Karsu- Seni düşünmek güzel şey
Bilinmeyen: Bu önyargını yıkmak ve kalbini çalmak için buradayım. Ve unutmadan.
Bilinmeyen: Bazen gerçekten nefes kesecek kadar güzel gülüyorsun.Telefonumu kapattığımda etrafıma bakma gereği hissedip, başımı kaldırdım. Gözlerim bilmediğim bir şey aradı...
Yavaşça önüme doğru eğilip Günce;
"Kimi arıyorsun Nazlı ? Ne ol-" diyemeden, meraklı gözleri benden ayrılıp, arkamızda bize yaklaşan üçlüye çevrildi."Bizsiz ne konuşuyorsunuz lan bakayım?" dedi Su
"Nazlı bir şey anlatacak. Onu bekliyorum""Şey...
"Ney?" "dedi eylül.
"Bana biri yazıyor ve benden hoşlandığını söyledi."
..
.
Bir kaç soruyu cevapladıktan sonra
"Bu ne be böyle ilkokulda mıyız?"
diyen Yağmur'a çevrildi gözler."Gayet de tatlı ve hayran olunası hareket bence ,hem sen bilmezsin böyle şeyleri"
"Senin hayran olmadığın bir şey var mı Su? Ayrıca iki gün önce Yalın'a saçma bir siteden seçtiğin kamyon arkası sözünü yollayacağını, sen söylemiştin." dedi Yağmur.
Yağmur haklıydı. Su'nun hayran olmadığı bir şey, kalmamıştı.
"Offf o bir seferlikti. Hoşuma gitti söz..."Yağmur gözlerini devirip ,omuzunu silkti
"Kimmiş peki?""Günce, kim olduğunu bilsek düşünür müyüz kim olduğunu sence?"
"Of ne bileyim Su! Kafa mı kaldı?!" Günce'nin kafasının bir şeylerle karışık olduğunu şuan anlayabilmiştim. İç çekerek Gökhan'a baktığını görünce, işlerin biraz karıştığı belli olmuştu.
Gökhan anında hisseder gibi Günce'ye bakınca gülen yüzü durgunlaşıp ,yanımıza gelmeye karar verdi.
"Günce biraz gelir misin?"Kardeşim dediğim dostumun bu halini görmek beni üzmüştü ama halledeceklerine emindim. Sadece kafasını salladı ve bizden uzaklaştılar .
"O neydi lan öyle, soğuk oldu burası üşüdüm yemin ediyorum." diyen su az önceki çiftten bahsediyordu. Daha doğrusu ilk defa birbirlerine karşı bu kadar soğuk olduklarından.. Telefonumu elime aldım.
Bilinmeyen: Araları kötü galiba.. ama şey etme sen düzeliceklerdir. Nazlı: Sen baya buradasın şuan ,kör müyüm acaba
Bilinmeyen: estaifuğrrullah canım, ben iyi saklanıyorum.
Nazlı: Senin dinin kaç?
Bilinmeyen: Ne sen sooorrrğ ne ben Nazlı: belli.
Bilinmeyen: Gözlerin ne kadar güzel lan, insanın baktıkça bakası geliyor.Bilinmeyen: Saçların da öyle.. Dağınık çok güzeller
Bilinmeyen: Veee şuan kımızı yanakların da..
Nazlı: teşekkür ederim.
Nazlı: Yanii iltifat için
Bilinmeyen: Teşekkür etmeyi kes, gelir çakarım iki tane ağzına şimdi
Nazlı: ödöwnxööfmeş
Nazlı: Tamam bilinmeyen beyefendi.
Bilinmeyen: sarııı
Bilinmeyen: Etrafına bakmayı bırak artık bence, bilmediğin bir şeyi bulamazsın üstüne arayamazsın. Nazlı: Haksız mıyım sence. Etrafımda olduğunu söylüyorsun ve merak ediyorum. Her neyse zorlamayacağım.
Nazlı: Niye bana yazdın? Bunu söyle bari
Bilinmeyen: Uzun hikaye sarı...Sadece sana ölüp bittiğimi bilsen yeter. "görüldü"|Nazlı Çevrimdışı|
|Bilinmeyen Çevrimdışı|
"Yağız muhteşem görünmüyor mu? Sanki müzeden fırlamış mübarek! Al bunu koy evine sabahtan akşama kadar izle"
Su'nun Yağız'a olan düşkünlüğüne gülüp kafamı o tarafa çevirdim.
Gözlerim Ozan'a takıldı ,somurtan tatlı yüzüne... Sonra Kaan'ın kahkaha atan yüzüne, Yağız'ın kendini tutamayıp sinirden gülümsemesine, Alaz'ın sadece telefonuyla ilgilenmesine ve arada sohbete katılan Deniz'e.
En sonda ileride oturan Mert'e...
Yıllardır aralarında olan soğukluğu hiç birimiz bilmiyoruz. Sadece Gökhan'ın " Ozanla aralarında derin bir mevzu var ve o yüzden Mertle ,Ozan olduğu günlerde konuşamıyoruz " demesini hatırlıyorum. 1 sene önce Gökhan'ın sayesinde ,Ozanla daha iyi tanışmıştık...Abi kardeşlerdi ama çok benzemiyorlardı. Çok hoş ve kibar biriydi... aralarındaki mevzuyu bu yüzden yine merak etmiştim.
"Ne oluyor orada öyle?" diyen Yağmur ile hepimiz arkamızı döndük.
"Beni gerçekten anlamıyor musun yoksa anlamak mı istemiyorsun Gökhan!"
"Günce konuşmama bile izin vermiyorsun! Ne zamandan beri böyle bir şeye dönüştün sen!""Suçun bende olduğunu mu düşünüyorsun? Sen ne zamandan beri böyle boş düşüncelere kapıldın!"
Günce bağırdığında Ozanlar yanımıza gelmişlerdi.
"Kalbini kırmak istemiyorum Günce..." dedi Gökhan sakin kalmaya çalışarak. "Denesene!"
Günce'nin yanına gitmek için hareketlendiğimde Ozan kolumdan tuttu.SELAM! Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. Tanıtım bölümünde Gökhan'ı unuttuğumuz için Medya'da onun resmi de var! Oy verirseniz seviniriz!
-Yaren/Ela/Sudeig: cakma_sarii._.88
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sarışın(Texting)
Teen FictionBilinmeyen: Bu önyargını yıkmak ve kalbini çalmak için burdayım ve unutmadan.... Bilinmeyen: Bazen gerçekten nefes kesecek kadar güzel gülüyorsun. . . . Gökyüzünün maviliğinde ,bulutların içinde, sürü arasından bir beyaz güvercine takılı kaldı gözle...