Finding a way to let go
Baby baby no I can't escape
_________________________________________________________________
Justin's POV:
Izašao sam iz svojeg auta,hodajući prema velikoj zgradi.Morao sam doći na veliki sastanak.Navodno je vrlo bitan,prije nego što se vratimo kući.Čim sam ušao,dobio sam pozdrave mnogih ljudi.Popravio sam svoj sako,prije nego što sam ušao u veliku sobu.Tamo je sjedilo mnogo ljudi.Puno mladih i talentiranih ljudi.Sjeo sam u zadnji red,misleći kako mi nitko neće dosađivati.Dok se dvorana popunila,na veliki stolac sjeo je Adam ili osoba koja vodi ove sastanke.Osjetio sam ruku na svojem ramenu.Okrenuo sam se iznervirano.Tamo je stajala Valerie u svojoj ljepoti.Imala je bijelu haljinu koja je bila samo tik iznad njenih koljena.Bijeli sako prekrivao je njene ruke.Sjela je na stolicu pokraj mene,na što se uopće nisam bunio.
"Kasnim li?" Pitala je stavljajući svoju torbu na pod.Osmjehnuo sam se,dok je ona digla svoj pogled s poda.Lagano se nasmijala.
"Želio bih pohvaliti Valerie Gold.Pomogla je mnogim ljudima i vrlo je pohvalno što je vrlo mlada,no vrlo uspješna," Progovorio je Adam.Okrenuo sam glavu,te vidjeo Valerie kako se smije od uha do uha.Oduvijek je bila sretna osoba.Mogla me raspoložiti u 2 sekunde.
Nakon što je sve to završilo,krenuli smo van iz velike sobe.Valerie je rekla da je pričekam vani dok ona nešto priča.Naslonio sam se na zid,sa rukama u džepu.Valerie je izašla van,pogledom tražeći mene.Čim je vidla mene,osmjehnula se,te potrčala u svojim visokim potpeticama do mene.
"Pogodi tko će dizajnirati odjeću za sljedeću veliku reviju u Parizu?" Gledala me svojim blještavim smeđim očima.
"Hmmm....ne znam.Možda Klarisa?" Pitao sam tapkajući prstom svoju bradu.
"Ne,ja!" Viknula je,primajući me za ruku.Nasmijao sam se glasno.
"Čestitam," Zagrlio sam je svom snagom.Definitivno jedina osoba,koja u svim trenucima uspijeva mirisati dobro.
"Sutra dolaziš samnom u klub," nasmijala se.
"Oooo ne,ne dolazim," rekao sam glasno smijajući se.
"Molim te Jayy," šapnula je,stavljajući svoju usnicu naprijed,pretvarajući se da će plakati.
"No uredu doći ću," izdahnuo sam.Osmijeh se izvukao s njezinih usnica,pokazivajući njene bijele zube.
"Hvala!" Zagrlila me.
Izašli smo van,te je svako krenuo prema svojem autu.Nasmijao sam se na pomisao kako ću je sutra ponovo imati samo za sebe.
TOLIKOO MI JE ŽAO ŠTO TOLIKO DUGO NISAM POSTAVILA.
Sad su ispiti i ispitivanja u školi i teško mi je sve to.
Nadam se da imate razumijevanja.
Nadam se da imate ugodan ostatak dana! :)
STAI LEGGENDO
Diamonds | Justin Bieber
FanfictionBut I ain't the type to tell you that I miss you, shit You don't like that, I make this easy, leaving After kissing on the floor Baby, I know you need me like I need you But I'm not the one you wanna love...