ÖLÜMDEN DÖNÜŞ

280 19 0
                                    

Lily kendini boşlukta hissediyordu. Galiba ölmüştü. James onun için nasıl endişelenmişti. Bu olayları görmüştü. Ama bir türlü karışamamıştı. James'i çok seviyordu.
Geri dönmeyi öyle çok istiyordu ki. James'i öpmeyi. Ama şu anda boşluktaydı. ÖLMÜŞTÜ. Ama her şeyi görmüştü. Duymuştu. Ama onlar onu duyamamışlardı. Slyterindekiler bile onun için üzülmüş görünüyorlardı. Özelliklede Severus. James ve Severus birbirlerine sarılmışlardı. Çok garip bir durumdu. (Hep kavga ettikleri için böyle düşündü). Aslında geri dönmeyi düşündü. Ölümden nasıl dönülürdü ki? Lily büyük bir çıkmazdaydı. Eğer geri dönerse James'i bol bol öpebilirdi. Ama dönerse James yine Severus'a sataşırdı. İkisini de istiyordu. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee karar verdi. Geri dönücekti. James'e eğer Severus'a dokunursa onunla çıkmıyıcağını söyliyecekti. Tam James Lily'nin alnından öpmek için eğilmişti ki...
Lily kafasını kaldırdı ve James'i öptü. . James ona şaşkınca baktı. Lily'ye aşıktı.. James Lily'yi o muazzam dudaklarından öptü. . Herkes şaşkına dönmüştü. Herkesin yüzünde bir şaşkınlık ifadesi vardı. Özelliklede ÇAPULCULARIN. Lily'nin öldüğünü kendi gözleriyle görmüşlerdi.

(Tam 161 kelime az ama heyecandan bu kadar bile zor yazdım. Umarım beğenmişsinizdir.)

LILY VE JAMESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin