Yo Shindo x F!Reader

107 4 4
                                    

Przed edycją, męskie formy=autokorekta

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przed edycją, męskie formy=autokorekta

"Naprawdę masz czelność próbować ze mną porozmawiać po tym, jak zrobiłeś to, co zrobiłeś!”

Yo Shindou odwzajemnił twoje spojrzenie uprzejmym uśmiechem, tym samym uśmiechem, który zaoferował ci przed rozpoczęciem tymczasowego egzaminu licencyjnego, zanim myślałeś, że jest przyzwoitym facetem, zanim myślałeś, że jego serce jest ciepłe, zanim zdałeś sobie sprawę, że to wszystko to podstęp . Facet z kruczą głową wyglądał zbyt spokojnie jak na kogoś, kto miał odgryźć sobie głowę.

„Po prostu grałem zgodnie z zasadami gry! Musisz zrobić to, co musisz zrobić, aby dostać prawo jazdy, prawda?

Nie chodziło o to, że cię wyciągnął. Nie zrobił. Był blisko, ale udało ci się zdać test wraz z resztą klasy, nawet po zmarnowaniu zbyt wiele czasu na próby odzyskania go. To był fakt, że ufałeś jego miłym czarnym oczom na tyle, by pozwolić mu się do ciebie zbliżyć. Wystarczająco, aby łatwo trafić w jeden z celów twojego ciała. I czułeś się tak głupio z tego powodu!

Gdybyś był szczery, pomyślałbyś, że jest przebiegły, gdybyś nie był jego celem. Więc zamiast tego uważałeś go za podłego.

„To coś, co zrobiłby złoczyńca!” Oskarżyłeś.

Jego oczy błysnęły i przez krótką sekundę zobaczyłeś tego samego złowrogiego mężczyznę, który był z tobą na arenie. „Czy tak jest?” Sięgnął po Twój nadgarstek, „jeśli naprawdę myślisz, że to może powinniśmy mieć małą prywatną pogawędkę…”

Zanim się zorientowałeś, byłeś odciągany od szumu rozradowanych uczniów, którzy zdali test, do pustego korytarza i przypychani do ściany.

Wyśmiewałeś się z tej sytuacji. „Wiesz, to naprawdę nie zmienia mojej opinii o tobie”.

Jego ręka została umieszczona przy twojej głowie, gdy oparł się o ścianę. Przygarnął cię, sprawiając, że czułeś się mały przy jego nagiej klatce piersiowej. Jego kostium bohatera był bardzo odkrywczy i chociaż niektórzy z twoich innych przyjaciół mieli podobne projekty, ich ciało nie rozgrzewało się tak jak jego.

Uśmiechnął się z twojej niezdolności do ukrycia gapienia się. „Co mogłoby zmienić twoją opinię o mnie?”

„Cofnij się w czasie i powstrzymaj się od zachowywania się jak wąż!” Naprawdę, co jeszcze mógł zrobić? Obrażałeś go już daleko poza wszelką naprawę. Wcześniej był po prostu uroczym młodym mężczyzną, który sprawiał, że twoje serce trzepotało i on to, kurwa, wykorzystał.

„Przepraszam L/N, ale podróżowanie w czasie nie jest częścią mojego dziwactwa. Ale być może znam dobry sposób na jej użycie, który może cię zwabić lub nie. Po jego twarzy pojawił się złowieszczy uśmiech. Możesz go uderzyć.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 07, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Mha One‐shotyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz