Hava almak için Günce ile bahçeye çıkmıştık .
Ilık rüzgarın tenime verdiği rahatlıkla ,bir kaç dakika gözlerimi kapattım. O esnada telefonumun titrediğini hissettim. Gelen bildirimin bir mesaj olduğunu görünce kimden geldiğine bakmak için girdim.
Bilinmeyen: Gözlerin kapalıyken o kadar muazzam görünüyordun ki...anlatamam.
Nazlı: Anlatmana gerek yok zaten?
Bilinmeyen: konuşacağımız çok şey var.
Bilinmeyen: Ve benim sana anlatacağım bir çok şey.
Nazlı: yok?
Bilinmeyen: cidden böyle konuşmaya devam edecek misin ,güzelim?
Nazlı: Böyle giderse direk engel yiyeceksin. Kimsin?
Bilinmeyen: Sana tutuldum...Daha doğrusu, uzun zamandır içinde bulunduğum bir duyguya kapıldım ve sürükleniyorum. 'görüldü'
Bilinmeyen: Cevap vermeyecek misin?
Nazlı: Sadece biraz şaşırdım. Anladığım kadarıyla bizim okuldasın ve neden yüzüme söylemeyip böyle bir çocukluk yaptın ,anlamadım ama bundan hoşlanmadım.
Bilinmeyen: Böyle şeyler bana göre değil. Yani kolay değil, beceremiyorum.. Arkadaş ortamımda bile kimsenin haberi yok.
Nazlı: Pekii..
Bilinmeyen: Peki? Gerilen yüzünü görebiliyorum. Söylemelisin?
Nazlı: Beni sevdiğin için teşekkürler ama 'bilinmeyen' birine karşılık vereceğimi düşünmüyorum.
Bilinmeyen: Bu önyargını yıkmak ve kalbini çalmak için buradayım. Ve unutmadan...
Bilinmeyen: Bazen gerçekten nefes kesecek kadar güzel gülüyorsun.
"Bilinmeyen Çevrimdışı"
"Nazlı Çevrimdışı"
İLK BÖLÜM BİTTİ ,NASIL BİR ENERJİ ALDINIZ?
BEN YAREN VE BU KİTAPTA EMEĞİ GEÇEN VE GEÇECEK OLAN DİĞER YAZARLAR SUDE VE ELA İLE BİRLİKTE ÇALIŞACAĞIZ .ORTAYA ÇIKACAK SONUÇ UMARIM HEM SİZ OKURLARI HEM BİZ YAZANLARI MUTLU EDER :)
ŞUAN KARAKTERLER ORTAYA ÇIKMASA DA İLERLEYEN BÖLÜMDE KİŞİLİKLER KAFANIZA OTURACAKTIR...KARAKTERLERİ TANIMAK VE GÖRMEK İSTERSENİZ TANITIM BÖLÜMÜNE GÖZ ATABİLİRSİNİZ.
MUTLU KALIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sarışın(Texting)
Novela JuvenilBilinmeyen: Bu önyargını yıkmak ve kalbini çalmak için burdayım ve unutmadan.... Bilinmeyen: Bazen gerçekten nefes kesecek kadar güzel gülüyorsun. . . . Gökyüzünün maviliğinde ,bulutların içinde, sürü arasından bir beyaz güvercine takılı kaldı gözle...