kirjastossa olleen keskustelun jälkeen, kenenkään huomaamatta juoksen metsään. Juoksen suoraan puun luokse jossa portaali sijaitsee, avaan portaalin ja astun sisään . Menen luciannan talolle ja haen kaikki tavarani koska aion karata takaisin suomeen. otan talon pihalta oletetusti lucianan pyörän ja lähden kohti lentokenttää. Lentokentällä ostan lipun jolla pääsen mahdollisimman pian suomeen. 13 tuntia myöhemmin lentoni laskeutui juuri helsinkiin. Astun koneesta ulos ja lähden kohti turvatarkastuksia . 1 h myöhemmin astuin ulos kauppa keskusta otan puhelimeni koska kävin aukaisemassa liittymäni. soitan lumille ja kerron että olen palannut suomen etuajassa sekä olen tulossa kotiin.
Huomaan,että linnan väki on todella hätääntynyt. Kysyn Silveriltä, että mitä on tapahtunut. Silver vastaa: Eliä ei ole löydetty ja hänen puhelinliittymä on suljettu. Minä vastaan ootteks käyneet katsomassa meiltä kotoa. Ei ole kukaan käynyt katsomassa. Voisinko minä käydä katsomassa? Puoli Tuntia Myöhemmin Saavun meille ja huomaan,että pyöräni on poissa. Juoksen sen seurauksena suoraan huoneeseeni ja huomaan,että Elin Kaikki tavarat on poissa. Soitan minun äidilleni. Tulin Kotiin huomasin,että pyörä oli poissa ja kun menin huoneeseeni Elin kaikki tavarat olivat poissa. Mä menen kertomaan heti siskolleni ja pyydän että tule takaisin linnaan. Lopetan Puhelun ja lähden linnaa kohti. 14h myöhemmin huomaan,että Eli on käynyt whatsapissa joten tiedän, että hänen liittymänsä on auennut. Soitan Elille.
Puhelimeni alkoi soida ja huomaan soittajan olevan luu. vastasin puheluun ja eka sana jonka kuulen on eli missä hitossa sä oot . Olen hiljaa ja sanon hiljaisuuden jälkeen ei se sulle kuulu missä mä oon tällä hetkellä. luciana sanoo: kyllä mulla on oikeus tietää missä sää oot tällä hetkellä koska se on mun velvollisuus sun serkkuna. mä vastaan että ei se hitossa kellekkään teille kuulu missä mä oon, lyön luurin korvaan lucianalle. Lähden kohti juna asemaa josta lähtisi noin puolen tunnin sisällä juna kohti kokkolaa. 4 ja puoli tuntia myöhemmin, juna saapui juuri kokkolaan . katson puhelimesta milloin linja auto tulisi juna asemalle. astun sisään linja autoon noin kymmenen minuuttia myöhemmin. astun ulos linja autosta kävelin bussipysäkiltä kotiin .
Puhelun jälkeen mietin pitkään ja tajusin, että Eli on Suomessa, Joku mainitsi Helsingin ja kuulin että puhelun taustalla puhuttiin suomea. Menen sanomaan puhelusta vanhemmilleni. Aikaa kuluu ja saan yhteyden elin host vanhempiin yhdysvalloissa. kysyn heiltä teitävätkö he missä päin eli asuu suomessa, koska haluan muka lähettää hänelle kortin. he vastaavat ja saan Elin tarkan osoitteen, mikä sijaitsee kokkolassa.
herään aamun tultua , avaan ikkunan verhot ja menen alakertaan syömään. huomaan jääkaapin ovessa olevan lapun jossa lukuu. Hei EL lähdimme käymään parin päivän visiitille helsingissä työn perässä palaamme parin päivän kuluttua , siirsimme rahaa tilillesi... ps Mila ja Tomas.
YOU ARE READING
kuukivi galaksy
FantasyTarina kertoo kahdesta tytöstä jatka selvittävät salaisuuksia eri ulottuvuuksista tytöt tapaavat koulussa josta kaikki sekoilu alkaa