-Naruto-
İçeri girdiğimde gözlerim Sasuke'yi aradı.Dikkatimi dağıtmak için Sasuke'yi gördüğüm an yanına gittim.Yanaklarım kesinlikle kızarmıştı.
Naruto:Naber la
Sasuke:İyi sen?
Naruto: Hayırdır bir keyifsizsin?
Sasuke:Bak
Sasuke gözüyle bir yeri işaret etti. Sasuke'nin gösterdiği tarafa bakınca gördüğüm manzara karşısında bende şok oldum. Sakura ve Hinata 2 adamla konuşuyorlardı. Hinata'nın sağındaki adam Hinata'yı çok kötü bakıyordu.Nerdeyse ağzından salya akıcaktı. Sakura'ya bakan adam Sakura'nın dibine giriyordu. Sasuke'nin neden üzüldüğünü şimdi anlıyordum.
Naruto:Aman tanrım...
Sasuke:Tch,bu cidden kalbimi acıtıyor.
Sasuke'nin hali içimi acıtıyordu.
Naruto: Nolucak bizde aynısını yaparız?
Sasuke:Onlar bizi kıskanmaz ki.
Naruto: Doğru...
Sasuke ile terasa girdik. Sasuke bir sigara çıkardı ve çakmağı ile yaktı. Kalbinin acıdığı net bir şekilde belli oluyordu. Ben sigara içmiyordum fakat alkol içebilirdim. Sasuke sigarasını bitirene kadar bekledim ardından aşağı indik.Sasuke ile bar kısmına oturduk ve tatlı ve sert birşeyler söyledik.O sırada yanımıza kızlar geldi.
Sakura:Merhaba,ne yapıyorsunuz?
Sasuke: Gördüğün halde neden soruyorsun?
Hinata:Merak ettiği için.
Naruto:Kör değil görebiliyor.
Hinata:Susar mısın? Ayrıca çok içiyorsunuz.
Naruto ve Sasuke:SANANE?!
Sakura: Toplum içinde bağırmayın.
Hinata bana bakıyordu ve gözlerinde garip bir duygu vardı fakat ben bunu algılayamıyordum.O sırada yanımıza Sakura ve Hinata'nın yanında gördüğümüz elemanlar geldi.
Eleman 1:Naber ne içiyorsunuz
Hinata: Hiç birşey.
Eleman 2 Sakura'ya yaklaştı.Sasuke yumruğunu sıkmıştı.Adama vurmamak için zor duruyordu.Sasuke kulağıma doğru fısıldadı.
Sasuke:Ben bunun ağzını kırarım.
Eleman 2 Sakura'ya yaklaşmıştı.Fakat Sakura'nın rahatsız olduğu çok belliydi.
Eleman 2:Hadi ama güzellik~
Sakura:Çekilir misin?Fazla yakınsın.
Eleman 2:Beni istediğini biliyorum.Yoksa şu siyahlı yüzünden mi böyle davranıyorsun.
Sasuke'ye baktığımda yüzü sinirden kızarmıştı.
Sasuke: Soktuğumun Piçi!
Sasuke adama yumruk atmıştı ve adam koşarak uzaklaşmıştı.Sasuke hemen Sakura'ya baktı.
Sakura ona tam vurucaktı ki Sasuke sarıldı.Ben olayların hızına yetişmekte zorluk çekiyordum.
O sırada eleman 1 ve Hinata ortalıkta yoktu.Kalkıp dolaşmaya başladım.Üst kata çıkıp koridorda yürüdüm. O anı gördükten sonra koştum. Çünkü eleman 1 , Hinata'yı taciz etmeye çalışıyordu.Hinata:NARUTO-KUN!
Hemen koştum (😩 Allah'ım neler yazıyorum)ve adamın yüzüne bir tane patlattım.Adam şoku atlatmaya çalışırken ben Hinata'yı alıp koşuyordum ve bir odaya girdik.Odada gecelik gibi şeyler vardı. Gerçekten çok enteresandı. En son Hinata'nın duvara yaslandığını hatırlıyorum.
-Hinata-
Naruto ile koşuyordum ve bir odaya girdik.Odada gecelik vb. vardı. Olayın şokunu atlatmaya çalışırken duvara yaslandım ve o anda Naruto'ya baktım
Gözleri kırmızıydı.
Naruto bana yaklaşmaya başladı ve duvara 2 kolunu koydu.Nefeslerimiz çarpışıyordu. Yorgundum.Naruto yaklaşıyordu. Alnını alnıma yaslamıştı.Ben garip bir şekilde karşılık veriyordum.
Hinata: Teşekkür ederim.
Naruto: Seni onla görmek ne kadar içimi acıttı haberin var mı?!
Hinata: Naruto ne diyorsun?
Naruto bir anda bir elini duvardan çekip belima koyup kendine çekti.Ben daha ne olduğunu anlamadan yatağa oturmuş beni kucağına almıştı. Odada içki vardı.Naruto onu 2 bardağa döktü ve birini bana uzattı.
Naruto:İç
Hinata: İstemiyorum.
Naruto:İç dedim
Naruto bir anda kucağına daha çok oturttu.Hafifçe inledim.Bu onun hoşuna gitmiş olucak ki biraz da kucağında zıplattı.
Naruto: İçecek misin?
Hinata:E-Evet ~ah
Naruto kucağında zıplatıyordu. Bu benim bile inanamayacağım bir şekilde hoşuma gidiyordu. Naruto elindeki içkiyi tekte bitirdi.Benim dudaklarıma yapıştı fakat sonrasını hatırlamıyorum.
-Yazar Zamanı-
Naruto Hinata'yı kucağında zıplatıyordu. Hinata her zıplayışta inliyordu. Bu Naruto'nun hoşuna gittiği için daha sert yapıyordu.
Hinata:N-Naruto-kun yapma~
Naruto:Bayan Hyuga yapıcağım zorlamayın
Naruto Hinata'nın bileğini tuttu ve dışarıya götürdü.O sırada Sasuke'yi gördü.
Naruto: Sasuke biz gidiyoruz
Hinata: Görüşürüz Sakura-chan!
Sakura sadece el sallamıştı.Naruto ile Hinata arabaya bindiler.Naruto eve doğru geçicekti.
Naruto: Hazır mısın geceye?
Hinata:bEn hEp hAzıRıM.
Naruto sarhoştu ama dayanıklıydı fakat hinata için aynı şey geçerli değildi.Bu şekilde eve geldiler. Naruto Hinata'yı kucağına aldı ve odaya doğru gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ramen♡ [Naruhina]
RomantikNaruto ailesini ölümünden sonra kendini futbola adar ve bu sayede bir şöhret kazanır ancak o meşhur gülüşünün ardındaki üzüntüyü sadece tek bir kişi bilecekti