Reggelt az ébresztő hangjára keltem. Ahogy felfogtam miért is keltem ilyen korán rögtön kipattantak a szemeim. Nagyon halkan lementem reggelizni hogy ne keltsem fel anyát. Nem igazán voltam éhes ezért csak egy pirítóst ettem vajjal.
Miután megreggeliztem letusoltam és felöltöztem majd vártam Miráékat. Nemsokára meg is érkeztek én pedig rohantam le hozzájuk.
-ANYAAA itt vannak a Miráék-kiabáltam neki és azzal a lendülettel kivágtam előttük az ajtót.
-Sziasztok, gyertek be.-mondtam majd arréb álltam hogy beférjenek az ajtón. Már anya is leért az emeletről és ő is köszönt nekik.
-Kértek valamit?-kérdezte anya.
-Nem, köszönjük, viszont indulnunk kellene Lily.
- Oh igen persze persze-kaptam észbe- hozom a cuccom.
Felrohantam majd felkaptam a táskám és indultam is le. Elbúcsúztam anyától majd beültünk a kocsiba és elindultunk. Az úton leginkább csak beszélgettünk. Mire odaértünk már mind a ketten nagyon izgatottak voltunk. Ahogy leparkolt a kocsi rögtön kiszálltunk és rohantunk be a kicsi nyaralóba ahol a következő pár napunkat fogjuk tölteni. Ahogy beléptünk egy tágas nappali fogadott minket, a falak vidám kék színűek,tengerészmintás tapétacsíkkal. A ház kivülről fehér fadeszkás, kék nyitható ablakárnyékolóval. A szobák stílusa hasonló volt a nappaliéhoz. Fehér függönyök,kék szőnyeggel,hasonló tengerész stílus. A szoba nagy részét egy francia ágy foglalta el,ezzel szemben pedig egy Tv a falon. Az ágy egyik oldalán egy éjjeli szekrény kislámpával a másikon oldalon egy fehér színű szekrény. A másik szoba is hasonló volt, francia ágy,éjjeliszekrénnyel. A két szoba közti különbség az volt hogy a Tv a második szobában egy fehér színű komódon volt.
-Ez lesz az én szobám- jelentette ki Mira.
-Rendben,nekem úgy is mindegy.- mondtam,majd visszamentem az első szobába és ledobtam a cuccaim.
Elindultam megnézni a kisház többi részét. A konyha nem volt igazán nagy de nekünk pont elég. A fürdőben halacskás zuhanyfüggöny, kék és fehér csempék. Lenyűgözött az egész ház. Amilyen kicsi pont olyan szép is.
-Látom máris berendezkedtetek-mondta Mira anyukája mosolyogva.- segítsek még valamit vagy boldogultok?
-Szerintem inenn már megleszünk-válaszolta Mira.
-Akkor szerintem én el is indulok,nem akarok nagyon későn hazaérni. Vigyázzatok magatokra,ne csináljatok semmi hülyeséget!
-Mi? A dehogyis-válaszoltuk egyszerre a nevetésünket visszafolytva.
-Persze, na sziasztok- köszönt el.
-Szia anyaaa-kiabált utána Mira.
-Sziaaa-kiabáltam én is.
Odaszaladtunk az ablakhoz és végignéztük ahogy elhajt a kocsi a ház elől. Amikor már nem láttuk az autót elkezdtünk körbe ugrálni és sikítozni. El sem hittük hogy életünkben először TELJESEN egyedül leszünk,távol a családunktól.
Amint kiugráltuk magunkat elkezdtünk kipakolni a táskánkból. 4 óra körül lehetett amikor mindennel kész voltunk ezért úgy döntöttünk hogy elmegyünk a Balatonhoz. Átvettük a fürdöruhánk és elindultunk. 10 perc séta után oda is értünk a tóhoz. Lepakoltuk a törölközönket és szaladtunk be a vízbe. Hirtelen nagyon hideg volt de amint megszoktam nagyon kellemes lett a 40 fokos melegben. Úszkáltunk körülbelül egy órát aztán úgy döntöttünk hogy elmegyünk fagyit venni. Kiültünk a törölközönkre és megettük a fagyinkat. Amikor lement a nap elkezdett hűlni az idő ezért visszamentünk a nyaralónkba. Amikor visszaértünk rendeltünk kaját majd leültünk a Tv elé. Amikor kihozták a kaját kifizettem majd bevittem Mirának.
Mind a ketten hamburgert ettünk sültkrumplival. Miközben beértem Mira már az asztalnál ült.
-Baszki!
-Miaz?-kérdeztem
-Nem vettünk ketchup-ot!
-Jahh,azt hittem életedben először komoly bajod van.-mondtam neki teljesen nyugodtan.
-Haha-forgatta a szemeit Mira.
-Szerintem meg tudod enni így is a sültkrumplid.
-Majd még meglátom-játszotta a sértődöttet a barátnőm.
Mira végül tényleg megevett mindent ahogy én is. Vacsora után kiültünk a ház elé és csak beszélgettünk. Amikor elkezdtünk fázni bementünk a házba,letusoltunk majd elmentünk aludni ugyanis holnapra ki kell pihennünk magunkat.
...Sziasztook
Ez a resz azert rovidebb mert a koncertet masikba terveztem irni es ebbe mar nem fert volna bele
Nemsoka jon a kovi💕
STAI LEGGENDO
Holdfény-Marics Peti ff (BEFEJEZETLEN)
Storie d'amoreRemélem mindenkinek tetszeni fog. Kicsit izgulok ugyanis ez az első könyvem.