28 eylül 2015, bugün okulun ilk günüydü. bu arada ben özgü ertaş. bugün 6.sınıfa başladık, maalesef okulun son günü hiç iyi geçmemişti. çünkü baran direnç bana çıkma teklifi etmişti,fakat elleri çok terlediği için ve ben eray elakaş'tan hoşlandığım için kabul etmemiştim. sana herkesten bahsedeceğim günlük,fakat sırayla. şimdi okulun ilk gününe geri dönelim. okulun ilk günü yer kalmayınca eylem'in yanına oturdum. kendisinden biraz korkuyordum, çünkü yonca zeka'ya ''bağırsaklarını deşmek istiyorum demişti.'' yonca zeka'ya da geleceğiz. eylem'in yanına oturmamın bir artısı olmuştu, arkamda eray elakaş oturuyordu. eray gizemli bir tipti, ama komik bir insandı. sürekli fake atmasa daha iyiydi. çünkü fake atarken yanlışlıkla en yakın arkadaşım sanem marul'a yumruk atmıştı. bu ondan hoşlanmama engel değildi. ilk teneffüs hemen arkamı dönüp onunla konuşmaya çalıştım, başıma geleceklerden habersiz.
-'' eray,nasılsın? tatilde neler yaptın?''
-''ne yaptım biliyor musun? çok şaşıracaksın.''
-''ne yaptın eray?'' heyecanlanmıştım. sanki bana yakın davranıyordu. o sırada eylem eline japon yapıştırıcısı sürüyordu,öylesine.ü
-''özgü, whatsapp hacklemeyi öğrendim.''
-''nasıl yani eray? çok biliyosan hacklesene.''
o sırada eymen karakaya möratcan ile galatasaray fenerbahçe derbisi üzerine kavga ediyordu. onlara susun diye bağırdım,erayı duyamıyordum. eray da evet abi ya, bu arada beşiktaş kazancak diye ekledi.
-''zaten halihazırda birinin whatsappını hackledim bile.''
-''kimin?'' kıskanmııştım.
-''ezgi'nin''
içime bir rahatlama geldi. çünkü eymen'in ezgiden hoşlandığını biliyordum. ve eymenle eray da yakın arkadaştı. yani sorun yoktu.
-''ve ne öğrendim bil bakalım?''
-''ne öğrendin eray söylesene''
_''ezgi eymeni sevmiyor, hatta sevgilisi var. diğer sınıftan emrah bostanlı.''
-''ıy o çocuk mu? bence hiç yakışıklı değil.''
-''bence de, ben daha yakışıklıyım''
-''bence de.'' dedim tabii ki içimden.
bu arada sınıfa yeni birileri gelmişti. birinin adı zeynep turan'dı. converse botları dikkatimi çekmişti. ama çok üzgün gözüküyordu. yanında yonca zeka oturuyordu. diğer yeni gelen kız ülkü iz'di . sanem'le poposunun ne kadar büyük olduğunu konuştuk. çünkü popomuz o kadar gelişmemişti ve bu durum bizi çok üzüyordu.
öğle teneffüsünde üzgün gözüken zeynep'e sürpriz yapmaya karar verdik. o yüzden yonca,inci,ben,sanem zeynep'in masasına seni seviyoruz postitleri yapıştırdık.kendisini tanımıyorduk ama olsun.
bu arada sınıftaki erkeklerin sesleri çok kalınlaşmıştı. özellikle melih kağan ve mehmet ege közören bizi şoka uğratmıştı.
okulun ilk günü böyle geçti. akşam eve geldiğimde eray ile hangi cipsi daha çok sevdiğimizi konuştuk, ve okulun son günü baran dirençin çıkma teklifini reddettiğimde arka bahçede ağladığını anlattım. reddetmeme sevinmiş gibiydi. ona telefonumu hacklememesi için yemin ettirdim, kulaklıklarımı takıp facebook'tan zeynep'i stalklarken david guetta sia she wolf dinledim.
sınıfımdakilerden biraz bahsetmek isterim. yonca zekadan bahsetmeme gerek yok,çünkü istediği ilgiyi ona vermeyeceğim. melih kağan, eray,eymen, mehmet ege yakın arkadaşlar. ne zamanki gitar,yurtdışı,gözlük dersem siz melih kağanı düşünün. eray mı? eraydan sonrasında bahsedeceğiz, ama şimdilik onun da kendisini bir oyun karakteri sandığını, teknolojiyle aşırı ilgili olduğunu (hacker,mr.robot) ve benim hoşlandığım kişi olduğunu söyleyebiliriz. angelina dudağı eşittir mehmet ege,ileride onu sahalarda daha çok göreceğiz ama şimdilik pasif. eymen ise benim yakın arkadaşlarımdan biri. kendisi tam bir fanatik fenerbahçeli olmakla beraber, ezgiye karşılıksız hisler besliyor... ve ileride sıra arkadaşım olacak can savaşı da sonra tanıyacaksınız.
bakalım yarın neler olacak günlük. şimdilik iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BACK STABBER
Roman pour AdolescentsGerçek bir okul draması gördüğünüzü mü zannediyorsunuz? gerçek olaylardan alınmıştır. isimler değiştirilmiştir.