Şimşekle Bir Gece~

129 5 36
                                    

UYARI
arkadaşlar bu bölümde biraz cinsellik olacaktır bölümü atlayabilirsiniz ancak ben uyarımı yaptım <3

İyi okumalar Canlarım 💕

BÖLÜM 1

Narutolar sonunda otele varmıştı ve kapı çalmıştı.

Görevli:Naruto Bey, sularımız maalesef saat 9'dan sonra çalışmayacak bir tadilat olacak.

Naruto:Tamam

Naruto bunu söyledikten sonra kapıyı kapattı ve Hinata'ya söyledi

Hinata:Sorun değil sen banyo yap

Naruto: Sorun değil önce bayanlar

Hinata:Ben sonra da yaparım!

Naruto:Evet bende yapabilirim ama ikimiz de terliyiz!

Bir an Hinata kızarmış bir şekilde durdu ve "Bence bir şeyler içelim çok stresli bir gündü."dedi.Naruto bunu kafasıyla onayladı.İkisi hazırlandı ve çıktılar.

Naruto siyah bir takım gitmişti.

Hinata ise mini elbiseler giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hinata ise mini elbiseler giymişti.⬆️

Naruto:Vay çok güzel olmuşsun Hinata ama biraz kısa değil mi?

Hinata:Ben ünlüyüm, istediğimi giyerim s-a-n-a-n-e!

Naruto hafif kızarık yanaklarla Hinata'yı elini uzattı ve Hinata tuhaf bir bakış attıktan sonra Naruto'nun elini tuttu.

Naruto:Hadi gidelim.

Hinata: Yanlız kaç oda var? otel odasında ben içki içince biraz azıyorum da 😅

Naruto:Bende bunu diyecektim bendede aynısı var.

Hinata: Kusura bakma ama içmem lazım sen başka bir oda tutarsın

Hinata çoktan barın önüne gelmiş en ağır ve nefis içkilerden 1 bardak aldı.Naruto ise 1 şişe söyleyip kafasına dikti.Naruto 13. , Hinata ise 9. kadehini içiyordu.Sonra sıra dansa geldi , Hinata ceketini çıkarmıştı.Naruto ile deliler gibi dans ediyordu.Ardından otel odasına çıktılar.

Hinata:Sen bu kadar yakışıklı mıydın minik tilkicik~

Naruto:Minik prenses sen muhteşemsin kalçan ,göğüsün her yerin harika.

Hinata bir anda Naruto'nun kravatını açtı,Naruto ise Hinata'nın elbisesinin askılarını indirmeye başladı.

Naruto: Demek hızlısın miniğim ama ben daha hızlıyım

Bir Ramen♡ [Naruhina]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin