Alkaa tulla kylmä joten päätän mennä takana olevaan kahvilaan. Astun sisään ja menen tilamaan tiskiltä oreo kakun palasen ja lempimän kaakaon, menen istumaan pöytään lähelle kuuden saattuetta . Tarjoilia tuo minulle tilaamani tuotteet otan puhelimeni taskusta ja huomaan puhelimeni on täynnä viestejä. Luu oli pistänyt vietin, että voisinko palata takaisin ja tulla meille asumaan siksi aikaa, että saadaan tämä asia hoidettua t: Lucianna. Säpsähdän kun joku sanoo nimeni takanani. Käännyn katsomaan ja puhelin tippuu lattialle tekstiviesti auki olevana. Oranssi hiuksinen nainen avuliaasti nostaa puhelimen lattilata. Hän huomaa tekstiviestin ja lukee sen. Voisinko saada puhelimeni takaisin, minulla olisi vähän kiire. Ei pidetä mitään kiirettä. Tämän viestin perusteella olet henkilö joka on saanut tietää perheemme yksityisistä asioista. Tulet nyt mukaamme. Alan katsomaan lattiaan päin ja mietin mielessäni mitäköhän tässä tilanteessa pitäisi tehdä. Nainen sanoo: Ei tässä vakavasta ole kyse. Majottaudu vain meidän luokse väliaikaisesti. Pääset sen jälkeen lähtemään. 1h myöhemmin... Ajamme minun tulevaa väliaikaista kotia kohti. Saavumme pihaan. Luciana antaa lapun jossa on varoitus viimeisen tunnin opettajalta. Lapussa lukee, jos tämä toistuu joudut jälki-istuntoon ja kasvatuskeskusteluun. Astumme sisään hienon näköiseen taloon. Luu ottaa minua kädestä kiinni ja lähtee raahaamaan minua yläkertaan. Astumme huoneesen joka on todella iso. Huoneesta löytyy parisänky, televiso jossa on pleikkari, koulutarvikkeita ja tietokone. Parasta huoneen yhteydessä on kylpyhuone. Istahdan isoon säkkituoliin ja katson kattoa, mitä mieltä olet huoneestani? vastaan tylsistyneesti: ihan kiva. Kuulen riitely ääniä seuraavasta huoneesta. menemme Luun kanssa katsomaan tilannetta. luu kysyy mistä te jääkärit taas riitelette . no tämä tietokone taas sekoilee toinen vaalea tukkaisista pojista sanoo. sanon pienesti minä voisin auttaa , huoneessa oliat alkavat tuijottaa minua. Menen tietokoneen ääreen ja alan katsoa koneesta mikä siinä on vikana , kymmenen minuuttia myöhemmin. sanon nyt on valmista koneen pitäisi toimia kuin uusi. pojat menevät koneen ääreen ja testaavat sitä, miten sinä teit tuon toinen pojista kysyy. vastaan en itsekkään tiedä sitä, lähdemme huoneesta pois ja menemme takaisin Luun huoneeseen. Puoli tuntia myöhemmin istumme isolla takapihalla missä on paljon eri tekemistä. Luu antaa puhelimeni takaisin. Luu sanoo: sinulle on näköjään tullut jokin sähköposti viesti. Aukaisen sähköposti viestin ja siinä lukee näin: Hei El, me saimme juuri tietää että sinun tietojasi on yritetty saada julkiseksi. Tutkimme asiaa paremmin ja saimme tietää, että Yhdysvaltain alueelta on löytynyt täsmäävä dna joka kuuluu noin 6 vuotta sitten kadonneelle tytölle. Kehoitamme sinua soittamaan sosiaalityöntekijöillesi. Kävelen takapihan toiseen päähän ja soitan Luna Woxille joka on minun pää sosiaalityöntekijä. Puhelun jälkeen.... Mieleeni valahtaa , että sattumoisin Lucianan perhe etsii Lucianan serkun täsmäävän dnan omistajaa. Kävelen Lucianan huoneeseen, laitan kuulokkeet korvilleni ja menen sängylle makaamaan. Säpsähdän alakerrasta kuuluvaan riitelyyn. Kuulen heidän puhuvan dna testin tuloksista ja tyttö on vaihto-oppilas eri maasta. He riitelevät siitä onko se huhua tai totta. Minusta tuntuu siltä, että haluan lähteä mahdollisimman pian talosta ulos. Huomaan Lucian yhden ikkunan alla olevat paloportaat. Aukaisen ikkunan ja lähden talosta ulos.
YOU ARE READING
kuukivi galaksy
FantasyTarina kertoo kahdesta tytöstä jatka selvittävät salaisuuksia eri ulottuvuuksista tytöt tapaavat koulussa josta kaikki sekoilu alkaa