James hemen kalktı. Evans ve kendi için yer bulmalıydı. Az sonra giyinmiş aşağı inmek için hazırdı. Aşağıya indi ve çok şaşırdı. Evans ondan önce kalkmış yemeğini bitirmek üzereydi. Tam bu sırada çapulcuların geri kalanı geldi. Remus , Peter ve Sirius. Tam James'in yanında durdular. Lily onları fark etti. Nasıl oluyordu da çapulcular her zaman her yerde karşısına çıkıyorlardı. Lily Evans asla bunu öğrenemiyecekti. Çapulcular söylemezlerdi. Çapulcu sırrı falan filan derler ve oradan sıvışırlardı. Ayrıca her dolunay da ortadan yok olmaları da cabası.
James Lily'nin onlara baktığını fark ederek saçını dağıttı. Lily fark etti ki James böyle çok tatlı görünüyordu. Saate baktı. Merlin saat. İksir dersine geç kalmak üzereydi. James ile aynı anda Lily de saatin kaç olduğunun farkına vardı.
Koşarken birbirlerine çarptılar. Lily:
_Önüne baksana James.
İksir dersine girdiler. Az sonra profesör Slughorn geldi. Aşk iksiri yapmaya başladılar. İlk Lily bitirdi. Slughorn ona felix felisis iksiri verdi. Şansa bakın ki tam yanında James vardı. James:
_Kokusu ne gibi ?
Lily:
_Parşömen , taze biçilmiş çimler ve sen gibi kokuyor James.
James:
_Duydunuz mu ? Evans bana aşık çocuklar.
Lily:
_Ben seni sevdiğimi söylemedim. İksirin nasıl koktuğunu söyledim.
James:
_İksir sevdiğin kişi gibi kokar.
Lily çok şaşırdı. James'i seviyor olabilir miydi? Hayır böyle bir şey olamazdı. Lily James'e aşık olamazdı. Bu imkansızdı.
Lily bunları düşünürken zil çaldı. Kalkıp yemek yemeye indi. Çok acıkmıştı. Hemen yemeğini yedi. Öğlen olmasına rağmen uykusu gelmişti. Yatakhaneye çıkıp uyudu.
(Özür dilerim ilk kitabım o yüzden az ama çok yazmaya çalışıyorum. Yazım yanlışım varsa söyleyin. Baktım 1. Bölümde ben yazdım ama tablet değiştirdi. O yüzden başlarda birkaç yanlış olabilir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LILY VE JAMES
Novela JuvenilBen her zaman çapulcular hayrandım ve bu yüzden bu ilk kitabımı onlar için yazdım ama yanlışlarım olabilir