Egy forró nyári napon éppen az instámat pörgettem amikor írt a barátnőm. Megnyitottam az üzenetet amiben ez állt:
Mira:
NEM FOGOD ELHINNI MI TÖRTÉNT!!!!Lily:
AZ AMIRE GONDOLOK???Mira:
HA ARRA GONDOLSZ HOGY MEGYÜNK VALMAR KONCERTRE AKKOR IGEN:DLily:
ÚRISTEN
El sem hiszem!Igen, a barátnőmmel mindig is imádtuk a magyar zenéket,különösen a Valmar számokat. Éppen folytattam volna a Mirával való beszélgetest amikor anya felkiabált az emeletre hogy kész van az ebéd. Nagyon éhes voltam így rohantam is le enni. Amikor leültem az asztalhoz rögtön beszélni kezdtem anyának a koncertről.
-Szóval,arról lenne szó hogy Mira szerzett jegyeket egy koncertre amire mindenképpen el szeretnék menni- itt tartottam egy kicsit hatásszünetet- de csak 2db jegy van,nekem és Mirának.
Izgatottan vártam anya reakcióját,mire csak egy mosolyt kaptam.
-Értem,tehát te úgy gondolod hogy elég nagy vagy az egyedül bulizáshoz.
-Anyaaa kérlek engedj el,nagyon szeretnénk elmenni! -néztem rá bociszemekkel.
-Hát nem is tudom-sóhajtott-najó legyen!
-KÖSZÖNÖM ANYA! -ugrottam a nyakába.
-Naaa elég lesz már,megfolytasz!
-Bocsii és még egyszer nagyon köszönöm!
-Nincs mit drágám.
Megettem az ebédet majd rögtön megírtam Mirának a jó hírt. Nagyon örültünk hogy végre kicsit önállósíthatjuk magunkat. Meg is beszéltük a részleteket amiből megtudtam hogy, Balatonon lesz a koncert és most hétvégén amitől egy kicsit megijedtem ugyanis semmim nincs még összepakolva. Rögtön neki is álltam pakolni. Megnéztem hogy milyen idő lesz majd aszerint pakoltam a ruháim. Mivel elég meleget mond a farmer rövid gatyáim, illetve a sima egyszerű rövidujjas pólóim mellett döntöttem. Beraktam még a sminkes cuccaim és néhány törölközőt. Amikor ezzel végeztem már egész késő volt. Anya nem volt otthon ezért a mellett döntöttem hogy inkább nem főzök vacsorát. Összedobtam egy gyümölcssalit amit a szobámban ettem meg miközben Netflixeztem. Nem sokkal később elnyomott az álom.
Reggel kifejezetten kipihentem ébredtem ezért arra gondoltam hogy elmegyek futni. Felöltöztem megreggeliztem majd elindultam. Körülbelül egy órát futottam.
Mikor hazaértem letusoltam, és átöltöztem. Anya is felébredt mire hazaértem így neki is beköszöntem de éppen dolgozott ezért nem nagyon tudtam beszélni vele. Felmentem a szobámba és írtam Mirának.
Lily:
Na szia, csak azt akartam kérdezni hogy ki fog minket elvinni a koncertre, mert gondolom te se akarsz órakig a vonatokon szenvedni.Mira:
Szia, úgy beszéltük anyával hogy ő elvisz és el is hoz minket.Lily:
Rendben, akkor ezt mondom anyának.Mira:
Oksika
Amugy várod már?
Mert én nagyon!!Lily:
El se tudod képzelni mennyire!
Na de most mennem kell
Sziaa.Mira:
Sziaa.Most láttam csak hogy mennyi az idő. Már elmúlt dél, ezért nekiálltam ebédet főzni. Amennyit az én konyhafőnök énemből össze tudtam kaparni az nem volt több egy tál spagetthinál. Megettem az ebédem majd mégegyszer átnéztem a listám hogy minden meglegyen.
Már éppen az ellenőrzés végén jártam amikor eszembe jutott hogy kellenne kaja is mert a Balatonon minden elég drága.
Otthon nem találtam meg mindent ami kellett ezért leugrottam a közeli kisboltba.
Nem sok minden kellett, vettem kenyeret amiből tudunk szendvicset csinálni, meg még chipset és csokit ami elmaradhatatlan.
Haza vittem mindent és kipakoltam.
Kitaláltam hogy milyen szendvicseket szeretnék amiket el is készítettem.
Beraktam őket a hűtőbe majd felmentem a szobámba hogy elrakjam a nasikat a táskámba.
Amikor ezzel is végeztem már elég éhes voltam ezért lekiabáltam anyának vacsora reményében. Anya elmondta mi lesz a vacsora és hogy kb 10 perc múlva kész aminek megörültem, ugyanis így nem fogok éhen halni.
Nem telt el sok idő és én már lent ültem anyával a vacsoraasztalnál. Beszélgettünk és megettük a kajánkat.
Már elég fáradt voltam, és mivel holnap korán indulunk elmentem fürdeni, fogatmostam majd elmentem aludni....
Sziasztooook, tudom nagyon rövid rész de már annyira ki akartam rakni😩
Nemsokára érkezik a kövi!!
VOUS LISEZ
Holdfény-Marics Peti ff (BEFEJEZETLEN)
Roman d'amourRemélem mindenkinek tetszeni fog. Kicsit izgulok ugyanis ez az első könyvem.