71

4.1K 284 105
                                    

Harry

Jaki mam według ciebie vibe?

Nieznany

Ale, że jak?

Harry

Srak, kurwa

Nieznany

Oj dobra wiem o co chodzi!!

Nieznany

W zdjęciach czy słowach?

Harry

Może być w słowach, ja zadam ci pytania a ty odpowiesz.

Nieznany

Dobra, ale pod warunkiem że zrobisz to samo.

Harry

Okej, więc. Jakim byłbym zwierzęciem?

Nieznany

Aaaa o to chodzi!!! Widziałem to na tt, dobra czaje czaje.

Nieznany

Kotem, ale takim wkurwiającym jak się go zdenerwuje.

Harry

Dobra z tym się zgodzę. Według mnie ty byłbyś psem, ale dobermanem.

Nieznany

A to niby czemu?

Harry

Bo zgrywasz takiego bad boya i fuck boya (nie, nie jesteś nim) a w środku jesteś miękką kluchą. A mówię tak dlatego, że mój wujek miał kiedyś dobermana do którego bałem się podejść bo wyglądał mi na groźnego, a później bawiłem się z nim z trzy godziny i był naprawdę przyjazny.

Nieznany

Mądre

Nieznany

Nie spodziewałem się tego po tobie, że jesteś taki mądry.

Harry

Dobra daruj sobie. Jakim byłbym miejscem?

Nieznany

Myślę, że taką ładną wiosenną łąką przy rzece, na której rosną różnego rodzaju kwiaty i jest pełno drzew. Szczególnie w dzień kiedy jest jasno.

Harry

Ja myślę, że ty byłbyś nocnym lasem. Takim nad którym księżyc byłby w pełni, a wszędzie wokół pełno gwiazd. Na środku byłaby pusta dróżka, a dookoła strasznie wyglądające drzewa.

Harry

O ładnie opisałeś.

Harry

Imagine być na takiej łące, ale dobra. Jaką byłbym pogodą i porą roku?

Nieznany

Jesteś jesieniarą, więc to oczywiste.

Nieznany

Ale byłbyś taką październikową jesienią gdzie wokół jest dużo liści, a na dworze robi się coraz ciemniej. Pogodą? Nie wiem, na pewno nie byłoby za słonecznie tylko umiarkowanie, ale tak bez deszczu i wiatru.

Harry

To prawda, kocham jesień. Październikowa jesień>>> ta wrześniowa i listopadowa

Harry

No, ale ty byłbyś dla mnie takim letnim wieczorem kiedy jest jeszcze ciepło, ale mimo wszystko trzeba mieć bluzę lub listopadowym, deszczowym i pochmurnym dniem.

Nieznany

Pls to drugie

Nieznany

Kocham deszcz

Harry

Same!!

Harry

Nie wiem wolę jesień od lata, ale już ci to mówiłem.

Nieznany

Ale może trochę polubię lato, wiesz?

Harry

A to czemu?

Nieznany

Bo tak naprawdę to w lato się do ciebie bardziej zbliżyłem.

unknown number ; 𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚 𝒕𝒆𝒙𝒕𝒊𝒏𝒈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz