Herkese tekrardan merhaba şimdiden iyi okumalar canlar 💞💫💖💗💓
HEP beraber kuracağımız gurubun ismini düşünmeye başladık. İlk olarak Kadir bize buldunuzu diye sordu ben daha henüz bulamamıştım.
Yusuf ise buldum diyerek" duygu yıldızlar " dedi.
Güzel isimdi fakat birazdaha düşünmeye başladık. Ama birazdaha düşününce bişey bulamadığımızı anladığımıza kabul ettik. Yusuf ve Kadir önde ben de arkadan onları takip ediyordum.
Yusuf çokiyi biri ama fazla sert Kadir'de o kadar yumuşak biri degil tek anlamadığım yusuf şuana kadar kimseye aşık olmamıştı.Yani 16 yaşında bi çocuğun şuanda 21'den fazla sevgilisi vardı.
Şuan farketimde yusuf gurubun adını duygu yıldızları koymuştu ve benim soyadımla aynıydı başka isimde bulabilirdi yada ben öyle hissediyordum.
Beraber ormanda ilerlerken Kadir bir anda durdu ve arkaya baktı bizde dönüp arkamıza baktığımızda bisey yoktu. Ne olduğunu sorduk.
"Arkadan bir ses geldiduydunuzmu" dedi.
Kadir'e doğru dönerek "Biz birşey duymadık" dedim.
Onlara bir ağacı gösterek önden yürümeye başladım.
"Ali hoca bizi sınıyor olabilir garip sesler ,korkucak şeyler mesela" dedim.Yusuf bana bakarak "Biz bunu niye düşünmedik" dedi.
Kadir'de "Abi şu kızda olmasa korkardık ya " dedi.
Bi andan gülüp bi yandan yürüyorduk. Yürüyerek caddeye vardık. Yusuf bir tepeye oturdu. Kadir'le yanına oturduk. Ben ortada oturuyordum.
Yusuf" Burası bizim tepemiz olsun dertleştiğimiz ,duygularımızi rahatça dökebileceğimiz tepemiz olsun adınında aynı o gün hani küçüklüğümüzden bir tepemiz vardı. Orda oyun oynardık o tepenin adı neydi ya " deyip durdu.
Kadir hatırlmaya çalışırken ağzımdan " yıldız tepesi" dedim.
İkiside bana dönerek nasıl hatırladım diye bakış atılar "soyadımı unutamam ya"dedi gülerek. Ikiside gülmeye başlamıştı.
Sonra arkamızda ki agacın altına gelip ağaca baş harfimizi yazdım. İlk başa "L" sonra iki yana "Y" ve "K" yazdım.
Yusuf da bana bakıyordu. Neden bakıyordu ki yani bakabilir normalde de biraz tuhaf bakıyordu. Kadir yola araba bulmak için inmişti.
Yusuf yanıma yaklaşırken irkildim biraz. Sonra" güzel olmuşsun" dedi. Ona bakarak "teşekurederim de niye öyle bakıyorsun" dedim. Biraz daha yaklaşarak "Nasıl bakıyorumki" dedi.
Bende ona "Tuhaf bakıyorsun başka yani " diyerek geveledim.
Yanımıza Kadir gelince ikimizde bir anda geriye çekildik. "Taksi çevirdim hadi çabuk gelin" dedi. Taksinin önüne gelene kadar konuşmadık.
Yusuf bana bakarak arkaya oturmamı söyledi. İtiraz etmeden arkaya oturdum. Kadir'de öne oturunca Yusuf yanıma oturdu.
Ali hoca'nın acil işi oldugu için eve gittmek zorunda kalmıştı. Yolda camdan bakınca çok güzel bi hava vardı. Saçlarım uzundu ama hiç açık bağlamadım ya dağınık yada at kuyruğu yapardım.
Galiba takside uyuya kalmıştım. Taksi durdu Kadir ücreti öderken Yusuf beni uyandıriyordu "Leyla hadi kalk geldik" korkarak uyanıp taksiden indim bi anda başım dönmüstü" iyimisin leyla noldu otur istersen " diye sordu kadir. Yusuf bana sonra Kadir'e bakarak su uzattı elindeki suyu alıp içtim ve oturduğum yerden ayaga kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁✨𝐾𝑎𝑟𝚤𝑠̧𝚤𝑘 𝐷𝑢𝑦𝑔𝑢𝑙𝑎𝑟 ✨꧂
Lãng mạn꧁ 𝑺𝒆𝒎𝒂𝒏𝒖𝒓 𝑳𝒆𝒚𝒍𝒂 𝑩𝑵 ꧂ ~𝑫𝒖̈𝒔̧𝒖̈𝒏𝒅𝒖̈𝒈̆𝒖̈𝒏 𝒅𝒖𝒚𝒈𝒖𝒍𝒂𝒓 𝒂𝒌𝒍𝜾𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒅𝒆𝒈̆𝒊𝒍 𝒌𝒂𝒍𝒃𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒄̧𝒆𝒏𝒍𝒆𝒓𝒅𝒊𝒓... ~ ❤☘︎𝑲𝒂𝒓𝜾𝒔̧𝜾𝒌 𝑫𝒖𝒚𝒈𝒖𝒍𝒂𝒓☘︎ 💜