hlimna nasa tak i thlen tih hria la chuvangin i nunna kha ngaihlu ang che, i hmuh theihin awmlo mah ila i kiangah i taksa peng zing a pa 1 ni turin ka awm reng ania aw, min theihnghilh turin ka ti phallo che, mahse hmalam pan la, awmze neiin nung tawh rawh aw, nangmahah khan ka engkim a awm ania, tun atang chuan mang ramah kan inhmu zel tawh dawnnia, a tawp nan "Ka hmangaih che Koo"
~Taetae
Jungkook chuan a hyung te chu mittui dir zung2 in a en a, a thil chhiar atangin hrilh leh chuan a ngai tawhlo, a hmangaih chu a kal tawh...
In atang chuan tlan chhuakin chak zetin a inkhalh chhuak a, khawi lam nge a pan a hrelo, mu leh mal reng a nei thei tawhlo, a hriatna tha zam zawng2 te chu an chawl zo emaw tih theih mai turin hian an awm a, a tawpah chuan Tae nen an lo kal dun fo tawhna tuipui chu a thleng a....Motor atang chuan chhukin a thingthi hnawk a, a au a a tap a, mahse hnem tu an awm silo, awm pawh lo ni tehreng se a tan enge awmzia awm chuang, a hmangaih chu a dam tawh miau silo alawm....
Inneihin hun rei tak a hmangaih bulah khan hman ala duh a, ala khamlo takzet, hun hi her kir leh theih nise, a hmangaih bulah awmin a kalsan ngailo anga, a kutah chelhin a kiangah a awm reng tur....
"Ka hmangaih thu che hi ka la hrilh khamlo che sin, tinge i kal, tinge keimah chauh a min kalsan, khawvel hi keimah chauh a ka hmachhawn theih i ring emni, ka taksa peng chanve keng tel ang inia sin, tinge tiang hian itih, enge awmzia eng vang nge" a âwm zawn chu chum in a tap vak2 a, a beidawn changin tunge fuih tawh ang, a lungngaih changin a kiangah tunge awm tawh ang,, "Ka hmangaih che' tih thu pawh tu hnenah nge a hrilh leh theih tawh chuan ang....
"Ka lo haw velah amusement park ah te kal a namsan hmuhte hi i duh ni lawm ni,lo kal rawh kal ang ka lo haw tawh sin khawngaihin min fiamkual suh, khawngaihin"
"Surprise dangdai tak a ni tiraw, a dik em"
Flashback.....
"Tae ti suh" Jimin chuan Tae kutah chuan a chelh tlat a, midang ho pawh chuan tilo turin an lo fuih ve reng bawk....
"Ka tih angai alawm Hyung, ka hmangaih tan a ka tihsak theih hnuhnung ber a ni miai sia"
Tae in Jungkook hnen a a chanchin a hrilh khan a vaiin a hrilh veklo a, ani hi mi bik anih angin midang nunna a pe thei a, mitthi a ti nung thei, mahse a nunna in a tuar dawn thung, a mi bik nihna in a daih thei miau silo, mahse thih pawh pawi sa lo in a hmangaih nunna chu a pe dawn a ni...Nung damin la awmse ani ai chuan a pawimawh zawk a a hriat vang anih bakah khawvel mite hriatah thi dawn mahse hmangaihtu thinlungah chuan a nung reng dawn tho alawm....
"Hyung, Ka Kookie hi lo enkawl tha rawh aw, a thinrim pawn lo dawh hram hram ula, in hrechiang tawh tho nangin tunah chuan a danglam maithei ania, a pawm thiamlo anih pawhin lo hrilhfiah hram hram tum ula, zep reng theih a ni dawnlo, mahse a theih chin chin chu dawt in hrilh mai dawnnia, ka hmangaih lutuk a ni tih min lo hrilh sak bawk rawh aw, chuan a kiangah engtik lai pawn ka awm reng dawnnia"
Nui sangin a hmangaih nunna pe tur leh ama nunna la tur in room chhungah chuan a lut a....
A thil tihah inchhirna chhete mah a neilo, amah na dawn mahse a hmangaih a dam miau chuan chu aia duh chu a nei chuaglo..
An awmna room chhung chu rawn eng pup in eng emaw chu a ri thawt a...
Room ah chuan lut vatin Tae chu chhuatah alo let bal a, khum chung a mu zawk erawh harsa ti zetin alo thaw hrawk2 thung....
«««««««««««««««««««
"Tae, min lo nghak reng rawh aw, ka lo kal ve vat dawnnia"
......
The end🌚💜