kello 08:00 losin aikaan istun käytävällä odottamassa vaihtoaikani luokan valvojaa on marraskuu. huomaan käytävää pitkin tulevan nuorehkon näköisen nais henkilön. hän pysähtyy kohdalleni ja sanoo taidat olla El Vivians , vastaan kyllä olen . nainen esittäytyy olen Melissa snow. lähdemme kävelemään käytävää pitkin ensimmäisen tuntini luokkaa kohden . opettaja koputtaa oveen ja menemme sisään luokkaan. Esittäytimisen jälkeen menen luokan perälle istumaan ilkeän näköisen pojan viereen. välitunnilla kyseisen tunnin jälkeen, katson lokerostani seuraavan oppiaineen kirjoja kunnes tunnen voimakkaan tönäisyn takaani. Käännyin katsomaan taakseni ja huomaan siellä olevan tämä kyseinen ilkeän näköinen poika. Kyseinen poika alkaa haukkumaan minua eri sanoilla. Sivustani kuuluu huudahdus, huomaan huutajan olevan Alin paras kaveri. Poika lähtee juoksemalla paikalta pois. Alis ja hänen paras kaverinsa tulevat luokseni . Hei oletko kunnossa? Vastasin että juu on tässä kaikki ihan hyvin. Mietin vaan, että miksi hän tekee näin vaikka ei tunne minua. He vastasivat että hänestä ei kannata välittää, hänen taustansa ei ole mikään loistava. Hei muuten olen Luciana, mutta minua kutsutaan Luuksi. Mietin että haluaisitko liittyä meidän kaveriporukkaan? Vastaan epäröiden kyllä, se olisi minusta mukavaa. Pitkällä välitunnilla istumme kahdestaan Lucianan kanssa käytävällä, koska Alisonin piti lähteä jonnekkin. Puhuimme joistakin kouluasioista kunnes luu sanoo sanan suomeksi. Säpsähdän ja vastaan suomenkielellä: Kyllä, mutta sinähän puhuit suomea. Joo, minun sukulaiset halusivat opetella Suomen kieltä ja siitä se alkoi. Siksi käyn paljon suomenkielen kursseilla. Minä vastaan aika siisti idea. Minä itse olen jostain päin yhdysvaltoja tai ainakin niin epäillään, jonka takia osaan englantia tosi hyvin. Todella mahtavaa mutta samalla myös vähän outoa. Minunkin mielestä se on outoa. En muista kuin vaan onnettomuuden ja siitä seuraavan tapahtumaketjun. Tiedätkö sitten kuka oikeasti olet, ettei sinulle ole valehdeltu? Vastaan luun kysymykseen näin: Itseasiassa en tiedä, minun ikäni arvioitiin ja nimeni päätin itse. Luu vastaa: Sehän olisi siistiä jos olisit aivan joku toinen mitä sinulle on uskotettu. Vastaan tiedän. Luun puhelin alkaa soida. Huomaan hänen puhelimessan lukevan mum eli äiti. Luu vastaa puheluun: Yhdysvaltoihin on kirjauduttu täsmälleen samalla dna:lla kuin sinun serkullasi, Luu vastaa: Miten se voi pitää paikkaansa, oletko varma asiasta? Sehän voisi olla jonkinlainen erehdys. Luun äiti vastaa: He ovat kuitenkin ammattilaisia työssään, eivät he kuitenkaan meille epämääräistä tietoa jakaisi. Luu kääntyy yhtäkkiä minua päin ja jäykistyn, koska kuulin kaiken. Luu tuijottaa minua vastaan syyllistävällä ilmeellä. sanon kuiskaten: anteeksi mutta taisin vahingossa kuulla kaiken mitä puhuit äitisi kanssa. tuijotamme toisiamme ainakin minuutin kunnes luun äiti rikkoo pitkän hiljausuuden. luun äiti sanoo kuka hän on kuka sanoi kuiskauksella että kuuli kaiken. luu vastaa änkyttämällä: mi.. nun.. ka.. verini. luun äiti vastaa: ehkä olisi sitten parempi, että kaverisi majoittuisi meille siksi aikaa että asia saadaan selvitettyä. Katson lucianaa pelokkaana, ja sanon ette voi olla tosissanne. nousen ylös ja lähden juosten pois koulusta. kävelen pitkin losin rantaan istun kylmälle hiekalle ja katson merta päin.
YOU ARE READING
kuukivi galaksy
FantasyTarina kertoo kahdesta tytöstä jatka selvittävät salaisuuksia eri ulottuvuuksista tytöt tapaavat koulussa josta kaikki sekoilu alkaa