sırtım sert duvarla buluşmuştu. yarın yokmuşçasına öpüyorduk birbirimizi.
o alt dudağımı ele geçirirken bende, üst dudağını emiyordum.
dudaklarımdan ayrıldı ve hızlıca üstümdeki formayı çıkardı.
beni kalçalarımdan tutarak kaldırdı ve ayaklarımı beline dolamamı sağladı. ardından çıplak göğüsüme yöneldi. ısırıp emiyordu.şuanda yakalama ve basılma tehlikesi ikimizinde umrunda olmadığı çok açık.
nefeslenmek için durduğunda kucağından indim ve chan 'ın üstündekini yerle buluşturup, voleybol şortumu çıkardım. ben bunu yaparken oda kendi basketbol şortunu çıkardı.
ardından tekrar dudaklarıma kapandı. bir eli belimdeyken diğeri ise iç çamaşırımın altından kalçamı okşuyordu.
bende boş durmamak adına ellerimi iç çamaşırının içine soktum ve sertleşmiş penisini okşadım. bunu yapmamamla kısık ama derin bir sesle inledi ve kendini bana bastırdı. bu harekti dudaklarına boğuk bir inleme vermeme sebep oldu.
"chan... yap şunu artık" kesik nefeslerimle konuşmaya çalıştım.
bunu dememlle iç çamaşırımı sıyırıp arkamı döndürdü. kendi kendi çamaşırını da çıkartıp "hazırlamamı ister misin?" dedi.
"hayır hayır.... alabilirim"
bunu dememle kendini çekti ve penisini kalçama dayadı. başını boynuma gömdü ve bir yandan yavaşça içime girerken diğer yandan da boynuma küçük öpücükler bırakıyordu.
tamamıyla chan' ı içimde hissedince sesli bir şekilde inlememe engel olamadım. inlememle birlikte chan suyu açıp sesimin duyulmamasini sağladı.
bir süre alışmam için hareket etmedi ve boynumda soluklandı.
"hareket- hareket et"
dememle yavaştan hızlıya doğru hareketlerini sürdürdü.
zevk noktamı bulmasıyla kapattıgım gözlerimi aniden açtım.
"hız-hızlan" demeye çalıştım kesik nefeslerim arasından.chan sert ve hızlı bir şekilde zevk noktama vurmaya başlayınca inlememlerim sesli bir hale geldi.
chan da kısık sesli inliyordu.chan seks yaparken konuşmayı sevmezdi. sadece inlememi dinlemeyi severdi.
yani öyle söylemişti.o harektlerine devam ederken geleceğimi hissederek 'chan boşalacağım' dememele elini penisime attı ve çekiştirerek hareketlerine devam etti.
aldığım çift zevkle beraber titreyip, seslice inleyerek boşalmıştım. rahatlamamla derin nefesler alırken, chan hala hareketlerine devam ediyordu.
bir süre sonra oda içime sıvısını bırakıp yavaşça içimden çıktı.
biraz soluklandıktan sonra beni kendine çevirdi ve dudağıma minik bir öpücük kondurup, dudaklarımın arasına fısıldadı 'çok güzelsin kim seungmin ve sadece bana ait olduğunu bilmek iyi hissettiriyor' dedi bakışları göğüsüme bıraktığı izlerdeyken.
aynı şekilde gözlerine bakıp 'çok haşmetlisin bang christoper ve benim adamım olman iyi hissettiriyor' dedim.
bununla beraber küçük bir kahkaha attı ve bana sarılıp az önce morarttığı omzuma küçük öpücükler bıraktı.
------------------------------------------------------
temizlenip çıktık ve ıslak kıyafetleri poşete koyup benim dolabıma koyduktan sonra temiz kıyafetleri giyinmeye başladık. tabii ki sadece gömleğimi giyebilmiştim çünkü az önce kıçımı beceren pardon delen chan yüzünden eğilemiyordum🥰.
chan kendi işini halledip bana yardım edeceği sırada telefonlarımıza aniden gelen mesajla birbirimize bakıp gülmeye başladık.
[sussana changbin grubundan bir mesajınız var.
minholee: pirt arkadaslar ben asik oldum]---------------------------------------------------------
EVET BEKLENEN BÖLÜMÜ YAZDİM SONUNDA HASA.OHM OHM MİNSUNG FİCİNDE CHANMİN SUMUT NE ALAKA DİYENİ DESERİM.
neys ck utandim gidiyrm.
bu adamlae anamizi bile siker.
AYRİCA NİYE SADECE OKUYOSUNUX YA OY VERİN YORUM YAPİN BİSEY YAPİN LUTFEB OF😭😭