Tanıtım

559 13 14
                                    

Arabada yolda ilerliyorduk devran biranda babamların evine giden yoldan başka bir yola saptı "Devran ne oluyor" diye sordum bu sefer hızlandı "Devran nereye gidiyoruz"diye sordum devran yine beni cevapsız bıraktı korkarak etrafa baktım sonra devran baktım sınırlı gözüküyordu bende daha fazla sinirlendirmemek için sessizce bekledim.bir süre sonra araba ani frenle durdu.Bu süre zarfında hiç konuşmadık devrana baktığımda emniyet kemerini çıkarttı ve bana bakmadan "in" dedi sert bir sesle bende hemen indim devran uçurumun kenarına gitti.ve kendine bir sigara yaktı.Ben hala arabanın orada ona baktığımı farkettim.ürkek adımlarla ona adımladım tam arkasında durduğumda bana biranda döndü.onun bu anı hareketiyle burun buruna geldik.Ben gözlerine bakmadan geri adımladım o da uçurumun en dibine gitti ve ellerini sert bir şekilde saçlarından geçirdi.ardından bağırmaya başladı"yapamıyorum,dayanamıyorum seninle evli olmasına,abimin sana bu kadar yakın olmasına dayanamıyorum."dedi.Ben afallamış bir şekilde onu dinliyordum neyden bahsettiğini anlamadım"ne diyorsun devran"diye sordum o ise bana bakıp bağırmaya başladı"seni seviyorum ve sana aşığım biliyorum çok saçma ama senin gözlerini ilk gördüğüm andan beri aşığım."

DEVRAN AĞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin