aleks bement az ovodába s szétverte az ovoneniket, mert olyan kedve volt, ugyanis idegbeteg szociópata és pszicopata. de eszt mindenki tudja, mer emos. az ovodaba mindenkit utalta, a ribancok egyfolytaban pletykaltak rola. az egyik csoporttarsa leöltötte az uzsis tejájával, ezert megkeselte 6x egy vonalzovall mikozben nevetet s sirt egyszere. ez a dipresson. aztan mivel lucskos volt a ruhaja le kelettet cserelni az outfitet, szval kiment a mozsdóba es átoltözött:
sexi mint mindig. vége let az ovinak, szval zsa haza. utkozben már 3 kmert megtet, s eegy kocsi kanyarodot melle. lehuzodott az ablak, s azt a csavot latta, akit reggel......
Harri: most gyere velem kislany, rajta vagy a babi mama listan
Aleks: fuj hagyjal *elpirul*
aleks elkeszdet futni de sajnos a 2cmes labaival nem sokra jutott. Hary athajtott rajta, majd aleks elajult. osszekotozte a labait meg a kezeit, hintett egy csokot az arcara, majd mosolyogva belebaszta a csomi tartoba. rakott ra egy takarot, meg ne fazzon, aztán rábaszta a csomagtarto ajtajat. beult a kocsiba s manuel uj zenejet a 'zombie' cimu zenejet benyomta s csilingello hangjan enekelte.
-taym skip-
aleks felkelt egy hideg padlon. egy pinszében voltt. elkeszdet sirni nagyon, ere bejott egy izmos nagyopn magas kopasz ferfi. elverte, aztan felment a ferfi, majd halott ilyen lakat hangokat. tompan hallotta a hosszu gondor furtos zold szemu szexi pasas hangjat:hary: te mi a faszt csinaltal:???? te budos paraszt...!!!! ki vagy rugva!!! megetetlek a kutyaimmal te budps dog !!!!!!
majd jotek a pitbulok s megették a kopasz vin diesel hasommast. aleks sirt, majd bement hari, s a hiedeg szemeivel az o szemeibe neztek. majd meghcsokolta.... aleks ledobbent, s nem csokolta visza, nem volt o konyen kaphato. ezert herry kitepte az osszes fulpirszingjet aleksnek. aleks felkialtott s elkezdett zokogni, de kozben elpirult, amit hery nem ertett, de igazabol ez azer volt mer aleks madzoista. (annyit jelent h nagyon szereti a fajdalmat asszem, idk keresetek ra gooogl-en) majd hery felment, mert faradt volt a sok penz szamiolastol hiszen mafia fonok s nagyon sok pénze vanm. tobb haza van, tobb repulogepe, o a legkazdagab az egesz univerzumban. meg sajat csillagja , bojgolya s uralomasa is van. elaludt. aleks egy gn streak kuldes utan el is aludt, viszopnt mikozben heri a pihe puha agyban volt, jo melegen, aleks csak egy karton doboszban aludt mint egvy kiscica. hery bisztos aranyosnak talalna.
KAMU SEDANG MEMBACA
Harry Styles x Aleks White
FanfictionAleks White, a 10 éves, daddy issues-al élő kislány, beleszeret egy hidegszívű maffiózóba... Budapesten. Vajon sikerül nekik a kapcsolat?!??!?!?!?!?!: Olvasd és kiderüL!!!!!!!!!!